että X-boxin tehot riittävät pyörittämään nykyajan pelejä.
onhan sen julkaisustakin jo kulunu pitkä aika.
ja mitä minä oon kuullu ei sen prosessorikaan nyt niin mahtava ole.
miten on mahdollista
5
819
Vastaukset
- Blind
Voi v. että kaikkeen älyttömyyteen pitääkin vastata. XBOX ON KONSOLI. ÄÄLIÖ.
Konsoleille tehdään niissä pyöriviä peliä.
Vaikka kyseessä on pc-komponenteista väsätty vempele, ei siinä silti pyöri pc:n pelit, eikä ole tarkoitettukaan.- ihmettelijä
tootakai mä tiiän että PC pelit ei toimi X-boxissa!
mä tarkotankin sille käännettyjä pelejä.
Miten se voi pyörittää pelejä jossa on yhtä hyvä grafiikka kuin nykyajan PC peleissä (esim. Doom III ilmestyy kummallekkin alustalle)
X-boxissahan on Intel Pentium III 733MHz prosessori
doom III tarvitsee varmasti enemmän megaherzejä PC:llä - Blind
ihmettelijä kirjoitti:
tootakai mä tiiän että PC pelit ei toimi X-boxissa!
mä tarkotankin sille käännettyjä pelejä.
Miten se voi pyörittää pelejä jossa on yhtä hyvä grafiikka kuin nykyajan PC peleissä (esim. Doom III ilmestyy kummallekkin alustalle)
X-boxissahan on Intel Pentium III 733MHz prosessori
doom III tarvitsee varmasti enemmän megaherzejä PC:lläJohtuu yksinkertaisesti siitä, että siitä tehdään xboxilla pyörivä käännös. Ei boxin tarvitse pyörittää 1600x1200 tai edes 1024x764 tarkkuuksia. Riittää ihan PAL tarkkuus.
Toinen juttu on se, ettei boxin tarvitse pyörittää samaan aikaan sellaista käyttöjärjestelmää kuin pc:n.
Varmasti tehoa voisi olla enemmänkin ja varsinkin muistia, jotta pelintekijöillä olisi enemmän mahdollisuuksia.
Oletko miettinyt, miten voi GTA Vice City pyöriä pleikkarilla, vaikka siinä pelissä on vaatimukset PC:llä aikamoiset? - tonza
Blind kirjoitti:
Johtuu yksinkertaisesti siitä, että siitä tehdään xboxilla pyörivä käännös. Ei boxin tarvitse pyörittää 1600x1200 tai edes 1024x764 tarkkuuksia. Riittää ihan PAL tarkkuus.
Toinen juttu on se, ettei boxin tarvitse pyörittää samaan aikaan sellaista käyttöjärjestelmää kuin pc:n.
Varmasti tehoa voisi olla enemmänkin ja varsinkin muistia, jotta pelintekijöillä olisi enemmän mahdollisuuksia.
Oletko miettinyt, miten voi GTA Vice City pyöriä pleikkarilla, vaikka siinä pelissä on vaatimukset PC:llä aikamoiset?Ei yleensäkään pc:tä ja Xboxia voi verrata toisiinsa, esim se prossu on erinlainen ku normaali intelin 733 prossu. Pelit pyörii siksi että koko systeemi on suunniteltu niin suoraviivaisesti pyörittämään grafiikkaa kuin vain voi. Muistitki toimii aivan erinlailla xboxilla kuin pc:llä.
- aaaaa
laitteisto on alunperin suunniteltu pelejä varten eikä peliä suoritettaessa mikään muu rasita laitteistoa. PC-peleissä menee hukkaan paljon siksi että pelit täytyy tehdä kaikilla laiteistoilla kaikissa olosuhteissa toimiviksi. Eli jokin ohjelmointi niksi millä saat vähän parannettua pelimoottorin toimintaa ei välttämättä toimi toisessa PC:ssä kun laitteisto/käyttis/ohjelmistot eivät ole samoja. XBOX:lla tilanne taas on aivan toinen. Jos löydät jonkun tavan parantaa koodia niin tuo kikka toimii varmasti kaikissa muissakin XBOX:ssa kun ovat samanlaisia. Ei siis tarvitse huolehtia yhteensopivuudesta vaan voi keskittyä ottamaan kaikki irti saatavilla olevasta laitteistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756