Tiedättekö...

Miss Blue

..minusta alkaa oikeasti tuntua,että minun ja meidän muidenkin Neitsyiden pitäisi vain hävitä.Kuolla pois.Tiedättekö miten pahalta se tuntuu?Ei,ette tiedä.Kukaan teistä ei tunne minua.Te ette tiedä minusta mitään.Ainoastaan sen,että en ainakaan käy heti toisia arvostelemaan,niin kuin ERÄÄT.Neitsyet on tunteettomia,Neitsyet on avuliaita ja välittää kanssaihmisitään kovasti,Neitsyt pettää aina,Neitsyt on äärettömän uskollinen kumppanilleen,Neitsyt osaa vain valittaa,Neitsyt ei turhista valita.Huomaatteko?Tuota roskaa meille tuputetaan.Ja tiedättekö mitä,tuosta mikään ei ole edes totta.Maailmasta löytyy Neitsyitä,jotka eivät kuvaa aurinkomerkkiään yhtään,tiedän sen.Sillä ei ole väliä,missä kuussa on syntynyt,vaan sillä,millainen on.Miettikää omia huonoja puolianne,ennen kuin alatte haukkua muita.Ja muistakaa:kuka toista käy mollamaan,sen huonomman itsetunnon tämä omaa.

4

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa

Älä mieti tollasii asioita. Mä oon jo kohta viiskyt ja nähnyt kaikenlaista. Jotkut ihmiset jotka ovat suuttuneet Neitsyisiin ovat vaan niin katkeria, koska neitsyt oli satuttanut ja horjuttanut sen ihmisen identtiteettiä omasta itsestään. Näihin ihmisiin on kolahtanut se mitä me niistä sanottiin ja nyt ne on yhdessä meitä Neitsyitä arvostelemassa. Rauha heidän sielulleen. Muo ei hemmettiäkään kiinnosta mitä nää kirjoittajat on minusta mieltä. HAUSKAA TÄÄLLÄ ON joten jatketaan!

Muuten olis kiva tietää mikä Neitsyen sanomassa asiassa kolahti eniten itsetunnolle???

• Miss Blue

Ei niistä kait pidä välittää.On mullakin vastustajia,mut en ole niitä itse edes hankkinut.Ne vaan tulee..vaikken tee mitään.Noh,anti olla.Enpähän ainakaan aikuisena ole ihan pehmo.:)Harmi kun en ole vieläkään tavannut toista neitsyttä tai en ainakaan tiedä.Se olisi niin kivaa...

• taas kerran

>>>>>Jotkut ihmiset jotka ovat suuttuneet Neitsyisiin ovat vaan niin katkeria, koska neitsyt oli satuttanut ja horjuttanut sen ihmisen identtiteettiä omasta itsestään. >>>>>
        Neitsyt niin, mutta on satavarmaa, että neitsyt sanan paikalle voidaan laittaa mikä tahansa aurinkomerkki.

• herkkä kauris

muitten höpötyksistä, kuten itsekin sanoit, nämä ihmiset (niin järkevät kuin vähemmän järkevätkään) eivät tunne sinua joten jokainen heidän sinuun kohdistuva paha sanansa on aika suurella varmuudella täyttä paskaa.

Moni esiintyy muuna mitä oikeasti on, jotkut haukkuvat monella eri nimimerkillä neitsyttä.

Mitä tässä kukaan on sanomaan mitään, vikansa ja puolensa kullakin :)

Itsekin olen tällainen hörhö ja uskon (ainakin jollain asteella) horoskooppeihin mutta olen kuitenkin sitä mieltä että ihminen VOI muuttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13535
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      72
      4308
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      3407
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      401
      1300
    Aihe