Kärsin ahdistuksesta, paniikkihäiriöstä ja masennuksesta. Aloitin Seronilin 2vkoa sitten ja join tänään ½ siiderin. Juon harvoin alkoholia ja silloinkin korkeintaan muutaman lasillisen viiniä tai pari siideriä. Tänään halusin vähän rentoutua :) Kuitenkin vähän juomisen jälkeen lehahdin naamasta aivan punaiseksi ja sitten tuli tietysti paniikkikohtaus kaupan päälliseksi..
Mikä ihmeen reaktio se oli? Posket ovat vieläkin aivan tulikuumat ja punaiset, mutta vaaleammat kun hetki sitten. Olen ymmärtänyt että Seronil sopii alkoholin kanssa kun on kyse kohtuullisista määristä.
Muilla vastaavaa?
Mikä ihmeen reaktio se oli? Posket ovat vieläkin aivan tulikuumat ja punaiset, mutta vaaleammat kun hetki sitten. Olen ymmärtänyt että Seronil sopii alkoholin kanssa kun on kyse kohtuullisista määristä.
Muilla vastaavaa?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Ei se niistä lääkkeistä varmaankaan johdu. Minulla käy niin joka kerta kun otan ensimmäisen siiderin. Naama menee aivan punaiseksi mutta kyllä se helpottaa n.tunnin päästä. Se ei ole siis vaarallista.