tapasin pari vuotta sitten ihanan miehen ekä tiennyt hänen olevan muslimi. suhteemmejatkuttua asia kävi kyllä ilmi mutten ajatellut sen vaikuttavan minun elämääni niin paljon. muutettuamme yhteen mies paljasti todellisen puolensa, en saa lähteä yksin ulos, en edes kauppaan, en saa leikata hiuksiani koska hän ei tahdo, en saa tavata vanhoja ystäviäni koska he eivät ole hyvää seuraa minulle, en saa mennä töihin koska siellä on vieraita miehiä! näinkö koraani opettaa kohtelemaan vaimoa?
islam
7
490
Vastaukset
- Harmin
Sitä saa mitä tilaa.....
- neuvo
"näinkö koraani opettaa kohtelemaan vaimoa?"
Siihen tapaanhan se menee, vaimo -sana tietysti monikossa. Kannattaisikohan sinun tosiaan kannustaa miestäsi hankkiman muutama lisää, jotta saisit edes hieman seuraa kauppareissuille. - Hyvä neuvo
Sano että olet suomalainen ja tottunut olemaan tasavertainen miehen kanssa, maassa maan tavalla. Mikäli kaveri ei tätä hyväksy niin kenkää vaan. Kyseessä on ihmisarvosi. Suomessa siinä ei tarvitse joustaa.
Älä muuten vaan anna kaverin pilata elämääsi tekemällä sinulle muutaman lapsen joita sinä joudut hoitamaan yksin ja joista sen lisäksi joudut käymään oikeutta hörhön kanssa.- Chimera86
Aivan oikein! Riittää,että tässä maassa kohdellan muslimeja kuin kuninkaallisia! Rahaa virtaa ja silti kehtaavat ryöstellä työssäkäyviä suomalaisia! Mun mielestä maassa maan tavalla...ja sitäpaitsi naisten alistamiselle kannattaa sanoa aina EI!!!!!!!! vai haluaako joku takaisin siihen,että naiset ei sais ees äänestää? tietääköhän muslimimiesten kanssa olevat,et niiden ukot saa ottaa myös jalkavaimoja...?
- evlut
Onko tuo se tapa, jolla miehesi osoittaa sinulle rakkauttaan? Oletko tuon arvoinen? Voi olla ettei länsimainen elämäntapa ole paras mahdollinen, mutta saa valita ainakin sen seuran, jossa on onneton....
EROA, VIELÄ KUN SINULLA ON RAHTUNENKAAN IHMISARVOA!- wesam
Kun avioiduit muslimimiehen kanssa olitko ottanut selvää islamista ja myös hänen kulttuuristaan. Keskustelitteko ennen avioitumista yhteisistä pelisäännöistä. Kun aviopuolisot ovat eri kulttuureista ja uskontokaan ei ole sama törmäyksiltä ei voi välttyä. Kun menin naimisiin mieheni kanssa puhuimme asiat aika selviksi ja sovimme yhteisistä pelisäännöistä. Yritä keskustella miehesi kanssa ja yrittäkää löytää teille sopiva tapa elää. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
- sharifa
minulla muslimi mies myös ja meillä molemmat saadaan ilmaista mielipiteemme!minä olen sanonut kenestä hänen kavereistaan en pidä koska ei ole hälle hyvää seuraa ja hän samoin!pitäisi ottaa vähän selvää ennen kuin muuttaa muslimin kanssa yhteen esim.kulttuuri erot!ja kyllä jos miestänsä rakastaa niin myös täytyy kunnioittaa hänen pyyntöjä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938