Mitäköhän kulutus mahtaa olla??
Pikkasen harkinnu ostamista vm 2000
Mitä tietoa kyseisestä pelistä, plussat ja miinukset..
Jeep Grand Cherokee 3.1Diesel
5
4753
Vastaukset
- Pööpöö
Noin 11 litraa sekalaisessa ajossa. Maantiellä ehkä noin kymppi.
- CRD
Muistaakseni Tuulilasin nettisivuilla oli laskuri, jolla pystyi katsomaan bensa- ja dieselmallien kannattavuuksia ja omalla kohdalla vuosittain noin 30 tuhatta josta 10 kaupungissa ja 20 maantiellä 4-litrainen bensamalli oli edullisempi päivän polttoainehinnoilla. Toki vääntöä on enemmän dieselissä. Jos hankkisin dieselin, ottaisin vuoden nuoremman mersun koneella. Samalla kulutuslukemat tippuvat huomattavasti ja tehot ovat eri luokkaa. Samoin jälleenmyyntiarvo.
- kulttis75
CRD kirjoitti:
Muistaakseni Tuulilasin nettisivuilla oli laskuri, jolla pystyi katsomaan bensa- ja dieselmallien kannattavuuksia ja omalla kohdalla vuosittain noin 30 tuhatta josta 10 kaupungissa ja 20 maantiellä 4-litrainen bensamalli oli edullisempi päivän polttoainehinnoilla. Toki vääntöä on enemmän dieselissä. Jos hankkisin dieselin, ottaisin vuoden nuoremman mersun koneella. Samalla kulutuslukemat tippuvat huomattavasti ja tehot ovat eri luokkaa. Samoin jälleenmyyntiarvo.
Noissa vuosituhannen alun MB:n CDI -koneissa on suuttimien kanssa toooosi kalliita murheita, joten ilman pitkää takuuta ei ehkä kannata lähteä kokeilemaan. Ja vikaa on siis sekä GeePee:ssä että MB:ssä.
- Suutin_
kulttis75 kirjoitti:
Noissa vuosituhannen alun MB:n CDI -koneissa on suuttimien kanssa toooosi kalliita murheita, joten ilman pitkää takuuta ei ehkä kannata lähteä kokeilemaan. Ja vikaa on siis sekä GeePee:ssä että MB:ssä.
Mersun moottori Jeepillä on kokemusta vuosi ja 40 ooo km. Hyvin auto on pelittänyt. Tulevaisuudestahan ei ole tietoa. Suutinten osalta aika näyttää.
Tällä moottorilla auto kulkee todella kevyesti ja auto kiihtyy todella ripeästi. Kulutus on kohtuullinen painoon ja ominaisuuksiin nähden. Omaan tarkoitukseeni paras moottori on ehdottomasti mersun 2,7 CDI.
- jeepisti
olis 01 diesel jos kiinnostaa. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838