Viirivehka

Rytköskä

Miten saa tekemään isommat lehdet ja isommat kukat ? Kaikki hoito-ohjeet tulevat hyvään käyttöön, että olisin niin niin kiitollinen vastauksista !! :))))))))))))))))

3

729

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miriam

kumpi lajike sinulla on, iso- vai pikkuviirivehka? Jos on pienempi lajike niin lehdetkin ovat pienemmät. Kasvi viihtyy kaikenlaisissa valo-olosuhteissa, mut ei kuki pimeämmässä. Kastellaan kerralla reilusti ja mullan annetaan sit kuivahtaa kastelujen välillä. Suihkuttele ahkerasti. Lannoitellaan joka toinen viikko.

• MInä vaan

No lehdet ovat noin 15 cm pitkät . Kukka vaan aivan pirun pieni !! se on ison länsi-ikkunan edessä kasvamassa, tosin vain verhot varjostaa ... :))

• MInä vaan

No lehdet ovat noin 15 cm pitkät . Kukka vaan aivan pirun pieni !! se on ison länsi-ikkunan edessä kasvamassa, tosin vain verhot varjostaa ... :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      141
      1020
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      956
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      43
      858
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      41
      745
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      48
      694
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      58
      625
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      589
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      588
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      577
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      575
    Aihe