Mitenköhän tulisi tulkita seuraavanlainen käytös kaurismieheltä; pyytelee ensin sinnikkäästi treffeille, treffit kaikinpuolin onnistuneet sekä hauskat ja kaurismieskin osoittanut selvää kiinnostusta. Tapaamisen päätyttyä tämä mies kuitenkin muuttui kuin napin painalluksesta täysin kylmäksi (vältteli katsekontaktia ja oli jopa hieman tyly). Ei ole koskaan vielä sattunut moista tilannetta ja olenkin enemmän kuin kysymysmerkkinä tuon miehen suhteen. Tuleeko siis tulkita suoraan niin, ettei kiinnosta vai menikö kaveri vain jotenkin täysin lukkoon? Kertokaahan te, joilla kokemuksia kaurismiehestä...
Kaurismiehen
11
3097
Vastaukset
- k-a-u-r-i-s M
a) kaurismies luuli, että sinä et ehkä olisikaan kiinnostunut
b) kaurismies ei ollut itse kiinnostunut; ajatteli ehkä, että kerta riittää tämän ladyn kanssa
c) kaurismies huomasi, että hän onkin varattu ja halusi pysyäkin varattuna:))
d) kaurismies huomasi, että sinä olit varattu - Thoia Thoing
Todennäköisesti kaurismies tajusi tykkäävänsä sinusta. Siinä vaiheessa ne poloiset menevät ihan lukkoon =) Kaurismies ei tajua mitään omista tunteistaan eikä myöskään muiden tunteista. Kaurismiehelle yksi kovimmista paikoista on se, kun hän tajuaa että hänellä on tunteita jotain naista kohtaan.
- KaurisMan
monelle muullekin aika kova paikka...;)
- shakaa
ei ole tuo lukkoon meneminen pelkästään miesten ongelma. itsellä menee ihan pasmat sekasin kun ihastun johonkin... soudan ja huopaan. aamulla saatan tuoda aamiaisen sänkyyn, paijailla ja silmät loistavat (uskon sillähetkellä, että kaikki menee hyvin ja on oikein välittää), 2 tunnin päästä saatan olla kylmä ja vetäytyvä (tuo taas johtuu siitä, että alkaa epäilee oikeutta siihen mitä on). itseä harmittaa, mutta ei sille mitään voi, yritys on kyllä kova.
- tunnetteko itsenne
olen huolissani täysikäisestä lapsestani, leijonasta. Kyllä näkyy olevan ongelmallinen suhde kauriin kanssa. Auttaisin jos voISIN ! mOLEMMAT itsepäissiä ja ylpeitä ???
- Me too
Todellakin, kokemusta Kauriista sen verran, että tuo mitä kirjoitit täsmää prikulleen... eli siinä vaiheessa kun kaurismies tajuaa tykkäävänsä, silloin menee ihan lukkoon.
Kauris menee tunteissaan herkästi sekaisin, ehkä jopa päättää suhteen, vaikka tykkäisi kuinka paljon.
Ei hänestä ota selvää.
Kurjaa kun on juuri se Mies jonka kanssa haluaisin vanheta. - k...auris
Me too kirjoitti:
Todellakin, kokemusta Kauriista sen verran, että tuo mitä kirjoitit täsmää prikulleen... eli siinä vaiheessa kun kaurismies tajuaa tykkäävänsä, silloin menee ihan lukkoon.
Kauris menee tunteissaan herkästi sekaisin, ehkä jopa päättää suhteen, vaikka tykkäisi kuinka paljon.
Ei hänestä ota selvää.
Kurjaa kun on juuri se Mies jonka kanssa haluaisin vanheta.kauris ei haluu vanheta....
- Vanha Kauris
oma vaatimustaso itseltään saa kuvittelemaan olemattomia - kokee, ettei pysty/kykene täyttämään rakastettunsa tarpeita ja siksi vetäytyy helposti. Täytyy ylittää monia muureja - henkisiä, seksuaalisia ja arjen asettamia - vähä vähältä muurit murtuvat, mutta se vaatii kummiltakin paljon eli KaurisM on varsinaisen hankala kumppani ennen kuin antautuu ja alkaa ehdottomasti luottamaan kumppaniinsa. Mutta se kannattaa, sillä silloin KaurisM pudottaa puolustuksensa ja antaa kaiken rakkauténsa kukoistaa ja on uskollisista uskollisin elämäntoveri niin rakkaudessa kuin muussakin elämässä - siis rakastajana, elämäntoverina kuin perheen isänäkinäkin kunnes Kuolema meidät erottaa, mutta kun Elämä itse ei ole näin yksinkertaista, valitettavasti!
- se menee
Kaurismies on maailman lahjakkain teeskentelijä.
Hän hoiti treffit mallikkaasti ja moitteettomasti mutta huomasi jotain sinussa mikä sai pakin päälle.Älä siis odota häneltä yhteydenottoa enää ja uskompa että mikäli sinä otat kontaktia hän keksii jotain välttääkseen sinut.
Näin se vaan taitaa olla..Tunnen tuon otuksen vähän liiankin hyvin.
Olen pahoillani.- aloittaja...
Taisit osua naulan kantaan, kuulostaa aika loogiselta. Itse olen huono teeskentelemään ja perusystävällisenä ihmisenä pyrin olemaan aina kohtelias loppuun saakka. Sen takia moinen äkillinen tyly käytös hämäsi. Toisaalta parempi kaiketi niin, kuin kaikenlaiset tyhjänpäiväiset jargonit. Kiitos kaikista kommenteista ja aurinkoista kevään jatkoa!
- tuollaiset
kokemukset kaurisM käyttäytymisestä on peräisin (omakohtaistako?)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829