Hain apteekista ilmaisen näytteen uudesta nenään kiinnitettävästä teipistä. Ja mies on nukkunut hiljaa ja hyvin. Huomaa itsekin olevansa aamulla virkeämpi. Teipit on aika kalliita, mutta yhtä teippiä voi käyttää 3 yötä. Ehkä tavallinenkin laastari voisi toimia? Eli teippi nostaa sieraimet hiukan ylemmäs-tiehyet pysyy auki. Kokeilin itsekin, ja kyllä hengitys kulki paremmin. Meillä auttoi.
Nenälaastari
1
1997
Vastaukset
- avio-onni jo menny
Olen itse siis sinkku, ero ei tullut kuorsaamisen takia. Ja nainen, ylipainoa on mutta menossa alaspäin. Koska useimmiten nukun yksin, ei ole ollut häiriöksi nuo äänet. Mutta sairaalassa ollessani viereisen sängyn nuori naispotilas valitti yöllä hoitsulle että kuorsaan...sitten en uskaltanut enää nukkuakaan.
Samoin kursseilla kun olen työkaverin kanssa samassa huoneessa, hän valitti ekaa kertaa asiasta. Tai mainitsi kauniisti =)
Joskus näitä muiden seurassa yöpymisiä kuitenkin tulee, joten olisi kiva tietää muidenkin kokemuksia laastarista. En siis tietenkään pidä sitä yksin...;) Valvokoon naapurit, jos sinne asti kuuluu. Se on kuitenkin aika kallis, joten ei viitsisi hankkia sikaa säkissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446