Entinen poikaystäväni syö Cipralex nimistä lääkettä. Aloitti sen käytön seurustelumme aikana. Pian tuli kuitenkin ongelmia seksin kanssa eli ex-poikaystäväni ei lauennut. Hänellä on edelleen tämä ongelma. On sitä mieltä, että tämä vaiva ei enää koskaan poistu ja kärsii tästä kovasti. Kysyisinkin teiltä miehet, jotka olette kyseistä lääkettä käyttäneet, että poistuuko ongelma, kun lopettaa kyseisen lääkkeen käytön ja kuinka kauan siinä menee? Olisiko järkevä vaihtaa kyseinen lääke toiseen? Seksihän on iso osa elämää varsinkin nuorella miehellä. Mutta niin on myös henkinen hyvinvointikin.
Kysyisin cipralex-lääkkeestä
miehiltä..
2301
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
no en samaa lääkettä, paroja käytän mutta oli ongelmat alussa, ei edes seissy eka, sit kun seisoi, ei lauennut millään. 3-4kk ja sitten alkoi laukeamaan taas. Eli kai se sieltä vielä löytyy kun tottuu niihin lääkkeisiin.
Olen käyttänyt Cipraa muutaman vuoden ja saman suuntaiset on kokemukset. Alkuun laukeamisvaikeuksia oli, mutta ne menee siinä vaiheessa ohi kun oma tilanne alkaa tasaantumaan ja pääsee yli siitä "suorittamisesta".Eli jossain vaiheessa alkaa homma menemään jo liikaa orgasmin tavoitteluun (kun se hieman viivästyy). Onneksi voin asiasta vaimoni kanssa avoimesti puhua, se on iso askel eteenpäin!