Stanan M$ ja MediaPlayer9!!!

Rane

Menin nyt sitten kavereitten ja kaikenlaisilta foorumeilta saatujen neuvojen mukaan asentamaan ton MediaPlayer9:n ja nyt on kaikki päin v****a!!!

Asennuksen yhteydessä se kysyi,että minkä tiedostojen oletussoittimeksi sen haluan (itse se oli valinnut kaikki).Poistin listasta mp3:t, mpeg:t,dvd:t ja avi:t.

Mutta voi,kuinka ollakaan,asennuksen jälkeen tämä saatanan MP9 oli asentanut silti itsensä myös näiden kaikkien listalta poistamieni tiedostojen oletussoittimeksi! Miten on mahdollista??? Olenko voinut jotenkin itse kämmätä(epäilen vahvasti) vai onko se asennuksen aikana tuleva kysymys pelkkää mikkiksen fuulaa???

No tulipahan ainakin sairaslomapäivälle tekemistä,kun asettelee tuhansille fileille uudestaan muut oletussoittimet!

6

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pykmi

Oot näköjää joku amatööri.

• Rane

No en ainakaan ammattilainen.Tuskinpa täällä muuten neuvoja kyselisinkään saatanan älypää!!!

• void

Kannattaisi rauhoittua, sillä ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu:

Voit asentaa jonkun kolmannen osapuolen soittimen uudestaan, ainakin Quicktime ja RealAudio tekevät saman kuin MediaPlayer eli määrittävät tiedostokytkennät itselleen, tosin näissäkin tämä on valittavissa oleva asetus.

En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit sillä että "asettelet tuhansille fileille uudestaan muut oletussoittimet". Tiedostotyypin kytkentä on yleisasetus, eli jos määrittelet että mpg-tiedostoa avataan jollain ohjelmalla, niin kaikki mpg-tiedostot avataan tällä ohjelmalla. Mediatiedostotyyppejä ei ole tuhansia vaan parikymmentä.

Kytkennät voi muuttaa käsin helposti avaamalla resurssienhallinnan (Windows-lippunäppäin E) ja sieltä työkalut --> ominaisuudet (Tools -> Options) -> tiedostotyypit (File types).

Voi muuttaa myös suoraan käyttöjärjestelmän rekisteristä regedit -ohjelmalla(en suosittele).

• Rane

Nyt voin rauhoittua! Kato enhän mä tiennyt tommosta tiedostotyypin kytkentää.Sitä just meinasin sillä tuhansien filejen uudelleen asettelelulla,että luulinpa,että joudun esim.joka mp3:lle määrittämään Winampin erikseen.

Itseasiassa juuri tällaista neuvomaasi helpompaa tapaa alunperin hainkin takaa,mutta se ei välttämättä tullut esille alkuperäisestä,tohkeissan kirjotetusta viestistä ;)

Kiitos sulle hyvästä ja asiallisesta vastauksesta.Nyt voi sairaslomapäivän käyttääkin sitten CS:n peluuseen.

• Rane
        Rane kirjoitti:

Nyt voin rauhoittua! Kato enhän mä tiennyt tommosta tiedostotyypin kytkentää.Sitä just meinasin sillä tuhansien filejen uudelleen asettelelulla,että luulinpa,että joudun esim.joka mp3:lle määrittämään Winampin erikseen.

Itseasiassa juuri tällaista neuvomaasi helpompaa tapaa alunperin hainkin takaa,mutta se ei välttämättä tullut esille alkuperäisestä,tohkeissan kirjotetusta viestistä ;)

Kiitos sulle hyvästä ja asiallisesta vastauksesta.Nyt voi sairaslomapäivän käyttääkin sitten CS:n peluuseen.

Asetin kaikki mp3:t avautuman Winampilla.
        Ja kun katson mp3-filen ominaisuuksia,niin siellä lukee,että avataan sovelluksessa Winamp3.

Mutta kun sitten se mp3:n laittaa soimaan,niin eipä sitä avaakaan mikään Winamp vaan se MediaPlayer9.

Asensin Winampin uudestaan,mutta ei auttanut.
        Nyt olen aivan äimän käkenä!

• CMan
        Rane kirjoitti:

Asetin kaikki mp3:t avautuman Winampilla.
        Ja kun katson mp3-filen ominaisuuksia,niin siellä lukee,että avataan sovelluksessa Winamp3.

Mutta kun sitten se mp3:n laittaa soimaan,niin eipä sitä avaakaan mikään Winamp vaan se MediaPlayer9.

Asensin Winampin uudestaan,mutta ei auttanut.
        Nyt olen aivan äimän käkenä!

Jospa olet käynnistänyt MediaPlayerin uudestaan, ja koska sen asetuksissa lukee, että ne tyypit kuuluis muka sille, se ottaa ne uudestaan itselleen... En tosin katsonut tätä mutta luulen niin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5900
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3269
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2441
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2028
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1629
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe