Heippa!
Löytyykö täältä yhtään ihmistä joka olisi työskennellyt / työskentelee Viking Linen laivoilla / laivalla?
Jos on, mitä työtä olet tehnyt?
Viking Linella töissä?
3
5041
Vastaukset
- tullut duunailtua....
...sekä entisellä Rederi Ab Slitellä, sekä SF-Linella. Nykyisellä Viking Line ABp:lla siis.
Mitä olisit halunnut tietää?
Ja olin talouspuolella......siis kuppiloissa. - henttu
Olen ollut Hyttiemäntänä joka ei liikennöi enään Helsingistä eikä Turusta Tukholmaan
- Yrittänyttä ei laiteta
Moi!
Olen ollut kaikilla muilla Viikkarin laivoilla paitsi Rosellassa ja noh, Ålands Färjanilla, mutta sitä ei lasketa. Aikaa on kylläkin jo muutamia vuosia. Tein lähinnä keikka-luontoisesti passeja (7pv tai 10 pv).
Leikinohjaajan työ oli mukavaa, sai järjestää kaikenlaisia kilpailuja ja hengailla lasten kanssa. Palkka oli vaan huono, tietääkseni laivan heikoin, tai siis oli ainakin 2000-luvun alkupuolella.
Olin myös buffassa töissä ja sielläkin nissenä (se tyyppi joka roudaa ruoat ja lautaset seisovaan pöytään). Nisseksi ei tarvi koulutusta, mutta se on raskas homma. Tarjoilijat ovat yleensä opiskelleet alaa, vaikka buffassa heidän työnsä onkin lähinnä astioiden blokkausta. Tarjoilija-status tulee kai siitä että heillä on kassavastuu niistä pienistä snapsi-pulloista joita he myyvät kärryistään (vaikkakin harva ostaa).
Hki-Sto -linja on ehdottomasti mukavampi kuin turku-Sto. Helsingin-laivoilla pääsee ulos ja työ alkaa myöhemmin. Turku-laivoilla olet koko viikon siellä paatissa ja kaiken aikaa töissä. Hieman suurempi palkka ei mun mielestä kompensoinut sitä ahdistusta, jota koin esim. Amorellassa.
Muutoin laivoilla oli ihan kivaa olla töissä. En ollut niin kauaa että olisin leipääntynyt. Työkaverit olivat pääsääntöisesti mukavia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632