Eli omistan aika leveän lantion. Inhoan sitä. Mittani ovat tällä hetkellä 178/60. Olen aika luikku, mutta lantioni on leveä= läski perse. Onko täälä ihmisiä jotka ovat rasvaprosentin minimoimalla /alipainolla saaneet leveää ahteria kapeammaksi? vai jääkö se tuollaiseksi hyllyväksi vaikka olisin lopun elämääni kitudietillä ja saisin painoni alle 60? Rasvaa on reisissä ja perseessä. Haluan ne pois!!
leveä lantio leveä perse
5
916
Vastaukset
- eräs vain
Voi kun mulla olis noin. Mulla kaikki ihra kasaantuu vatsaan ja sisäelimiin. Mikä on terveydelle haitallista.
Tuo ns. päärynälihavuus sen sijaan on suorastaan terveellistä naiselle!
Ja niin monet miehet rakastaa kun naiselle on leveä perse. Ja sellaiset kunnon reidet. Eikö ole ihanaa? Tiedän, että tätä on turha sanoa...- mullekin joskus
joku sanonut noin, eikä valittanut sitä että mulla oli leveä perse ja paksut reidet...
- saman vian omaava
stepperi! sillä saa timmiksi!
- ...muuttaa
Mullakin leveä lantio, mutta hankala on lantioluita pienentää. Ihmiset nyt sattuu olemaan rakenteeltaan erilaisia.
- Anonyymi
En kyllä kattelis mitää tikkutyttöjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746