Moi!
Kuinka moni teistä menee semmoseen kouluun, josta ei tunne ketään? Mä meen ylä-asteelle enkunkieliseen, en oo kyl ennen ollu siel eikä mulla oo harmainta aavistusta miten mä pärjään siel, onnex sentään pääsin sen kokeen läpi, tosin nyt on sitten viel toinen koe, 2 viikkoo kestävä sopeutumiskoe.. plääh.. sit sinne kouluun ei ollu ees tutustumista.. ja se on ihan sika iso koulu..
uus, enkunkielinen, tuntematon koulu
2
215
Vastaukset
- Damn
oikeestaan en pysty vastaamaan sun kysymykseen mut voin sanoo et oon ollu enkunkielisel koulus ekaluokast lähtien ja se on ihan mieli ihanaa! ja oon tosi hyvä enkus! ja nyt ens vuonna mäkin jatkan enkunkieliselle yläasteelle tosin, mun luokka ei vaihu. koska me kaikki jatketaan suoraan sinne enkunkieliselle yläasteelle. tuskin täst oli apuu mut.. x)
- *luna*
Kiitti! Tost oli oikeesti apuu, koska se ensinnäki ... miten mä sen sanoisin... .. silleen niinku parantaa sitä sisäistä olemusta. Silleen. Juu, tänään oli IHANA eka koulupäivä, mä sain lootan uusii kamuja! Ja mä luulin et siel ois kauheeta! Mitä kouluu käyt? Ja missä? Meetkö seiskalle?
*luna*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780