Ostin

minin1

Moikka.

Ostin tänään uuden mac minin Vantaalta. Oli hyvä myyjä myi näppäimistön ihan taktiikalla. Oli hyvä että ostin.
Tyytyväinen olen muutenkin vaikka kalliiksi tuli.

Semmoinen asia että millä ohjelmalla saa katsottua netti TV7?
Ehdottaa että pitää ladata win mediaplayer. Onnistuuko se vai miten sen saa näkymään?

Terv. Kake.

7

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrr

      Onnistuisikohan selaimen QuickTimen ja Flip4Mac -ohjelmien yhteistyöllä. Lataa viimeksimainittu ja tee sille asetukset niin, että avaa leffat QuickTimessa, niin saattaisi tuo onstua, koskapa Flip4Mac on kehietty juurikin winmedian katseluun macissa.

      • mini1

        Ei näy..mikä lie..


    • jason-blue

      Mikä toi "netti TV7" on?

      • minin1

        Tv 7 on kristillinen kanava. Näkyy kaapali verkossa ja netissä.
        Suosittelen!


      • jason-blue
        minin1 kirjoitti:

        Tv 7 on kristillinen kanava. Näkyy kaapali verkossa ja netissä.
        Suosittelen!

        Ateistina jätän väliin ;)

        Flip4Mac asennettu ja videot aukee erilliseen ikkunaan, hetken bufferoi ja hyvin näky, tosin kuva oli 1:1, eikä 4:3 tai 16:9. Onko toi normaalia?


    • minin1

      Sain näkymään real playerillä netti tv:n. Quig timellä en saanut näkymään vielä mutta ajan kanssa..

      Avautuu muuten noperasti tämä mac mini..vista jää.. menee noin puolet enemmän aikaa samalla muistimäärällä.
      Ei mini mieti langatonta että onko sitä lähettyvillä vaan aukeaa oikeastaan heti.

      T. Kake.

      • mies..

        Juuh! Ja jos et vielä tiedä, niin Macit saa helposti nukkumaan Alt Omppu Eject yhdistelmällä. Käynnistyy kone vielä nopeammin, sekunnissa, ei tarvi kuin hiirtä heiluttaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      200
      2063
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1416
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1175
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      66
      1128
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      153
      1052
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      979
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      84
      865
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      828
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      785
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe