Tietääkö joku minä vuonna Jyväskylän keskussairaala on rakennettu?
Milloin Jyväskylän sairaala
13
734
Vastaukset
- Minä vain
Netistä siepattua...
Vuonna 1947 sisäasiainministeriö hyväksyi Keski-Suomen keskussairaalan perustamisen.
Rakennustyö alkoi vuonna 1951.
Keski-Suomen keskussairaala otti vastaan ensimmäiset potilaansa 5. huhtikuuta 1954.- jos oli varaa tuolloin
rakentaa sairaalaa voisi nyt rakentaa uuden vaikka harjulle tai jyväsjärven viereen siihen satamaan johon meinaavat tyhjää aukiota
jos siis oli varaa 47 sotien jälkeen ja nyt ei ole varaa kunnossa pitää
johan on toimintaa
taisivat omaan taskuun laittaa vähemmän siihen aikaan
on ne koulujen homekorjauksetkin tärkeitä, mutta sairaalassa ovat kipeitä ja yötäpäivää siellä
- ollijii
Viisikymmenluvun puolivälissä keskussairaala oli valmis. Suomen Kuvalehdessä julkaistiin aukeaman verran esittelyjuttua. Otsikko oli komeasti: "Täydellinen sairaala"
- -änkyrä-
Täydellinen sairaala, eli mitään vikaa ei puutu! ;)
1948 Alkoi alakuperäisen Kukkumäen sairaalan rakentaminen.
1954 Alkuperäinen Kukkumäen sairaala valmistui.
1955 Alkuperäinen Kukkumäen sairaala vihittiin käyttöön
1969 Sari syntyi tuon talon leikkaussalissa klo 8.05 aamulla 21.8.1969
2016 Alkoi Sairaala Novan rakentaminen
1.10.2020 Valmistui kokonaan uusi sairaala Jyväskylään.
1.12.2020 Sairaala Nova vihittiin käyttöön.
19.1.2021 Nova otettiin virallisesti käyttöön.
19.1.2021 Nova sai kummilapsen hän on tyttö.- Anonyymi
Pena syntyi myös tuolla, vuosi oli muistaakseni 1972 tai 1975.
Kesäkuu oli kuitenkin ja vettä satoi rankasti. Anonyymi kirjoitti:
Pena syntyi myös tuolla, vuosi oli muistaakseni 1972 tai 1975.
Kesäkuu oli kuitenkin ja vettä satoi rankasti.Aurinko paistoi kun minä synnyin tuolla vuonna 1969.
- Anonyymi
Haatainen kirjoitti:
Aurinko paistoi kun minä synnyin tuolla vuonna 1969.
Älä naurata aurinko pimeni sinä päivänä
- Anonyymi
Olen syntynyt Kuokkalan kartanossa. Mutsin ei tarvinnut ponnistella rahvaan seurassa tavallisessa sairaalassa!
- Anonyymi
Vahinkotapaukset tuli maailmaan kuokkalan kartanossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahinkotapaukset tuli maailmaan kuokkalan kartanossa.
Kateus vie kalatkin vdestä, hihihiii.
- Anonyymi
Kaikki lonttopäiset ovat syntyneet saunassa. Pudotus ylälauteilta seuraavalle teki tehtävänsä. Oli sentään toista syntyä kartanossa ja tyylillä.
- Anonyymi
Kuokkalan kartanossa syntyneille voisi perustaa oman yhdistyksen. Tällöin huomattaisiin selkeästi jäsenistön suurempi älykkyys verrattuna saunassa ja sairaalassa syntyneisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483