TYA HIEROJAKOULU TURKU!!

Tietoa kaipaava

eli onko joku suorittanut hieroja/urheiluhierojakoulutuksen tyan oppilaitoksessa?jos niin olisin erittäin kiitollinen jos voisit kertoa kokemuksista että millainen koulu on kyseessä?kiitos!

11

4384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppilas ...

      on ollut erittäin tyytyväinen koulutukseen siellä.

      Perusteellinen, asiantunteva JA ystävällistä porukka

      • Tietoa kaipaava

        kiitos!mietin vaan että kun on aika hintava koulu että saa sitten rahoilleen vastinetta.ihan mielenkiinnosta kyselen että teetkö hierojan hommia työksesi ja millaiset ovat työllisyysnäkymät jos satut tietämään?


      • oppilas ...
        Tietoa kaipaava kirjoitti:

        kiitos!mietin vaan että kun on aika hintava koulu että saa sitten rahoilleen vastinetta.ihan mielenkiinnosta kyselen että teetkö hierojan hommia työksesi ja millaiset ovat työllisyysnäkymät jos satut tietämään?

        toiminimellä pienessä paikkakunnassa.

        Olen harjoitellut tätä ammattia vasta vuoden, mutta hyvältä näyttää, asiakkaita on joka päivä. Joskus vähemmän, joskus enemmän.
        Mutta kaikki vie aikansa ...

        Minulla on kyllä myös toinen ammatti, joten en tee "vain" hierontatyötä.

        Antoisa ja mielenkiintoinen työ, ei koskaan kahta samanlaista päivää, eikö tuntiakaan :-)


      • Tietoa kaipaava
        oppilas ... kirjoitti:

        toiminimellä pienessä paikkakunnassa.

        Olen harjoitellut tätä ammattia vasta vuoden, mutta hyvältä näyttää, asiakkaita on joka päivä. Joskus vähemmän, joskus enemmän.
        Mutta kaikki vie aikansa ...

        Minulla on kyllä myös toinen ammatti, joten en tee "vain" hierontatyötä.

        Antoisa ja mielenkiintoinen työ, ei koskaan kahta samanlaista päivää, eikö tuntiakaan :-)

        ettei ne asiakkaat päivässä keräänny ja hyväthän varmaanki pärjää aina.itselläni juuri oman yrityksen perustaminen ja koulutuksen saaminen olisi nyt haaveissa mutta arveluttaa vaan lähteä kohti tuntematonta mutta jos ei koita niin ei voita:)kiitos vaivanäöstäsi ja menestystä omalle hierontatyöllesi!


      • oppilas ...
        Tietoa kaipaava kirjoitti:

        ettei ne asiakkaat päivässä keräänny ja hyväthän varmaanki pärjää aina.itselläni juuri oman yrityksen perustaminen ja koulutuksen saaminen olisi nyt haaveissa mutta arveluttaa vaan lähteä kohti tuntematonta mutta jos ei koita niin ei voita:)kiitos vaivanäöstäsi ja menestystä omalle hierontatyöllesi!

        jo tällä alalla ja sinulla on oma yritys, muista että voit saada yrittäjän oppisopimus.
        Koulutus räätälöidään tarpeitesi mukaan ja sinun ei tarvitse maksaa sitä itse.

        Been there, done that :-)


    • krisrr

      lisää kaipaisin myös kokemuksia tästä koulusta tänne.
      pystyykö tekemään etäopiskelua?
      kun en ole turusta kotoisin..

    • HUH HUH

      NO HUH HUH

    • ei TYA:lle

      ei pysty tekemään etäopiskelua, koulu haluaa vain ja ainoastaan rahaa. joudut hieromaan, oiskos ollut 412h näytöt päälle ja ei auta asiaa, että on kyllä niin vmäiset opettajat.

    • tyalainen

      Omat kokemukseni olivat kyllä täysin päinvastaiset. Opetus oli erittäin hyvää ja tuli opittua hyväksi hierojaksi. Etäopiskelu ei onnistu.

    • koulutettu hieroja 2

      tottakai hierojan on jo opiskeluaikana opeteltava hieromaan. Sitä ei opi etänä eikä kirjoista vaan aivan vain omin käsin on lihakset ja luusto opeteltava tunnistamaan. Ihmisen iho ei ole läpinäkyvää, joten jos vain katselee kuvia, ei voi oppia tietämään miltä lihasten ja rakenteiden siellä alla kuuluu tuntua.
      Mitä enemmän koulutukseen kuuluu hierontaa, sen parempi. On joitakin kouluja, joissa harjoittelu on jaksotettu vain tietthyyn opintojaksoon. Siinä on se vara, että teoriaopintojaksojen aikana tuntuma juuri opittuun taitoon unohtuu. sitten kun on paperitu muka kourassa, ei enää ole selvää tuntumaa työhön, vaan voi olla koko tatsi hukassa ja samoin työergonomia. Työergonomia on myös erittäin tärkeää, että oma kroppa kestää työn. Hierojan työ ei siltikään ole mitään voimalla runnomista, vaan täytyy osata "kuunnella" asiakkaan kehoa ja toimia sen antamien viestien pohjalta. Asiakkaan lihakset houkutellaan rentoutumaan tai viritellään liikkeeseen aivan tilanteen mukaan aivan riippuen siitä onko kysessä rentouttava vai lämmittelevä hieronta.
      Jos koululla on oikeus näyttöön perustuvaan koulutukseen, on aivan sama onko se kallis valtion apua saamaton koulu vai julkisen puolen koulu. Opintotulokset riippuu aivan siitä, miten motivoitunut opiskelija itse on ja kuinka innostunut opiskeltavasta aiheesta - ihmisestä.

    • raimoleppänen1

      Hyvät ihmiset. Ei kannata huomioida nimettömiä huutelijoita, joilla ei ole edes itsellä selkärankaa kirjoittaa omalla oikealla nimellään. Tya on asiantunteva, ystävällinen ja joustava opiskelupaikka. Suosittelen. Raimo Leppänen 0407663844.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe