Minun pitäisi ottaa tulevaisuudessa meidän taloyhtiön kirjanpito vastuulleni ja ongelmana on nyt sopivan ja toimivan kirjanpito-ohjelman löytäminen, joka mielellään saisi olla ilmainen tai ainakin hyvin halpa. Kyseessä on as. Oy, joka käsittää kahdeksan asuntoa.
Pyytäsinkin nyt suosituksia ja vinkkejä kirjanpito-ohjelmista joiltain asiasta kokemuksia omaavalta...
Kirjanpito-ohjelma
11
10952
Vastaukset
- on esim. Tappio joka
toimii taulukkolaskennassa, helppo ja ilmainen. Sillä hoitaa pienen firman tai taloyhtiön ihan hyvin, mutta ilman kokemusta asunto-osakeyhtiöiden erityispiirteistä olet pulassa. Sinällään asunto-osakeyhtiön kirjanpito on yksinkertaista mutta pitää tietää mitä tekee.
Muut laskelmat teet ilmeisesti käsin? Jos aiot ottaa muutaman yhtiön lisää kannatta miettiä jonkun halvan isännöintiohjelman hankkimista, silloin saat lainaosuuslaskelmat, todistukset ja vastikereskontran hoidettua nopeasti ja helposti.- alk.peräinen
Tuota Tappiota olen vähän katsellut ja tuumaillut, että toimisiko se.
Olen ammatiltani kirjanpitäjä, joten eiköhän muuten homma onnistu, mutta en vain ole näihin ilmaisiin kirjanpito-ohjelmiin ennemmin tutustunut. Tarkoituksena ei siis ole ottaa muita yhtiöitä kuin vain tämä meidän oma kirjanpito ihan harrastusmielessä.
Kiitoksia kommentista! - Kokemusta on
alk.peräinen kirjoitti:
Tuota Tappiota olen vähän katsellut ja tuumaillut, että toimisiko se.
Olen ammatiltani kirjanpitäjä, joten eiköhän muuten homma onnistu, mutta en vain ole näihin ilmaisiin kirjanpito-ohjelmiin ennemmin tutustunut. Tarkoituksena ei siis ole ottaa muita yhtiöitä kuin vain tämä meidän oma kirjanpito ihan harrastusmielessä.
Kiitoksia kommentista!Halpaan, jopa ilmaiseen tietokantaohjelmaan (esim koneen mukana tullut Works) syntyy helposti
huoneisto- ja osakasrekisterit, vastikelaskenta ja -valvonta, maksukuittien tulostus,
isännöitsijäntodistusten tulostus jne jne.
Pikkuyhtiössä ei ole mitään väliä sillä, onko tietokannan ja kirjanpito-ohjelman välillä linkkejä.
Käsityötä on minuutteja kuukaudessa. - auttaa
Kokemusta on kirjoitti:
Halpaan, jopa ilmaiseen tietokantaohjelmaan (esim koneen mukana tullut Works) syntyy helposti
huoneisto- ja osakasrekisterit, vastikelaskenta ja -valvonta, maksukuittien tulostus,
isännöitsijäntodistusten tulostus jne jne.
Pikkuyhtiössä ei ole mitään väliä sillä, onko tietokannan ja kirjanpito-ohjelman välillä linkkejä.
Käsityötä on minuutteja kuukaudessa.Terve
Works ei ole kovin tuttu - olen ehkä pari kertaa käynnistänyt ko. ohjelmistan.
Olisko mahdollista saada sun taulukoita pohjiksi ?
Helpottas elämää runsain mitoin.
JiiPee
- tutustu
Hanki vaikka ensin Kiinteistöliiton kirjakaupasta 366 sivuinen Kiinteistöyhteisön tilipuite.
Sen pohjalta voit alkaa sitten miettimään vaikka taulukkolaskentaohjelmaa.
melko edullisiakin ohjelmia (alle 1000eu)on kyllä markkinoilla, mutta täällä kun ei voi mainostaa.
Malmin suunnalta katsoisin. Ats....- Vesqu
sinulla omalaatuinen huumorintaju, 366 sivuinen tilipuite!
- kirja on
Vesqu kirjoitti:
sinulla omalaatuinen huumorintaju, 366 sivuinen tilipuite!
Ammattilaisen tekemä, täyttää kirjanpitovaatimukset taloissa, missä vaaditaan ammattimaista kirjanpitoa ja tilintarkastusta.
- mutta hyvä
meikä tekee taloyhtiön kirjanpidon TILTU kirjanpito-ohjelmalla.
- piippari
teki kerran joku virkailija kirjanpitovirheen. Väittivät etten ollut maksanut yhden kuun vuokraa, vaikka olin. Sitte tuli häätöilmotus. Juttu ehti mennä melkein käräjille. Sitten ne siellä kunnantoimistossa löysivätkin paperin, minkä mukaan olin maksanut vuokran. Minä tyhmänä maksoin vielä perintötoimiston laskun(50e) vaikka kunnanhan se olisi pitänyt hoitaa. Ihme sähläystä!
- on oikein
hyvä
- isännöitsijä vuodesta -8
Meikä käyttää TILTU nimistä kirjanpito-ohjelmaa. Se on viimeisen päälle sopiva taloyhtiön kirjanpitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234