Tietääkö joku minä vuonna Jyväskylän keskussairaala on rakennettu?
Milloin Jyväskylän sairaala
13
634
Vastaukset
- Minä vain
Netistä siepattua...
Vuonna 1947 sisäasiainministeriö hyväksyi Keski-Suomen keskussairaalan perustamisen.
Rakennustyö alkoi vuonna 1951.
Keski-Suomen keskussairaala otti vastaan ensimmäiset potilaansa 5. huhtikuuta 1954.- jos oli varaa tuolloin
rakentaa sairaalaa voisi nyt rakentaa uuden vaikka harjulle tai jyväsjärven viereen siihen satamaan johon meinaavat tyhjää aukiota
jos siis oli varaa 47 sotien jälkeen ja nyt ei ole varaa kunnossa pitää
johan on toimintaa
taisivat omaan taskuun laittaa vähemmän siihen aikaan
on ne koulujen homekorjauksetkin tärkeitä, mutta sairaalassa ovat kipeitä ja yötäpäivää siellä
- ollijii
Viisikymmenluvun puolivälissä keskussairaala oli valmis. Suomen Kuvalehdessä julkaistiin aukeaman verran esittelyjuttua. Otsikko oli komeasti: "Täydellinen sairaala"
- -änkyrä-
Täydellinen sairaala, eli mitään vikaa ei puutu! ;)
1948 Alkoi alakuperäisen Kukkumäen sairaalan rakentaminen.
1954 Alkuperäinen Kukkumäen sairaala valmistui.
1955 Alkuperäinen Kukkumäen sairaala vihittiin käyttöön
1969 Sari syntyi tuon talon leikkaussalissa klo 8.05 aamulla 21.8.1969
2016 Alkoi Sairaala Novan rakentaminen
1.10.2020 Valmistui kokonaan uusi sairaala Jyväskylään.
1.12.2020 Sairaala Nova vihittiin käyttöön.
19.1.2021 Nova otettiin virallisesti käyttöön.
19.1.2021 Nova sai kummilapsen hän on tyttö.- Anonyymi
Pena syntyi myös tuolla, vuosi oli muistaakseni 1972 tai 1975.
Kesäkuu oli kuitenkin ja vettä satoi rankasti. Anonyymi kirjoitti:
Pena syntyi myös tuolla, vuosi oli muistaakseni 1972 tai 1975.
Kesäkuu oli kuitenkin ja vettä satoi rankasti.Aurinko paistoi kun minä synnyin tuolla vuonna 1969.
- Anonyymi
Haatainen kirjoitti:
Aurinko paistoi kun minä synnyin tuolla vuonna 1969.
Älä naurata aurinko pimeni sinä päivänä
- Anonyymi
Olen syntynyt Kuokkalan kartanossa. Mutsin ei tarvinnut ponnistella rahvaan seurassa tavallisessa sairaalassa!
- Anonyymi
Vahinkotapaukset tuli maailmaan kuokkalan kartanossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahinkotapaukset tuli maailmaan kuokkalan kartanossa.
Kateus vie kalatkin vdestä, hihihiii.
- Anonyymi
Kaikki lonttopäiset ovat syntyneet saunassa. Pudotus ylälauteilta seuraavalle teki tehtävänsä. Oli sentään toista syntyä kartanossa ja tyylillä.
- Anonyymi
Kuokkalan kartanossa syntyneille voisi perustaa oman yhdistyksen. Tällöin huomattaisiin selkeästi jäsenistön suurempi älykkyys verrattuna saunassa ja sairaalassa syntyneisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4203488Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533085- 1271732
- 611678
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1041459- 611068
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261052En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321002Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39955Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127912