Eli omistan aika leveän lantion. Inhoan sitä. Mittani ovat tällä hetkellä 178/60. Olen aika luikku, mutta lantioni on leveä= läski perse. Onko täälä ihmisiä jotka ovat rasvaprosentin minimoimalla /alipainolla saaneet leveää ahteria kapeammaksi? vai jääkö se tuollaiseksi hyllyväksi vaikka olisin lopun elämääni kitudietillä ja saisin painoni alle 60? Rasvaa on reisissä ja perseessä. Haluan ne pois!!
Vastaukset 5
- eräs vain
Voi kun mulla olis noin. Mulla kaikki ihra kasaantuu vatsaan ja sisäelimiin. Mikä on terveydelle haitallista.
Tuo ns. päärynälihavuus sen sijaan on suorastaan terveellistä naiselle!
Ja niin monet miehet rakastaa kun naiselle on leveä perse. Ja sellaiset kunnon reidet. Eikö ole ihanaa? Tiedän, että tätä on turha sanoa...- mullekin joskus
joku sanonut noin, eikä valittanut sitä että mulla oli leveä perse ja paksut reidet...
- saman vian omaava
stepperi! sillä saa timmiksi!
- ...muuttaa
Mullakin leveä lantio, mutta hankala on lantioluita pienentää. Ihmiset nyt sattuu olemaan rakenteeltaan erilaisia.
- Anonyymi
En kyllä kattelis mitää tikkutyttöjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568