medicine_man: "16+ -miitti. Inside only"

Quintessential

Kinkku paukuttaa patarumpujaan 16 vakioasiakkaille. Miittiä olisi tulossa Tampereelle kesäkuun lopussa ja kiinnostuneita, ehdotuksia tekemisestä ja ajankohdasta otetaan vastaan.

medicine_man: Laita sinne että "kesäkuu on paska
kuukausi"

medicine_man: "Ei randomeita"

Tietyt rekkaamattomat ovat myös tervetulleita.

mims: ei jaselia
PiP4Ri: ei jaselia. :'D
thaleia: jasel on siis pois laskuista

78

11512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksei kukaan vastaa tänne HÄ !

      ja nii oon tulossa lol \o

      • Bloodman666

        tulossa ollaan mutta ihan varma en oo viel


      • Viddu, pitäsköhän sitä uskaltautuu.. Ootte pelottavia kaikki, enhän mä ees tunne teistä ketää eikä mua o ees kutsuttu varmaa..

        Tästä vois pitää sätin puolella meteliä sillontällön kun on vakiot paikalla, en kuitenkaan jaksa seurata tätä threadia :)


    • Sais toimii tää paska nyt. Niin siis että tulossa alustavasti ja toistaseks ei päivämäärällä väliä, mutta vaadin viikonloppua.

    • joojoo oon tulossa ehkä kai luultavasti! :D

      • prona.

        ajankohtaa kehiin ja mäkin saatan sinne tulla haisemaan


    • zxtn

      Kai tuota vois itsekin koittaa pyörähtää paikalla!

      • Gur0X

        Viikonloppuna ehdottomasti, kumminki porukkaa käy töissäki. Käy näillä näkymin mikä viikonloppu tahansa, kunha ei mennä heinäkuun ekaan viikonloppuun asti, jos kesäkuussa ei toteudukka. :P


    • AdaDia

      Haha, voi Kinkku

    • Quintessential

      On nyt kelailtu ja vispattu ajankohtaa chatissa ja on päädytty monta kertaa alkuun.

      Kesäkuun viikonloppuja ovat:

      6.-8. Sauna Open Air
      13.-15. Provinssirock
      20.-22. Juhannusviikonloppu, raumanmeren juhannus
      27.-29. Tuska

      Nyt olisi hyvä hetki kommentoida näitä viikonloppuja, jotta saataisiin edes arvio siitä, kuinka moni on menossa noihin tapahtumiin ja sen perusteella voitaisiin päättää.

      *Kinkku kuittaa*

      • provinssiin ehkä tieni vie :D


      • mulle käy ainakin toi Tuska-vkl, luultavasti muutkin mutta se on ainaki varma. :-)


      • PiP4Ri

        eiiij ainakaan juhannuksena. vissiin aika selväki juttu se. ja sit öhh.. no.. mie ainaki oon menossa provinssiin, niin kuin luultavasti moni muukin.. et luultavasti jos sillon pidätte niin ootte ainaki ilman pipsua. :D et niin. noi muut sopis paremmin.


      • Varmaan paras vkl olisi tuo tuska vkl... Itse tosin ehkä huom EHKÄ olen menossa tuskaan, mutta muuten se olisi ehkä paras... Toi saunahan on vähän aikasin ja jos provinssiin monet menee niin... :// Itselläni tosin on töitä vkl, joten en tiedä pääsenkö senkään takia tulemaan...


    • Mahdollisesti tulossa ainoat menot löytyy juhannuksena...

    • Onko kukaan miettinyt tekemistä sinne miittiin? Ei varmaan mitään ryyppäystä, kun porukat on alaikästä osa, niin ei ainakaaan mihinkään baariin voi... Taitaa särkänniemikin olla hieman kallis paikka miittiä pitää? Tosin hauska se ehkä olisi... En itse kyllä keksi mitään tekemistä noin äkkiä ajatellen... Kun en tunne kaupunkia ja tiedä mitä isolla porukalla voisi tehdä... Puistossa piknik? :DD

      • Gur0X

        Sauna Open Air on mansessa, niin aivan sama vaikka olis sillonki.

