Jeep Grand Cherokee 3.1Diesel

.jeeppi.

Mitäköhän kulutus mahtaa olla??
Pikkasen harkinnu ostamista vm 2000
Mitä tietoa kyseisestä pelistä, plussat ja miinukset..

5

4753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pööpöö

Noin 11 litraa sekalaisessa ajossa. Maantiellä ehkä noin kymppi.

• CRD

Muistaakseni Tuulilasin nettisivuilla oli laskuri, jolla pystyi katsomaan bensa- ja dieselmallien kannattavuuksia ja omalla kohdalla vuosittain noin 30 tuhatta josta 10 kaupungissa ja 20 maantiellä 4-litrainen bensamalli oli edullisempi päivän polttoainehinnoilla. Toki vääntöä on enemmän dieselissä. Jos hankkisin dieselin, ottaisin vuoden nuoremman mersun koneella. Samalla kulutuslukemat tippuvat huomattavasti ja tehot ovat eri luokkaa. Samoin jälleenmyyntiarvo.

• kulttis75
        CRD kirjoitti:

Muistaakseni Tuulilasin nettisivuilla oli laskuri, jolla pystyi katsomaan bensa- ja dieselmallien kannattavuuksia ja omalla kohdalla vuosittain noin 30 tuhatta josta 10 kaupungissa ja 20 maantiellä 4-litrainen bensamalli oli edullisempi päivän polttoainehinnoilla. Toki vääntöä on enemmän dieselissä. Jos hankkisin dieselin, ottaisin vuoden nuoremman mersun koneella. Samalla kulutuslukemat tippuvat huomattavasti ja tehot ovat eri luokkaa. Samoin jälleenmyyntiarvo.

Noissa vuosituhannen alun MB:n CDI -koneissa on suuttimien kanssa toooosi kalliita murheita, joten ilman pitkää takuuta ei ehkä kannata lähteä kokeilemaan. Ja vikaa on siis sekä GeePee:ssä että MB:ssä.

• Suutin_
        kulttis75 kirjoitti:

Noissa vuosituhannen alun MB:n CDI -koneissa on suuttimien kanssa toooosi kalliita murheita, joten ilman pitkää takuuta ei ehkä kannata lähteä kokeilemaan. Ja vikaa on siis sekä GeePee:ssä että MB:ssä.

Mersun moottori Jeepillä on kokemusta vuosi ja 40 ooo km. Hyvin auto on pelittänyt. Tulevaisuudestahan ei ole tietoa. Suutinten osalta aika näyttää.

Tällä moottorilla auto kulkee todella kevyesti ja auto kiihtyy todella ripeästi. Kulutus on kohtuullinen painoon ja ominaisuuksiin nähden. Omaan tarkoitukseeni paras moottori on ehdottomasti mersun 2,7 CDI.

• jeepisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe