hyvää ostettavaa ja mikä on hintataso?
Lidl varastomyynnit
6
4094
Vastaukset
- savali
Missä tuommoisia on?
- :-[|<
niissä liitelin parkkihalleissa liiteli myy röykkiöistä/läjistä ylijäämäsälää aina välillä.
- savali
:-[|< kirjoitti:
niissä liitelin parkkihalleissa liiteli myy röykkiöistä/läjistä ylijäämäsälää aina välillä.
Mistä saisi tietää koska ne myy ja missä lidlin parkkihallissa?
Maksaako paljon? - onpi
savali kirjoitti:
Mistä saisi tietää koska ne myy ja missä lidlin parkkihallissa?
Maksaako paljon?ainakin Vantaan Varistossa 10.-12.4. Tuli oikein mainoslehti kotiin eilen.
Saavuin paikalle juuri silloin, kun ovien piti avautua. Jonoa oli niin paljon, että kun ovet hallin täyttymisen vuoksi väliaikaisesti suljettiin, ulos jäi vielä muutamia kymmeniä ihmisiä sateeseen seisomaan. Pääsin itse sisään siinä toisessa erässä. Tarkoitukseni oli ostaa kemiallinen käymälä, mutta ne oli jo myyty loppuun kun löysin sen paikan, missä niitä oli ollut. Juuri ennen minua sille paikalle tullut mies osti viimeiset 3 kpl. Kassoja oli monta ja jokaiselle pitkä jono ihmisiä. Totesin silloin, että minkään yksittäisen halvahkon esineen vuoksi jonoon ei kannata jäädä. Niinpä en sitten ostanut yhtään mitään sieltä autotallista vaan siirryin ruokaostoksille yläkerran myymälään, missä olikin tavallista väljempää ja raikas ilma. Autotallissa oli aika epämiellyttävän tuntuista, arvattavasti johtuen väen paljoudesta ja märistä vaatteista.
- Varistossa
on liiterin varastomyynti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735860KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2744730Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro131412- 1051347
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071248Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191201