        Kaikki viikonloput käy meikäläiselle, PAITSI juhannusviikonloppu : RMJ, Kalajoki, Yyteri, jonnekki menossa. -.-


      • Gur0X kirjoitti:

        Sauna Open Air on mansessa, niin aivan sama vaikka olis sillonki.

        Kaikki viikonloput käy meikäläiselle, PAITSI juhannusviikonloppu : RMJ, Kalajoki, Yyteri, jonnekki menossa. -.-

        Taitaa olla sauna vähän liian aikasin? Tai siis monilla kun on pääsykokeita, niihin pitää lukee ja sen sellasta... Kesän eka vkl kuitenki ;o


    • ei jaselia. no offense :P sauna openiin oon mahdollisesti menossa...tai tuskin, oon tällä hetkellä peeaa ja liput menee kovaa vauhtia. täällä mansessa on aika paljon noita kivoja puistoja ja kahviloita joissa voi viettää aikaa. särkänniemen ranneke maksaa nykyseltään semmoiset noin 29 euroa eli aika kallista puuhaa tuollainen.kfgjhkf. joo.

      • Niin sitä mäkin ajattelin, tosin sais varmaan jonku ryhmäalennuksen, mutta silti... Jaksaako kukaan sit enää kattella toista, jos puolilla on paha olo niistä laitteista? xD Ja joo joku kahvila tai puisto ois aika jees... ^^


    • otin äsken selvää noista särkkiksen jutuista:

      Ryhmäedut

      Ryhmäedut koskevat vähintään 20 hengen ryhmiä. Ostaessaan yhteismaksulla lipputuotteet Särkänniemestä tai Särkänniemen Nettipuodista, on ryhmän lipputuotteista 1/20 (2/40, 3/60...) ilmaisia. Ilmaiset lipputuotteet tulevat niistä lipputuotteista, joita ryhmästä suurin osa ostaa.

      • Kaikki ryhmäedut edellyttävät yhteismaksua
      • Ryhmäedut koskevat normaaleja hintoja
      • Ryhmäedut eivät koske Ravintola Näsinneulaa
      • Linja-autokuljettajat työasussa pääsevät kohteisiin veloituksetta
      • Ryhmille ennalta varattavia kohteita ovat Delfinaario ja Planetaario

      Ryhmäedut eivät koske koululais- ja päiväkotiryhmiä, vaan ryhmille on omat etunsa, joista voit lukea lisää retkisivustolta.

      eli periaatteessa tulisi siltikin kalliiksi.. :P mut kaipa joku kahvila tai puisto sitten jos on kaunis ilma niin vaikka sorsapuistoon(?) tai ihan sama. voi sinne särkkäänkin mennä :D

      • thaleia ei jaksa kirjautua :-D

        onkos särkkikseen sisäänpääsymaksua vai onko se niinku esmes linnanmäki että siellä voi oleskella puistonomaisesti vaikkei pyöriskään vehkeissä ? :-o


      • SpeedySkinkales
        thaleia ei jaksa kirjautua :-D kirjoitti:

        onkos särkkikseen sisäänpääsymaksua vai onko se niinku esmes linnanmäki että siellä voi oleskella puistonomaisesti vaikkei pyöriskään vehkeissä ? :-o

        Paapapapappadabuum patarummut raikaa.

        Eli kävin itsekin tuolla särkän sivuilla ja siellä mainitaan aluelippu, joka sisältää sisäänpääsyn Elämyspuistoon, Sara Hildénin taidemuseoon ja Näsinneulan näkötorniin. Aluelipun hinta on 8 euroa.

        * Olisi kivaa päästä käymään särkässä, ihan vain ostaa pari 6 € kertalippua ja visiteerata Delfinaariossa ja parissa laitteessa*


    • SpeedySkinkales

      Ihan sen perusteella ketkä vastasivat kysymykseen, että minne festareille tai mihin tapahtumiin ovat osallistumassa, on nyt päivämääräksi pistettävä kesäkuun viimeinen viikonloppu:
      27.-29.6., joka valitettavasti menee päällekkäin tuskan kanssa, mutta joka sopi parhaiten heille, jotka menoistaan kertoivat.

