kaksonen N ja skorpioni M ?

hipps

tiedän, että näitä "sopiiko yhteen?!"-kyselyjä on täällä jo vaikka muille jakaa, mutta koska en itse ole horoskooppeja niin perin pohjin tunteva, ajattelin kuitenkin turvautua asiasta paremmin tietoisiin ihmisiin. :)

onko siis aivan mahdoton yhdistelmä, onko jollakulla kokemusta?

9

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän samassa veneessä..

      minä haluaisin ainakin kokeilla samaa yhdistelmää kuin sinä.. kaksonen skorpioni ;) ihastunut myös nimittäin skorppariin.. juuri sen takia, kun hän vaikuttaa hengenheimolaiselta.. huumorintajuinen, ystävällinen ja komeakin kuin mikä.. :) mutta sen hän taitaa tietää itsekin ja sen taitaa huomata myös muutkin naiset.. :/

      • hipps

        mukavaa tietää, että kohtalotovereita on. :)
        skorpioni taitaa olla melko flirttailevaista ja sydäntensärkijä-tyyppiä ja kaksonen hitusen mustasukkainen, tiedä sitten, että mitä siitä tulis..?


      • Toimii toimii
        hipps kirjoitti:

        mukavaa tietää, että kohtalotovereita on. :)
        skorpioni taitaa olla melko flirttailevaista ja sydäntensärkijä-tyyppiä ja kaksonen hitusen mustasukkainen, tiedä sitten, että mitä siitä tulis..?

        Olen itse kaksonen ja mies skorpioni. Rakkaus roihuaa ja kasvaa vaan... Jos joskus niin nyt olen löytänyt elämäni miehen :))


    • MariccaN

      Skorpioonimies keskittyy aluksi hurmaamaan. Siinä hän onnistuukin useimpien kohdalla. Mutta kun arki ja yhteiselo koittaa, alkaa hän paljastaa pimeimpiä puoliaan.
      Sanoisin, että hän on liian arkinen ja mustavalkoinen värikkäälle kaksosnaiselle. Hän on myös helposti lannistuvaa tyyppiä. Jostain syystä kiinnostukseni lopahtaa kun tiedän miehen olevan skorpioni.

      • Nimetön

        Samaa mieltä olen! Huonojakokemuksia vaan tuosta yhdistelmästä :/


    • tyttönen kaksonen

      Joo ei kai horoskooppitekstien mukaan pitäisi käydä mutta itsekin olen kaksoset ja törmännyt jostain syystä monesti skorpparimiehiin.. Ehkä kuuni vaikuttaa kun olen itse kuuskorppari? Mene ja tiedä..
      No kyllä tuossa parikin skorpparia onnistui minut hurmaamaan, etenkin jälkimmäinen, mutta en kyllä tiedä mikä on, ei taida meillä onnistua vaikka ite oisin tykännyt.. :( Ihana ja huomioiva ja suloinen osaa olla halutessaan ja tavallaan hirveän poikamainenkin vaikka laukoo jyrkkiäkin juttuja ja on vaikeena pidetty tyyppi muutenkin.. mutta ehkä juuri tästä syystä.. Ei oikein uskalla vissiin tai en mä tiedä, ite oisin tykänny ihan tosissaan ja sitä kai skorpparinkin pitäis ettiä, pysyvämpää suhdetta (ja kaksosia syytetään uskottomuudesta ja flirttailusta), mutta kyllä se nyt jäi mun tuntojen mukaan tuosta miehestä kiinni ettei mitään tullut. No, soudetaan ja huovataan ja välillä törmätään, paljon on hänessä sellaista mitä etinkin, mutta samalla jotenkin niin ehdoton ja itsekäskin ehkä, että tekee pahaa olla aina itse se joka joustaa.. et miten siinä sitten kävis pitemmän päälle..? :( Ei taida oikeesti olla kiinnostunut vaikka aluksi oli kyllä molemmin puolin niin kauhian ihanat väristykset ja syrän heitti volttia :)

      Mutta kai se vaan niin suuren suojamuurin ittelleen rakentaa skorppari, että siinä sitten itsekin varoo.. :( Eikä se voi oikeesti olla vaan toinen joka käyttää avoimuutta ja uskallusta ja vaivaa näkee.

    • mahdoton yhdistelmä

      Huonommin yhteensopivaa paria saa hakea. Katastrofi tulossa, mutta jokainen kokekoon itse.

      • sorkkis

        kaksonen on skorpparille hyvä jonkin aikaa,kaksonen tulee olemaan koko ajan huomion keskipiste ja se halveksii skorpparin terävyyttä.ja sit alkaa kaksonen saamaan raivareita.kaksonen ei tule toimeen keneenkään kanssa,kaksonen vaan matkustelee pitkin maapalloa loputtomiin.


    • jampe36

      rede on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2204
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2022
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      162
      1793
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      159
      1668
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      14
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe