Olen 24v mies ja olen ihan hulluna noin 16-18v nuoriin naisiin. He ovat niin söpöjä ja suloisia.. Kysynkin teiltä nuoret naiset että mitä te yleisesti ottaen pidätte esim. juuri minun ikäisistä miehistä?
Naiset 16-18v
19
3985
Vastaukset
- Minna
Olen 16-vuotias, ja seurustelen 19-vuotiaan jätkän kanssa, jolla on mielestäni ihan tarpeeksi ikää. Jos mennään siitä ylöspäin, en ehkä harkitsisi vakavaa suhdetta. Paras ystäväni on saman ikäinen kuin minä, ja hänen poikaystävänsä 23-vuotias. Jätkä kusettaa "pikkutyttöä" minkä kerkeää ja ystäväni on täysin sokea...
- Anonyymi00014
Buaahaa spede buaahaa
- nuorta
oon ite 25v ja kyl noi n.17-20v misut on sexyimpiä, sanokoon muut mitä vaan. Eivät oo vielä ehtiny levitä.
- jeah
ne on parhaita !
- mä...
On ollut just 24-vuotias,ei meillä mitään hirveen vakavaa ollu mutta mä ainaki rakastuin ja seksiä harrastettiin vähän liiankin kans..Se juttu loppu sitten erimielesyyksiin..
Ja mä oon 16:) - Anonyymi00018
mä... kirjoitti:
On ollut just 24-vuotias,ei meillä mitään hirveen vakavaa ollu mutta mä ainaki rakastuin ja seksiä harrastettiin vähän liiankin kans..Se juttu loppu sitten erimielesyyksiin..
Ja mä oon 16:)Buaahaa spede buaahaa
- Nainen18v
Riippuu missä mielessä te olette!! Naimisen suhteen ei ongelmaa. Itse voisin vielä naida 24 kanssa, mutta en sitä vanhemman kanssa. Että sanotaanko 17-24 vuotiaiden kanssa voin naida ja sitten jos on kyse kunnon suhteesta, niin sitten kyl 24 alkaa olla hieman vanha, vaikka mieli olisikin 18 vuotiaan tasolla..
- Man
Sanotaan näin että en ajatellut tätä asiaa vakava suhde mielessäni, joten siksihän tämä tekstini täällä seksi-palstalla onkin..
- Anonyymi00019
Man kirjoitti:
Sanotaan näin että en ajatellut tätä asiaa vakava suhde mielessäni, joten siksihän tämä tekstini täällä seksi-palstalla onkin..
Buaahaa spede buaahaa
- miitoo
Pistetään nyt oikein polli pystyyn. Minkä ikäiset naiset on parhaan näköisiä?
Itse arvostan myös eniten 16-18 -vuotiaita, vaikka itse olenkin yli 20.- nuorta
eikös se niin ole että nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana...Tosta arvostamisesta: enpä taida niin kauheasti "arvostaa" noita teinejä, mutta pirun pantavannäkösiä ne kyllä on, ja siitähän tässä kai oli kyse. Mutta eipä ole tytöt paljoa vastailleet alkuperäiseen kysymykseen...
- mies26
Yleisesti ottaen parhaan näköiset misut on mun mielestä 16-18v., mutta tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että vanhemmilla tuppaa yleensä valitettavasti perseet leviämään yli sallitun rajan ja muutenkin rasvakerrosta kertymään. Periaatteessa jopa 50v. nainen voi olla tosi hyvännäköinen, jos on pitänyt itsestään huolta. Eli pohjimmiltaan iällä ei oo mitään väliä kunhan on timmissä kunnossa.
Ja mitä tulee korvien väliin, niin akat voi pahimmillaan olla tosi typeriä iästä riippumatta, mutta on onneksi fiksujakin tyttöjä ja naisia, joten ei oo kokonaan vielä toivo vastakkaisen sukupuolen suhteen mennyt..
Ikäeroon taas sanoisin sen verran, että varmasti varsinkin alemmissa sosiaaliluokissa löytyy näitä hyväksikäyttäjiä, joille nuori tyttöystävä on pelkkä seksiobjekti, mutta toisaalta yleistäminenkin voi olla aika vaarallista. Sillä on varmasti pilattu monta rakkaustarinaa kun vaikkapa 16v. tytön kaverit on koko ajan varoitelleet ja huomautelleet yli 2-kymppisestä, todellisuudessa täysin viattomasta ja tytölle sopivasta poikaystävästä ja lopulta tyttö on paineen alla alkanut uskoa kavereita..
Seksistä: Mun mielestä yllättävän monet naiset (taas iästä riippumatta) on monta kertaa liiankin ronkeleita miesten suhteen huomioonottaen sen, mitä heillä on (tai paremmin sanottuna ei ole) tarjottavana..
Yhteenvetona voisi todeta, että kauneus on katsojan silmissä ja vaikka mainitsinkin, että 16-kesäiset on kauniita, niin kyllä pitää vuosi tai pari vielä kasvaa, ennenkuin seksiä voisi ajatella. On ne vielä kuitenkin ihan pikkutyttöjä, melkein lapsia.
Että näin meillä. - Seea
mies26 kirjoitti:
Yleisesti ottaen parhaan näköiset misut on mun mielestä 16-18v., mutta tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että vanhemmilla tuppaa yleensä valitettavasti perseet leviämään yli sallitun rajan ja muutenkin rasvakerrosta kertymään. Periaatteessa jopa 50v. nainen voi olla tosi hyvännäköinen, jos on pitänyt itsestään huolta. Eli pohjimmiltaan iällä ei oo mitään väliä kunhan on timmissä kunnossa.
Ja mitä tulee korvien väliin, niin akat voi pahimmillaan olla tosi typeriä iästä riippumatta, mutta on onneksi fiksujakin tyttöjä ja naisia, joten ei oo kokonaan vielä toivo vastakkaisen sukupuolen suhteen mennyt..
Ikäeroon taas sanoisin sen verran, että varmasti varsinkin alemmissa sosiaaliluokissa löytyy näitä hyväksikäyttäjiä, joille nuori tyttöystävä on pelkkä seksiobjekti, mutta toisaalta yleistäminenkin voi olla aika vaarallista. Sillä on varmasti pilattu monta rakkaustarinaa kun vaikkapa 16v. tytön kaverit on koko ajan varoitelleet ja huomautelleet yli 2-kymppisestä, todellisuudessa täysin viattomasta ja tytölle sopivasta poikaystävästä ja lopulta tyttö on paineen alla alkanut uskoa kavereita..
Seksistä: Mun mielestä yllättävän monet naiset (taas iästä riippumatta) on monta kertaa liiankin ronkeleita miesten suhteen huomioonottaen sen, mitä heillä on (tai paremmin sanottuna ei ole) tarjottavana..
Yhteenvetona voisi todeta, että kauneus on katsojan silmissä ja vaikka mainitsinkin, että 16-kesäiset on kauniita, niin kyllä pitää vuosi tai pari vielä kasvaa, ennenkuin seksiä voisi ajatella. On ne vielä kuitenkin ihan pikkutyttöjä, melkein lapsia.
Että näin meillä.Kirjoitit:
"Seksistä: Mun mielestä yllättävän monet naiset (taas iästä riippumatta) on monta kertaa liiankin ronkeleita miesten suhteen huomioonottaen sen, mitä heillä on (tai paremmin sanottuna ei ole) tarjottavana.."
Itsehän et tekstisi ja perseiden leviämisesi kuulostanut ollenkaan liian ronkelilta... :)
Mutta kai meillä kaikilla on oikeus valita, kenen kanssa haluamme seksiä harrastaa ja jos ketään kriteereitä täyttävää ei ole, itse saamme pidättätymisemme valita. ;D - Anonyymi00020
Seea kirjoitti:
Kirjoitit:
"Seksistä: Mun mielestä yllättävän monet naiset (taas iästä riippumatta) on monta kertaa liiankin ronkeleita miesten suhteen huomioonottaen sen, mitä heillä on (tai paremmin sanottuna ei ole) tarjottavana.."
Itsehän et tekstisi ja perseiden leviämisesi kuulostanut ollenkaan liian ronkelilta... :)
Mutta kai meillä kaikilla on oikeus valita, kenen kanssa haluamme seksiä harrastaa ja jos ketään kriteereitä täyttävää ei ole, itse saamme pidättätymisemme valita. ;DSpedellä taas suoltaa aivopieruja
- m24 (tre)
Olen täysin samaa mieltä! Eli jos Tampereelta löytyisi juuri tuon ikäisiä naisia joita kiinnostaisi 24v, mukava ja katseenkestävä mies niin ottakaa yhteyttä.. ;)
[email protected] - milli
mä olen 16,83vuott ja muija. musta on toisaalta imartelevaa et 24 vuotiaat himoitsee nuorii muijii mut toisaalta tosi pinnallista...mut sellasiihan ne nopeet seksisuhteet on.
sit ku mietin et minkälaisii miehii mä haluisin naida jos en olis varattu nii ne olis just jotai 19-24.ja miehekkään näkösii.
täll hetkel mulla on poikaysti joka on 19 ja ollaa oltu jo 2vuot yhes.ainoo probuleema on se et mä haluun aivan liian usein sitä ja saan siltä iihaan liian harvoin.
ainii mitä ootte mieltä mun mitoista 160cm 44kg ja kuppikoko 70a tai joskus b (riippuen rintsikoista) - Mina
Itse olen seurustellut jo melkein vuoden 27 vuotiaan miehen kanssa.. Sanoisin, että kaikki riippuu ihmisestä.. En yleisesti ottaen hae vanhempaa mies seuraa, mutta tämä vain tapahtui, ja olen onnellinen siitä, vaikka mies onkin minua melkein 10 vuotta vanhempi..
;D Jos kiinnostaa edullisesti online seksi tuoreen 18vuotiaan kanssa, niin ottakaa yhteyttä telegram: The_real_unicorn1🤭🤭
- Anonyymi00017
Mee vessan pönttöjä puunaamaan pirihoro
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874