Hei!
Eli mulla on tällainen ongelma.
Laitoin koneeseen windowsin uusiksi.
Koneen mukana tulleet cd-levyt ovat kadonneet aikojen saatosta.
Koitin yhdistää nettii, valitti virheestä 769: Määritettyä kohdetta ei löyty.
Sain ohjeet, että etsiä verkkokorttiin ajurit.
Emolevyni on asus a8n-e - fm/s (luultavasti?).
Koitin etsiä asuksen sivuilta, mutten ole kovin hyvä englannissa. Löysin tällaisen: P5LD2-X/1333 - Atheros L2 chipset NDIS DOS Driver.
Koitin asennella kaikenlaista, mutta lopuksi ilmoitti: installer can't find atheros l2 ethernet controller on your system.
Aiemmin eräs tuttavani kokeili jotain "Chipset_64bit_V634" -liittyvää värkkäystä, en ollut katsomassa kun hän tätä teki, muttei ainakaan kuitenkaan toiminut.
Miten siis saisin pelittämään netin?
Integroidun verkkokortin ajurit
12
1979
Vastaukset
- sivuilta cpuz
joka kertoo emon tyypin. Sitten vaan valmistajan sivuilta ajurit.
- Swingi!
Jos nyt tulkitsin oikein, pitäisi imuttaa tuollainen Socket939 nimellä oleva ajuri, mutta olen ne jo imuttanut ja asentanut.
- Swingi!
en pääse sillä mihinkään.
Olen siis asentanut nuo Socket939 ajurit, AtherosL2-mitälie. Ensimmäinen, josta voisin painaa, valittaa siis että network adapter not found. Tämä löytyy kun menen Utility ja sieltä jokin MIMO. Sitten kun koitan asentaa tuolta Atheros L2, siis painan setup, alkaa valittaa että installer can't find ethernet controller. - löytyy
Swingi! kirjoitti:
Olen siis asentanut nuo Socket939 ajurit, AtherosL2-mitälie. Ensimmäinen, josta voisin painaa, valittaa siis että network adapter not found. Tämä löytyy kun menen Utility ja sieltä jokin MIMO. Sitten kun koitan asentaa tuolta Atheros L2, siis painan setup, alkaa valittaa että installer can't find ethernet controller. - Swingi!
löytyy kirjoitti:
Koitan vain kysyä, mitä olen tehnyt väärin, kun en saa niitä pelittämään?
- onononooooooon
Swingi! kirjoitti:
Olen siis asentanut nuo Socket939 ajurit, AtherosL2-mitälie. Ensimmäinen, josta voisin painaa, valittaa siis että network adapter not found. Tämä löytyy kun menen Utility ja sieltä jokin MIMO. Sitten kun koitan asentaa tuolta Atheros L2, siis painan setup, alkaa valittaa että installer can't find ethernet controller.http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=A8N-E
- Swingi!
onononooooooon kirjoitti:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=A8N-E
Ajurit löytyvät jo.
- Onkohan
Swingi! kirjoitti:
Ajurit löytyvät jo.
löysit, kaapin altako :)
- Swingi!
Onkohan kirjoitti:
löysit, kaapin altako :)
Kyllä ne löytyivät ihan tuolta asuksen sivuilta.
- kertoooo
Swingi! kirjoitti:
Kyllä ne löytyivät ihan tuolta asuksen sivuilta.
kun minä en löydä niitä .voisitko kirjoittaa rivi riviltä että ymmärtäisinnimittäin asensin kans xp-uudesraan enkä tiedä miten ajuri asennetaan??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068