      Tässä on nyt alkavaa listaa miittaajista, joka on tehty muistini perusteella. Mikäli puututte copypastetkaa lista ja lisätkää itsenne sinne uutena viestinä.

      Kinkkusämpylä/Quintessential/SS
      Thaleia
      Gur0X
      PiP4Ri
      Ravenoir
      Jadele
      gorp
      Haporg
      Hirgon
      wanderr
      walkaway
      Mims
      Hurriganes91
      AdaDia
      Anyada
      zxtn
      medicine_man (sinähän tulet)
      T_H
      amurtiger
      Money (sinäkinhän tulet)
      tombbeli
      wargor
      Änni (sinäkin)

      • SpeedySkinkales

        Deluxe-Master
        Duracell89
        Disturb (?)
        Necrolust (?)
        gorp (?)
        prona
        Kinkkusämpylä/Quintessential/SS
        Thaleia
        Gur0X
        PiP4Ri
        Ravenoir
        Jadele
        gorp
        Haporg
        Hirgon
        wanderr
        walkaway
        Mims
        Hurriganes91
        AdaDia
        Anyada
        zxtn
        medicine_man (sinähän tulet)
        T_H
        amurtiger
        Money (sinäkinhän tulet)
        tombbeli
        wargor
        Änni (sinäkin)


      • Bloodman666
        SpeedySkinkales kirjoitti:

        Deluxe-Master
        Duracell89
        Disturb (?)
        Necrolust (?)
        gorp (?)
        prona
        Kinkkusämpylä/Quintessential/SS
        Thaleia
        Gur0X
        PiP4Ri
        Ravenoir
        Jadele
        gorp
        Haporg
        Hirgon
        wanderr
        walkaway
        Mims
        Hurriganes91
        AdaDia
        Anyada
        zxtn
        medicine_man (sinähän tulet)
        T_H
        amurtiger
        Money (sinäkinhän tulet)
        tombbeli
        wargor
        Änni (sinäkin)

        elikkä siis tänne eli tulossa ollaan mutta ihan varma asia ei ole vielä


      • Joo tuota, itsekin olen todella kysymysmerkki listassa. En toisaalta haluais nähdä ihan periaatteesta teitä kaikkia, toisaalta haluaisin... Mutta... Tuo tuska juttu on kans kysymyksenä, viime vuonna en tuskaan päässyt ja bändeistä riippuen ehkä haluan sinne tänä vuonna mennä, jolloin minua ei sitten nähtäisi miitissä. Toisaalta minulla voi olla myös töitä, mutta... Jos työt ovat viimeinen esto tulemiselleni, sen voin kyllä varmasti muuttaa, kun lisää tiedän miittijutuista...


    • kaippa sitä tulossa ollaan kerran nimi listassa on.

    • Deluxe-master

      Kyllähän sitä kait vois tulla,kattoo jos kyydin hommaa ja luvan ::EEE

    • Änni

      Voisi vaikka tullakin,jos en ole mitään muuta ohjelmaa tuolle viikonlopulle varattuna. Ei kai ;o

      Noo ehkäpä mää vaivaudun paikalle jopa.

    • Itsekkin voisin harkita vakavasti. :)

    • gorp

      Vähän kyllä epäilyttää tällaiset miitit.

      • SpeedySkinkales

        Tallutin
        Wotac
        Rääpäle/Sekamehueläin
        vihreäsieni
        Deluxe-Master
        Duracell89
        Disturb (?)
        Necrolust (?)
        gorp (?)
        prona
        Kinkkusämpylä/Quintessential/SS
        Thaleia
        Gur0X
        PiP4Ri
        Ravenoir
        Jadele
        gorp
        Haporg
        Hirgon
        wanderr
        walkaway
        Mims
        Hurriganes91
        AdaDia
        Anyada
        zxtn
        medicine_man (sinähän tulet)
        T_H
        amurtiger
        Money (sinäkinhän tulet)
        tombbeli
        wargor
        Änni (sinäkin)


      • SpeedySkinkales kirjoitti:

