Coltti tuli ostettua ja nyt reilun viikon ajojen jälkeen on tämä ruostesuojaus alkanut askarruttaa. Kyllähän siellä pohjassa, helmoissa ja pyöräkoteloissa jonkinlainen suojaus on, lähinnä kai kiveniskusuojaa, mutta oletteko kokeneet ("ylimääräisen") ruostesuojauksen tarpeelliseksi?
Ruostesuojaus
7
1420
Vastaukset
- auton
iästä.
- uusi auto
Eli uusi auto kyseessä.
- frd
uusi auto kirjoitti:
Eli uusi auto kyseessä.
mitä noita nyt työkseen kattellu, niin eipä niissä paljolti ruostetta ole havaittavissa vaikka ei olisikaan ruostesuojausta. Joissakin tapauksissa asiakas on halunut massauksen lisäksi. SUomen oloissa massauksella saadaan ehkäistyä paljon ruoste ongelmia. Auton tullessa 5vuodesta vanhemmaksi jne, voi huoltojen ja korjausten yhteydessä mennä enemmän aikaa ja osia, kun ryhdytään kiinni jumittuneita ruostepaikkoja korjaamaan. Ihan käytön ja tulevaisuuden kannalta kannattaa miettiä.
Paras mitä oon nähny..on joku 80 luvun COltti, jossa oli massaus tehty aikoja sitten. Eipä pohjaa voinut moittia. Todella loistokunnossa oleva yksilö. - vaihtoehto
frd kirjoitti:
mitä noita nyt työkseen kattellu, niin eipä niissä paljolti ruostetta ole havaittavissa vaikka ei olisikaan ruostesuojausta. Joissakin tapauksissa asiakas on halunut massauksen lisäksi. SUomen oloissa massauksella saadaan ehkäistyä paljon ruoste ongelmia. Auton tullessa 5vuodesta vanhemmaksi jne, voi huoltojen ja korjausten yhteydessä mennä enemmän aikaa ja osia, kun ryhdytään kiinni jumittuneita ruostepaikkoja korjaamaan. Ihan käytön ja tulevaisuuden kannalta kannattaa miettiä.
Paras mitä oon nähny..on joku 80 luvun COltti, jossa oli massaus tehty aikoja sitten. Eipä pohjaa voinut moittia. Todella loistokunnossa oleva yksilö.Eli pohjan- ja pyöräkoteloidenpesu ja kuivaus. Massat alustaan pyöräkoteloihin ja kiveniskusuojaa helmoihin. Saa nyt toistaiseksi riittää.
T: Aloittaja
- tarve
on harkinnan asia. Kokemuksesta sanottuna että jos ajaa sorateitä on luonnollisesti hyödyksi massaus ihan tiestä ajossa irtoavan soran mekaanisen vaikutuksen takia. Ovat kyllä massaamattakin sieltä ruosteettomimmasta päästä.
- silti suojaus
Ruostesuojaus vaimentaa selvästi alustan melua.
Tuff-Kote Dinol 2-kerros massaus tulee myös koteloiden sisälle.
Kalliimpi, 12 vuoden takuu kertasuojauksella.
Kaksi aiempaa olen suojauttanut vuosikymmen sitten.
Kehuja tulee katsastuksessa, mutta vaihtoarvo ei vastaa kuntoa.
Tulee heti uuteen Mitsuun, kunhan saamme sen.
Pahimpiin reunoihin olen laittanut kumimassaa, korikittiä.
Alustamassa kuluu pois, eikä sen päällä pysy maali.
Helmojen arimpiin alueisiin ja ovien reunoihin parin millin
leveydeltä olen ruiskuttanut automaalaamon lakkaa lisäsuojaksi.
Mitsussa on takapyörän edessä muovikalvo kiusana lakkaukselle.
Siisti rajaaminen on työlästä. Kulumajälkien paikkaus ikävämpää.
Tuleepahan auto huolettomaksi käyttää.
Tärkeintä ruostesuojauksessa on puhtaus ja koteloiden kuivaus.
Haju on muutaman viikon paha.
Nyt on hyvä vuodenaika tuuletukselle. - Iätön.
Ostit sitten auton loppuelämäkseksi. Jos meinaat pitää vähemmänaikaa, jätä ruosteongelma seuraavalle omistajalle ja säästät rahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841