hyvää ostettavaa ja mikä on hintataso?
Lidl varastomyynnit
6
4135
Vastaukset
- savali
Missä tuommoisia on?
- :-[|<
niissä liitelin parkkihalleissa liiteli myy röykkiöistä/läjistä ylijäämäsälää aina välillä.
- savali
:-[|< kirjoitti:
niissä liitelin parkkihalleissa liiteli myy röykkiöistä/läjistä ylijäämäsälää aina välillä.
Mistä saisi tietää koska ne myy ja missä lidlin parkkihallissa?
Maksaako paljon? - onpi
savali kirjoitti:
Mistä saisi tietää koska ne myy ja missä lidlin parkkihallissa?
Maksaako paljon?ainakin Vantaan Varistossa 10.-12.4. Tuli oikein mainoslehti kotiin eilen.
Saavuin paikalle juuri silloin, kun ovien piti avautua. Jonoa oli niin paljon, että kun ovet hallin täyttymisen vuoksi väliaikaisesti suljettiin, ulos jäi vielä muutamia kymmeniä ihmisiä sateeseen seisomaan. Pääsin itse sisään siinä toisessa erässä. Tarkoitukseni oli ostaa kemiallinen käymälä, mutta ne oli jo myyty loppuun kun löysin sen paikan, missä niitä oli ollut. Juuri ennen minua sille paikalle tullut mies osti viimeiset 3 kpl. Kassoja oli monta ja jokaiselle pitkä jono ihmisiä. Totesin silloin, että minkään yksittäisen halvahkon esineen vuoksi jonoon ei kannata jäädä. Niinpä en sitten ostanut yhtään mitään sieltä autotallista vaan siirryin ruokaostoksille yläkerran myymälään, missä olikin tavallista väljempää ja raikas ilma. Autotallissa oli aika epämiellyttävän tuntuista, arvattavasti johtuen väen paljoudesta ja märistä vaatteista.
- Varistossa
on liiterin varastomyynti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437