Eli kumpaan kiinnität ensin/enemmän huomiota, tytön rintoihin vai takapuoleen? Itse olen selkeä pylly-mies, joka kyllä heti kasvojen jälkeen laskee katseensa tytön lantioon...
Miehille: Rinnat vs. Perse?
16
1971
Vastaukset
- Sovinisti
Miten niin kasvojen JÄLKEEN ?
;)
Ehdottomasti perse. - minä
...se perse vie voiton
- Whats my name again?
Juuh... todellakin perse, ihmisiä(miehiä) todellakin o´n kahta eri laatua, toiset katsovat persettä ja toiset tissejä. Pyllymiehiä on enemmän olen tehnyt tutkimusta =)
T: Pylly-mies- Erno
kiinnittyy katse ensin. :)
- Assman
johtuu varmaankin siitä, että jos perse on tiukassa kunnossa, niin tod.näk. muukin osa on. Isot rinnat taas viittaa usein siihen, että isoa saattaa löytyä muualtakin, mikä taas ei välttämättä ole se haetuin ominaisuus... Pieni on kaunista (ainakin naisilla;)
- nainen
Assman kirjoitti:
johtuu varmaankin siitä, että jos perse on tiukassa kunnossa, niin tod.näk. muukin osa on. Isot rinnat taas viittaa usein siihen, että isoa saattaa löytyä muualtakin, mikä taas ei välttämättä ole se haetuin ominaisuus... Pieni on kaunista (ainakin naisilla;)
häh?
- Assman
nainen kirjoitti:
häh?
perse nyt vaan sattuu olemaan "hieman" seksikkäämpi kuin löysä/leveä malli! Eikä tässä gallupissa kyselty luonteenpiirteitä tai harrastuksia vaan ulkonäöllisiä mieltymyksiä...
- Assman
nainen kirjoitti:
häh?
mutta on sitä mukavampi katsella! Ja ulkonäöllisiä mieltymyksiähän tässä kyseltiin...
- Assman
Assman kirjoitti:
mutta on sitä mukavampi katsella! Ja ulkonäöllisiä mieltymyksiähän tässä kyseltiin...
toi eka viesti ei ensin näkyny ja luulin ettei se lähtenykkään
- Anaali
Ilman muuta perseseen, tissejen kanssa ei voi harrastaa anaali yhdyntää...
- Hesse
...voiton kotiin!!!! En voi saada tarpeeksi heistä!
Seksikäs perse korvaa monet muuten ei niin kauniit osat!
Naisille: Pitäkää huolta teidän takapuolesta niin jätkän iskeminen lisätään heti 10p. tai jopa 100p.?!!
t. Hesse - Rowen
Siihenpä minäkin.
- Bongaaja
tänään tiirailin yhden muijan persettä kun
ajelin pyörällä keskustassa.väijyin siellä
hänen muodokasta persettään ja reisiään.hänellä
oli sellaiset kireän tiukat housut,joista näkyi,
että tyttö oli jonkun verran treenannut.katselin
sen n.15v likan persettä 30min.sellainen perse
toi kyllä himot pintaan;voi että kun tuohon voisi
hieman survaista...
tytöllä oli myös uhkeat munkit.jotain c75-kokoa...
itsellä katse kiinnittyy->
1.kasvot vartalo(kokonaisuus)
2.rinnat
3.perse
4.kasvot yksityiskohtaisemmin
kieltämättä tänä kesänä on kyllä joutunut pyö-
räilemään paljon jojo pystyssä tuolla suomen
kuumilla asfalttikaduilla... - Hanski
Siinä oikea järjestys, sillä jos naama on kuin halosella ei isot rinnat auta yhtään.
- anska
Tulin just koulusta.Vieläkin seisoo kaikkien niiden mahtavien takamusten jälkeen...mikä vois olla parempaa kuin tiukat farkut terhakan ja pyöreän perseen päällä, jonka omistaa hymyilevä lukiolaisblondi.Ja ne hehkeät brunettien pehmoiset herkkupeput.Taidan vetää taas käteen.Yks kerta ei riittäny.Kyllä perse voittaa lollot!
- taitaa käydä
nii se on... ainaki mulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877