        Tallutin
        Wotac
        Rääpäle/Sekamehueläin
        vihreäsieni
        Deluxe-Master
        Duracell89
        Disturb (?)
        Necrolust (?)
        gorp (?)
        prona
        Kinkkusämpylä/Quintessential/SS
        Thaleia
        Gur0X
        PiP4Ri
        Ravenoir
        Jadele
        gorp
        Haporg
        Hirgon
        wanderr
        walkaway
        Mims
        Hurriganes91
        AdaDia
        Anyada
        zxtn
        medicine_man (sinähän tulet)
        T_H
        amurtiger
        Money (sinäkinhän tulet)
        tombbeli
        wargor
        Änni (sinäkin)

        pitäiskö munki pieni visiitti tehdä sit? voi sit tulevaisuudes sanoo, et oon teidänki vuoks jotai vaivaa nähny


    • En ole kyllä ihan varma, haluanko nähdä teitä! Toisin päin toki tiedämme, että vastaus on kielteinen.

    • AdaDia

      Mäkin olen kysymysmerkkinä siinä listassa, koska todennäköisesti on töitä koko juhannus :P
      Onpa paljon tulossa porukkaa ._. ja Julya tulee myös jos sillä ei ole töitä, jeenna saattaisi myös tulla,silläkin riippuen töistä... no joo, merkkaan kalenteriin enigeis ton vkonlopun ^^

    • Saan ilmeisesti kiittää kinkkua siitä että munkin nimi tuolta listalta löytyy... Muttajoo asiaan:
      Olisi hyvä idea pistää selvästi johonkin esille päivämäärää ja jonkinnäköistä paikkaa/suuntaa ihan vain selvyyden vuoksi ettei tarvitsisi selata koko ketjua lävitse ja ettiä kyseistä tietoa.
      Ja olen tulossa jos pääsen.

    • Endless-F

      Jos tosiaan Tampereella niin minäkin tahdon! :D
      Vaikka kaikkia tunne, mutta ehtiipä sitä tutustua. :> Jos mut huolitaan. Vai oonko liian random?

    • SpeedySkinkales

      Eli siis 16 miitti Tampereella 27.6.-29.6., Tuskan kanssa päällekkäin ja tässä tämänhetkinen miittaajalista:

      Tallutin
      Wotac
      Rääpäle/Sekamehueläin
      vihreäsieni
      Deluxe-Master
      Duracell89
      Disturb
      Necrolust
      gorp (?)
      prona
      Kinkkusämpylä/Quintessential/SS
      Thaleia
      knot (?)
      Gur0X
      PiP4Ri
      Ravenoir
      Jadele
      gorp
      Haporg
      Hirgon
      wanderr
      walkaway
      Mims
      Hurriganes91
      AdaDia
      Anyada
      zxtn
      medicine_man
      T_H
      amurtiger
      Money
      tombbeli
      wargor
      Änni
      androidi
      oscar87 (?)
      Bloodman
      AliceCooper
      SiriusChristus (?)
      Endless-F

      Miittitekemistä ei muuten ole päätetty, mutta kaikki oletettavasti tajuavat, että alkoholi on kuvioissa, vaikka sitä ei kukaan ole väkisin kurkkuun kaatamassa, jos omaa pakottavaa himoa ei lasketa mukaan.
      Nyt pitäisi miettiä jotain tekemistä ja että kestääkö miitti vain yhden päivän tuosta viikonlopusta vai onko parin päivän tai koko viikonlopun kestävä ja näin ollen, mistä yöpaikkoja jne.

      • PiP4Ri

        en tuu. ei aika riitä. :/ mut hengessä mukana. o/


      • Fuyu

        jotkut varmaan hyppis kattoon, jos sanon että olen kiinnostunut. Eli mielelläni tulisin, jos seurani kelpaa. (ada on ainakin varmaan innoissaan. noei vaineskaan) Ei haittaa vaikka miitti on tampereella. ^^ Miittiin on tulossa kyllä selvästi ihmisiä, jotka ovat mielestäni todella mukavia. (Tai ainakin vaikuttavat.) ^____________^


      • AdaDia
        Fuyu kirjoitti:

        jotkut varmaan hyppis kattoon, jos sanon että olen kiinnostunut. Eli mielelläni tulisin, jos seurani kelpaa. (ada on ainakin varmaan innoissaan. noei vaineskaan) Ei haittaa vaikka miitti on tampereella. ^^ Miittiin on tulossa kyllä selvästi ihmisiä, jotka ovat mielestäni todella mukavia. (Tai ainakin vaikuttavat.) ^____________^

