Kuinka saatanan kauan tuota pittää odottaa että tuo puheaika tullee?
Pari tuntia sitten latasin ja sivu kerto jotai että lähettää tekstiviestin heti että ku se puheajan lataus on onnistu, jumalauta.
Kolumbuksen puheajan lataaminen netissä
6
2566
Vastaukset
- täällä...
latasin 20€ netin kautta. Eipä ole viellä tullut. Normaalisti tulee lähes heti.
Ei kait kierrä Sampo-pankin kautta kolumuksen jutut??- ----
Mulla kesti kolme päivää ennen kun sain puheajan liittymälle, soitin joka päivä asiakaspalveluun että tehkää jotain, en saanut edes hyvitystä. Netin kautta ei todellakaan kannata ladta puheaikaa.
- Vtuttaa
---- kirjoitti:
Mulla kesti kolme päivää ennen kun sain puheajan liittymälle, soitin joka päivä asiakaspalveluun että tehkää jotain, en saanut edes hyvitystä. Netin kautta ei todellakaan kannata ladta puheaikaa.
Mullakin mennyt nyt yli vuorokausi siitä kun latasin netin kautta puhe aikaa..eipä vaan aikaa tullut, mut rahat on kyllä tililtä pois. ja huomenna aukeaa vasta as.palvelu.
- Gislaved
Vtuttaa kirjoitti:
Mullakin mennyt nyt yli vuorokausi siitä kun latasin netin kautta puhe aikaa..eipä vaan aikaa tullut, mut rahat on kyllä tililtä pois. ja huomenna aukeaa vasta as.palvelu.
En tiedä mitä porukka säätää, mutta päätin kokeilla itse tuota latausta ja meni noin 3 minuuttia verkkomaksun jälkeen, kun liittymään oli tullut puheaika onnistuneesti. Jos ei palaa pankin kautta takaisin Kolumbuksen sivuille, lataus tuskin onnistuu heti. Itsellä meni automaattisesti takaisin Kolumbuksen sivuille.
- on aina
onnistunut hyvin,minuutteja olen korkeintaan odotellut..
- timo l
moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37712456Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2655464Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2163964Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2142770Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov172025Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191854Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167930Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273895No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74802Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59756