ei ollutkaan ihan mikä tahansa taiteilija.
Hänen veistoksensa Mikkelissä olisi hyvä löytyä ja korjata.
Ettei vain olisi joutunut oman käden oikeudella jonnekin yksityiskotiin kesämökin koristeeksi.
Taiteilija Armas Tirronen
16
1778
Vastaukset
- opteri
E todellakaan ollut mikä tahansa taiteilija. Oli Taiteilija isolla teellä ja lisäksi hyvä pedagogi ja humaani ihminen. Onko veistoksia kateissa? Savonlinnasta tiettävästi vielä löytynee.
- maalari
Onkohanm mueovirasto kiinnostunut patsaasta !
Ilomittakaa, heille, ja etsintä käyntiin !
Väitetään, että se on vahingoittunut, mutta muistan, kun se poistettiin niin syyksi ilmoitettiin, että nuoriso viihtyy liikaa patsaan ympärillä (Kasiksen jengi) ja Kassankulman yrittäjät pelkäävät omaisuutensa puolesta.
Yrittäjät pelkäsivä tikkunmoiden rikkomista ja roskaamista jne...
En usko että se on vahingoittunut, ennekuin nään kuvan patsaasta vahingoittuneena.
Mielummin uskon sen olevan jossain komesti esillä, muttei kaiken kansan näkyvillä.''
Ikävä asia, sillä patsas oli aivan upea, ja sille olisi monta hyvää paikkaa asettaa esille. maalari kirjoitti:
Onkohanm mueovirasto kiinnostunut patsaasta !
Ilomittakaa, heille, ja etsintä käyntiin !
Väitetään, että se on vahingoittunut, mutta muistan, kun se poistettiin niin syyksi ilmoitettiin, että nuoriso viihtyy liikaa patsaan ympärillä (Kasiksen jengi) ja Kassankulman yrittäjät pelkäävät omaisuutensa puolesta.
Yrittäjät pelkäsivä tikkunmoiden rikkomista ja roskaamista jne...
En usko että se on vahingoittunut, ennekuin nään kuvan patsaasta vahingoittuneena.
Mielummin uskon sen olevan jossain komesti esillä, muttei kaiken kansan näkyvillä.''
Ikävä asia, sillä patsas oli aivan upea, ja sille olisi monta hyvää paikkaa asettaa esille.muutama(4-5) vuotta sitten eräässä kaupungin puistotoimen varastossa, jossa se lienee vieläkin.
Vaan eipä tuo uutta olisi, että jotain "poistetaan", kun on muka hieman rikki tms.
Mikkelihän alkaa olla kohta tosiaan kuuluisa näistä patsaiden siirroista ;)- ilahtunut taiteen ystävä
jussi7106 kirjoitti:
muutama(4-5) vuotta sitten eräässä kaupungin puistotoimen varastossa, jossa se lienee vieläkin.
Vaan eipä tuo uutta olisi, että jotain "poistetaan", kun on muka hieman rikki tms.
Mikkelihän alkaa olla kohta tosiaan kuuluisa näistä patsaiden siirroista ;)Patsas kannattaa ehdottomasti laittaa arvoiseensa paikkaan.
Taiteilija on arvostettu, niinkuin kaikki tietävät.
Museovirasto oli myös sitä mieltä, että vaatikaa mikkeliläiset patsas sille kuuluvalle paikalle.
Museovirastoon oli soiteltu patsaasta, minun lisäkseni muutama muu..
Kaupungilla on oltava rahaa muuhun kuin kuin muutaman perheen passaamiseen. - kkiiiiiiiii
ilahtunut taiteen ystävä kirjoitti:
Patsas kannattaa ehdottomasti laittaa arvoiseensa paikkaan.
Taiteilija on arvostettu, niinkuin kaikki tietävät.
Museovirasto oli myös sitä mieltä, että vaatikaa mikkeliläiset patsas sille kuuluvalle paikalle.