        Fuikin seikkailemaan treelle, sinne vaan! \o/


      • Enpäs itse pääsekään paikalle, koska kreikkaan vie tieni =(


      • Kauhia megamiitti tulos :D


    • johonkin puistoon lähinnä vain voi sijoittaa noin ison porukan. täällä on vaikka mitä puistoja.. noista yöpaikoista en osaa sanoa mitään, meille on ehkä mahdollista päästä, en osaa vielä sanoa, jos toi miitti nyt kestää kauemmin.

    • vihreäsieni

      hah. en oo ikinä käynny tampereella. jos esim. junalla sinne tulisin, olisin eksyksissä jo junasta pois astuttuani. ettäpä näin.

      • AdaDia

        Mäkään en ole koskaan ollut Tampereella, mutta eiköhän miittipaikaksi sovita joku paikka joka on suht iisi löytää... ja voihan etukäteen sopia miittaavansa joitain siellä asemalla,niin ei tarvitse yksin haahuilla pitkin Tamperetta :>
        Ja voi vaihtaa puhelinnumeroita jonkun paikallisen kanssa jajajaja :u
        ^__^


      • Disturb

        joo elikkä oltais varmaan tulossa necrolustin kanssa
        autolla joten ois siellä sitten tilaa sellasille jotka tulee juurikin junalla eivätkä pääse oikeen liikkuun sieltä asemalta mihinkään jos nyt sovitaan se tapaaminen muualle kuin juna-asemalle tai jotain.. :P voi ilmotella tähän jos kaipaa kyytiä


    • jekku_battery

      Oon mitä ilmeisimmin tulossa Adan ja Daoriuwin kanssa - mutta vielä ei lupailla ^^

      • mie tuun vaan jos porukka kittaa alkoholia kunnolla kurkusta alas :o


      • AdaDia

        se Piranhaki tulis jos lähetään tuolla jekun kokoonpanolla :>


      • AdaDia kirjoitti:

        se Piranhaki tulis jos lähetään tuolla jekun kokoonpanolla :>

        jaa minä tolla listal enkä oo tietoinen ees koko jutusta :D no jo on :D tota huonolta näyttää muistelisin et mul ois menoa tuolloin


      • AdaDia
        tombbeli kirjoitti:

        jaa minä tolla listal enkä oo tietoinen ees koko jutusta :D no jo on :D tota huonolta näyttää muistelisin et mul ois menoa tuolloin

        Niin että äläs höpise mitään! Otat tyttösen mukaan ja tuutte sinne niin ^___^
        *enkuli*


    • Airsoftaaja

      Pitää kattoa miten rahat ja aika riittää.

      Terv.
      Airsoftaaja aka Panda aka Snorlax aka pinkDino

      • s13ge

        Moniko haluaa mut mukaan, sanoo!! Pitää kattoa, riittäneekö rahat ja jos nyt ylipäätäsä mut sinne halutaan : ((


    • AdaDia

      mutta en pääse sinne miittiin ;/ töissä menee pe ja la..
      Mut juorutkaa sit mullekin millaista siellä oli! ^_^

      • Sorry, mut menee vitun sekavaksi tää threadi jos lähtee peräkanaa kirjottelee. Elikkä. Ilmeisesti tämä olis tulossa ainakin kääntymään jos saan jonku turvakseni tohon väenpaljouteen.

        Kukas viitsis päivittää osallistujalistan tai saisko sen selkäkielisenä jonnekin?=)


    • s13geä laiskitutti...