Museovirastoon oli soiteltu patsaasta, minun lisäkseni muutama muu..
Kaupungilla on oltava rahaa muuhun kuin kuin muutaman perheen passaamiseen....kaupunki omistaa veistosta, vaan kiinteistö, joka sen on aikanaan tilannut.
- patsaat paikalleen
kkiiiiiiiii kirjoitti:
...kaupunki omistaa veistosta, vaan kiinteistö, joka sen on aikanaan tilannut.
että ne ovat julkisiin tiloihin tarkoitettuja.
Jos patsas on kaupunginvarastossa, niin eikun esiin vaan.
Sitä taloa tai kiineteistoä, ei ole enää jonka edessä patsas aikanaan oli.
Ja silloin kun patsas poistettiin muutaman yrittäjän halusta, meille sanottiin, että patsaalle tullaan etsimään uusi paikka !! - ><><<<<
kkiiiiiiiii kirjoitti:
...kaupunki omistaa veistosta, vaan kiinteistö, joka sen on aikanaan tilannut.
tyypillinen vastaus silloin kun halutaan peitellä jotakin.
- Anonyymi
maalari kirjoitti:
Onkohanm mueovirasto kiinnostunut patsaasta !
Ilomittakaa, heille, ja etsintä käyntiin !
Väitetään, että se on vahingoittunut, mutta muistan, kun se poistettiin niin syyksi ilmoitettiin, että nuoriso viihtyy liikaa patsaan ympärillä (Kasiksen jengi) ja Kassankulman yrittäjät pelkäävät omaisuutensa puolesta.
Yrittäjät pelkäsivä tikkunmoiden rikkomista ja roskaamista jne...
En usko että se on vahingoittunut, ennekuin nään kuvan patsaasta vahingoittuneena.
Mielummin uskon sen olevan jossain komesti esillä, muttei kaiken kansan näkyvillä.''
Ikävä asia, sillä patsas oli aivan upea, ja sille olisi monta hyvää paikkaa asettaa esille.Museovirasto kehoitti antamaan asian poliisin hoidettavaksi , tai iltapäivälehtiin..
jo kauan sitten. - Anonyymi
jussi7106 kirjoitti:
muutama(4-5) vuotta sitten eräässä kaupungin puistotoimen varastossa, jossa se lienee vieläkin.
Vaan eipä tuo uutta olisi, että jotain "poistetaan", kun on muka hieman rikki tms.
Mikkelihän alkaa olla kohta tosiaan kuuluisa näistä patsaiden siirroista ;)Kunhan ei patsaita luovuta kuopiolaisille tunareille. Oman veljmies-patsaansa pilasivat poraamalla reikiä. Käsittämätöntä! Piällysmiehet kyllä muita mielellään neuvovat mutta itsestään ole minkään tekijäksi.
- Todella
Kiinnostamaan sen patsaan kohtalo, kyllähän jonkun täytyy tietää siitä.
- Raatihuoneenkadulla
Siinä Virastotalon edessä on se teideteos, taisi olla saman taiteilijan
- patsa nimeltään "leikk...
tai keinuvat lapset.
Tirrosen suihkulähde patsaat ovat arvostettuja ja palkittuja teoksia. - kiinnostaa.............
patsa nimeltään "leikk... kirjoitti:
tai keinuvat lapset.
Tirrosen suihkulähde patsaat ovat arvostettuja ja palkittuja teoksia.Missä patsas...
- Aino Kassinen
Ens viukolla arvonnetaan siinä antiikkia antiikkia ohjelmassa. Tämmösen näyn näin männä viikolla. Poikani Katto Kassinen näki melkein saman kun oli vetänyt pilveeee!
- 6567890909
Ooolloollllloolllol
- Anonyymi
Katelkaas ympäriinsä esim. valtuutettujen pihoissa. Voi näkyä kaikenlaista.......tietysti ovat vaan tallessa ettei kukaan pöllisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483