      Joo eli oon s13ge ja tein väliaikalistan:

      SiriusChristus (?)
      oscar87 (?)
      tombbeli (?)
      AdaDia (?)
      Jadele (?)
      knot (?)
      gorp (?)
      s13ge (?)
      AliceCooper
      amurtiger
      androidi
      Anyada
      Bloodman666
      Deluxe-Master
      Disturb
      Duracell89
      Endless-F
      Fuyu
      gorp
      Gur0X
      Haporg
      Hirgon
      Hurriganes91
      Jadele
      jekku_battery
      Kinkkusämpylä/Quintessential/SS
      medicine_man
      Mims
      Money
      Necrolust
      Nowhereman
      PiP4Ri
      Piranhaki
      prona
      Ravenoir
      Rääpäle/Sekamehueläin
      T_H
      Tallutin
      Thaleia
      walkaway
      wanderr
      wargor
      vihreäsieni
      Wotac
      zxtn
      Änni

      korjauksia tulemaan jos joku on persiillensä :D

      • joo eli tombbeli veke listasta :D ei pääse ei millää


      • PiP4Ri

        ei tuu pipariiii. ja mitä oon kuulostellu nii tuskin gorp eikä prona kait? en tiedä, kysykää niiltä. :D


      • PiP4Ri kirjoitti:

        ei tuu pipariiii. ja mitä oon kuulostellu nii tuskin gorp eikä prona kait? en tiedä, kysykää niiltä. :D

        Kui ei muru tuu? :'(


      • tulen miittailemaan aika varmasti. tuskin sinä viikonloppuna mitään erikoisempaa.


      • s13ge
        Ravenoir kirjoitti:

        tulen miittailemaan aika varmasti. tuskin sinä viikonloppuna mitään erikoisempaa.

        SiriusChristus (?)
        oscar87 (?)
        AdaDia (?)
        Jadele (?)
        knot (?)
        gorp (?)
        s13ge (?)
        AliceCooper
        amurtiger
        androidi
        Anyada
        Bloodman666
        Deluxe-Master
        Disturb
        Duracell89
        Endless-F
        Fuyu
        Gur0X
        Haporg
        Hirgon
        Hurriganes91
        jekku_battery
        Kinkkusämpylä/Quintessential/SS
        medicine_man
        Mims
        Money
        Necrolust
        Nowhereman
        Ravenoir
        Rääpäle/Sekamehueläin
        T_H
        Tallutin
        Thaleia
        walkaway
        wanderr
        wargor
        vihreäsieni
        Wotac
        zxtn
        Änni


      • Joo eli jäävät välistä nämä kökkäjäsiet minun osalta kyllä kun töihin tässä sitten joutu. että se siitä sitten


      • Fuyu
        s13ge kirjoitti:

        SiriusChristus (?)
        oscar87 (?)
        AdaDia (?)
        Jadele (?)
        knot (?)
        gorp (?)
        s13ge (?)
        AliceCooper
        amurtiger
        androidi
        Anyada
        Bloodman666
        Deluxe-Master
        Disturb
        Duracell89
        Endless-F
        Fuyu
        Gur0X
        Haporg
        Hirgon
        Hurriganes91
        jekku_battery
        Kinkkusämpylä/Quintessential/SS
        medicine_man
        Mims
        Money
        Necrolust
        Nowhereman
        Ravenoir
        Rääpäle/Sekamehueläin
        T_H
        Tallutin
        Thaleia
        walkaway
        wanderr
        wargor
        vihreäsieni
        Wotac
        zxtn
        Änni

        mun kohdalle voi kyllä jättää kysymysmerkin. luultavasti kyllä tulen, mutta täytyy tarkkailla tilannetta.


    • KinkkuSämpylä

      Joudun valitettavasti ilmoittamaan estymiseni kyseiseen miittiin, koska hirveä pomoni ei anna minulle vapaata, vaan vaatii katsella persettäni kyseisen viikonlopun. Mutta hengessä mukana!

    • En pääsekkään miittiin,muun maailman syyt painavat päälle....

      • Disturb

        Menikö miitti vituiksi ? meinaan et kuka johtaa koko kaaosta ?


      • KinkkuSämpylä
        Disturb kirjoitti:

        Menikö miitti vituiksi ? meinaan et kuka johtaa koko kaaosta ?

        Mitä täällä höpistään, tietenkin miitti järjestetään! On itse asiassa paljon parempi näin, että jotkut peruivat ettei synny ihan täysi kaaos miitin pitämisestä. Nyt vain ehdotuksia tekemisestä ja miitin kestosta.

        Vaikka en miittiin pääsekään osallistumaan niin kannattaisin miitin kestoksi perjantai-lauantaita tai lauantai-sunnuntaita, ihan sen mukaan miten ihmisille käy ja yöpaikat järjestyvät.

        Tekemiseksi voi sitten iskeä ihan sitä puistossa chillailua, vanhempien baarissa käyntiä, särkänniemessä kipaisua, tampereen turistikohteiden läpikäyntiä, yleistä käyskentelyä, rannoilla oleskelua ja tietääkseni voi vuokrata uimahalleista jotain tiloja, joissa on uima-altaita ja saunoja.


      • KinkkuSämpylä kirjoitti:

        Mitä täällä höpistään, tietenkin miitti järjestetään! On itse asiassa paljon parempi näin, että jotkut peruivat ettei synny ihan täysi kaaos miitin pitämisestä. Nyt vain ehdotuksia tekemisestä ja miitin kestosta.

        Vaikka en miittiin pääsekään osallistumaan niin kannattaisin miitin kestoksi perjantai-lauantaita tai lauantai-sunnuntaita, ihan sen mukaan miten ihmisille käy ja yöpaikat järjestyvät.

        Tekemiseksi voi sitten iskeä ihan sitä puistossa chillailua, vanhempien baarissa käyntiä, särkänniemessä kipaisua, tampereen turistikohteiden läpikäyntiä, yleistä käyskentelyä, rannoilla oleskelua ja tietääkseni voi vuokrata uimahalleista jotain tiloja, joissa on uima-altaita ja saunoja.

        Joo. Ahistuisin jos tulis saatanasti väkeä. No kertokaapas sit minkätyyppistä aikataulua ootte ajatellu ja et mihkä pitäs saapua. En varmaan jaksa kyl perjantaina duunin jälkeen mihkää läht majotusongelmaa joten varmaan sit vaa lauantaiks tulisin pyörähtää. käyskentely, chillaus ja rannat kuulostaa ohjelmalta johon myös nuoremmat voivat 'estoitta' osallistua.
        Noin isolla katraalla porukka kuitenki tuppaa jakautumaan.


      • Disturb
        Nowhereman kirjoitti:

        Joo. Ahistuisin jos tulis saatanasti väkeä. No kertokaapas sit minkätyyppistä aikataulua ootte ajatellu ja et mihkä pitäs saapua. En varmaan jaksa kyl perjantaina duunin jälkeen mihkää läht majotusongelmaa joten varmaan sit vaa lauantaiks tulisin pyörähtää. käyskentely, chillaus ja rannat kuulostaa ohjelmalta johon myös nuoremmat voivat 'estoitta' osallistua.
        Noin isolla katraalla porukka kuitenki tuppaa jakautumaan.

        vähän alkaa tulla sitten kiire :DD meinaan että jos viinaa otetaan niin mistä yöpaikat.. joku pliis johtaan tätä juttuu :) ja jotain puhelinnumeroita kehiin mistä voi kysellä kaikenlaista inffoa kun ajelee sinneppäin...


      • KinkkuSämpylä kirjoitti:

        Mitä täällä höpistään, tietenkin miitti järjestetään! On itse asiassa paljon parempi näin, että jotkut peruivat ettei synny ihan täysi kaaos miitin pitämisestä. Nyt vain ehdotuksia tekemisestä ja miitin kestosta.

        Vaikka en miittiin pääsekään osallistumaan niin kannattaisin miitin kestoksi perjantai-lauantaita tai lauantai-sunnuntaita, ihan sen mukaan miten ihmisille käy ja yöpaikat järjestyvät.

        Tekemiseksi voi sitten iskeä ihan sitä puistossa chillailua, vanhempien baarissa käyntiä, särkänniemessä kipaisua, tampereen turistikohteiden läpikäyntiä, yleistä käyskentelyä, rannoilla oleskelua ja tietääkseni voi vuokrata uimahalleista jotain tiloja, joissa on uima-altaita ja saunoja.

        kun ei ole tullut kurkittua tätä ketjua aikoihin niin sekava pääni muisteli miitin olevan HEINÄkuun lopussa. siispä järkkäsin itelleni reissuja ihan huoletta koko tän kuukauden ajaks, mukaanlukien tuo mainittu vkl. :E nyt sitte vasta älysin että ei prkl.

        eli en siis miekään pääse tulemaan kun matkaliputkin on jo ostettu. :(


      • VauhtiViima
        thaleia kirjoitti:

        kun ei ole tullut kurkittua tätä ketjua aikoihin niin sekava pääni muisteli miitin olevan HEINÄkuun lopussa. siispä järkkäsin itelleni reissuja ihan huoletta koko tän kuukauden ajaks, mukaanlukien tuo mainittu vkl. :E nyt sitte vasta älysin että ei prkl.

        eli en siis miekään pääse tulemaan kun matkaliputkin on jo ostettu. :(

        Okei, ärh, nyt meni hermot ku thalekin näköjään estyy. Ehdotan miitin siirtämistä joko heinäkuulle tai elokuun alkuun, koska miittiä on vaikea järjestää, kun thale enkä minä pääse miittiin.


      • VauhtiViima kirjoitti:

        Okei, ärh, nyt meni hermot ku thalekin näköjään estyy. Ehdotan miitin siirtämistä joko heinäkuulle tai elokuun alkuun, koska miittiä on vaikea järjestää, kun thale enkä minä pääse miittiin.

        kun yleensähän on niin, että myös miitin järjestäjä(kin) ilmaantuu paikalle.
        jos miitti on vielä voimassa vkl, en ilmaannu kuitenkaan paikalle. muuta tekemistä. :) heinäkuun lopulla olen kroatiassa, elokuun alkuun saakka. eli passaan nyt näillä näkymin kokonaan.


      • VauhtiViima kirjoitti:

        Okei, ärh, nyt meni hermot ku thalekin näköjään estyy. Ehdotan miitin siirtämistä joko heinäkuulle tai elokuun alkuun, koska miittiä on vaikea järjestää, kun thale enkä minä pääse miittiin.

        joo, jos miitti tosiaan sit siirtyy heinäQlle ni oon yhäkin valmis tulemaan, enkä tällä kertaa sit sovi sen päälle mitään. kun kuitenkin itellä ois treella melko varma yöpaikka eikä matkaakaan hirveesti ni olis kiva tulla. anteeks tämä tohelointini !


      • thaleia kirjoitti:

        joo, jos miitti tosiaan sit siirtyy heinäQlle ni oon yhäkin valmis tulemaan, enkä tällä kertaa sit sovi sen päälle mitään. kun kuitenkin itellä ois treella melko varma yöpaikka eikä matkaakaan hirveesti ni olis kiva tulla. anteeks tämä tohelointini !

        Jaaha että näin siinä sit kävi. ku kerta vauhtiraita, thaleia eikä Ravenoiri tule, niin alkaa loppua ne harvat joille joskus ylipäänsä olen mitään höpöttäny.. enkä kyllä ala täysin tuntemattomaan seuraan raahautumaan. Adakin töissä. :'(

        Mut katsotaan sit ensikuussa. Mikä viikonloppu olis hubahuba? Mulle soppii ainaki alustavasti mikä tahasa.


      • Nowhereman kirjoitti:

        Jaaha että näin siinä sit kävi. ku kerta vauhtiraita, thaleia eikä Ravenoiri tule, niin alkaa loppua ne harvat joille joskus ylipäänsä olen mitään höpöttäny.. enkä kyllä ala täysin tuntemattomaan seuraan raahautumaan. Adakin töissä. :'(

        Mut katsotaan sit ensikuussa. Mikä viikonloppu olis hubahuba? Mulle soppii ainaki alustavasti mikä tahasa.

        joo oishan se kyllä ihan kiva miittailla, mutta minkäs teen kun olen heinäkuun puolella viikonloppuisinkin töissä :D ja heinäkuun lopulla lähden sitten kroatiaan


    • MotorPike

      Mieluusti tuun miekin mukaan, jos miitti järjestyy sellaseen ajankohtaan että pääsen tulemaan. Ja tietenkin jos huolitte miut sinne.

      Mut huudelkaa ihmeessä tuolla chatinkin puolella aiheesta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      301
      2719
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      103
      2132
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      80
      1625
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      179
      1485
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1308
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe