Paras on Määränpää tuntematon ja uusi levy on huonoin. ´Määränpäällä mm. portti joka on todella kaunis kappale. Uudella ei ole valitettavasti sellaisia tarttuvia hittiaineksia. AInoastaan ehkä levyn nimikkokappale alkaa soimaan päässä. Oli kauhean iso pettymys
JARIN PARAS LEVY?
15
975
Vastaukset
- brunetti28
kaikki yhtä hyviä minun mielesstäni
- Eka
parhaimpia!Siinä on ääni puhtaan raikas...mutta toki muutkin ovat laadukkaita.Varastetut helmet on myös laadukas kokonaisuus!
- p a r a s
Sammekin uuden aikaisemmin eli jo 30.4. jippii
http://www.edel.fi/album/albumShow.aspx?id=65f6a955-4b29-43d7-a4c7-f168aa6c647c - Aleksandra
Uuteen levyyn on vaikea vielä ottaa kantaa, koska kappaleet on kuultu konsertissa ja vähän eri järjestyksessä, kaikkia ei sielläkään. Siellä on paljon hienoja biisejä, mm. Oon kuka oon ja Taivas tietää. Minun on ainakin kuunneltava koko levy yhteen menoon läpi ainakin pariin kertaan, ennen kuin voin määritellä suhteeni siihen.
Määränpää tuntematon on minustakin vahvin Jarin "tavallisista" levyistä. Lisäksi pidin erittäin paljon joululevystä "Maa on niin kaunis". Monta omaa suosikkiani löytyy myös albumilta "Varastetut helmet", joka oli ensimmäinen Jarin levy, jonka ostin. - on auringonnousu
ja huonoa levyä ei ole olemassakaan. Aina siellä on joku hyvä kappale, jonka vuoksi levy kannattaa hankkia. Ja levy saattaa joskus myöhemmin kolahtaakin enemmän.
Ekassa levyssä Jarin ääni on tosi kirkas ja sillä levyllä myös monta hienoa kappaletta.- voi että joku jaksaa
huonoa ei ole...aina hyvä kappale. Siis täh, ei yksi kaksi hyvää kappaletta vielä tee hyvää levyä. Kyllä paras-kriteerinä on ainakin mun mielestä se, missä eniten osuvia kappaleita. Ilman, että kun kuuntelee tarvitsee joitain kelata pois, kun ei jaksa kuunnella. PARAS on muuten HÄN KERTOO SEN SÄVELIN (vaikka covereita) ja HUONOIN varastetut helmet.
- loistava artisti
voi että joku jaksaa kirjoitti:
huonoa ei ole...aina hyvä kappale. Siis täh, ei yksi kaksi hyvää kappaletta vielä tee hyvää levyä. Kyllä paras-kriteerinä on ainakin mun mielestä se, missä eniten osuvia kappaleita. Ilman, että kun kuuntelee tarvitsee joitain kelata pois, kun ei jaksa kuunnella. PARAS on muuten HÄN KERTOO SEN SÄVELIN (vaikka covereita) ja HUONOIN varastetut helmet.
ihania on Jarin uudet laulut
- ei millään
loistava artisti kirjoitti:
mulle uuden albumin kappaleet. En pitänyt ollenkaan, mikään ei ensikuulemalla jäänyt soimaan päähän tai ollut mulle koskettava.
- kamalia..
loistava artisti kirjoitti:
lauluja, paljon ihania tanssittavia, kauniita. Uudet kappaleet tosin eivät ole minunkaan mielestäni hyviä 4 1/2 vuotta odotettiin, suuuren suuri pettymys. EHkä tekijöilläkin oli liian kovat paineet?
- =( =( =(
kamalia.. kirjoitti:
lauluja, paljon ihania tanssittavia, kauniita. Uudet kappaleet tosin eivät ole minunkaan mielestäni hyviä 4 1/2 vuotta odotettiin, suuuren suuri pettymys. EHkä tekijöilläkin oli liian kovat paineet?
VAI PETTYMYS ON MONTAA MAKUA
- savon tytsä
=( =( =( kirjoitti:
VAI PETTYMYS ON MONTAA MAKUA
uus levy ol täys pettymys tai mitä konsertissa laulo. Olin ihan ihmeissäni, kaikki aikasemmat niiiin hyvii, ja tää nyyh, ei mitään Jaria.
- &&&&&
savon tytsä kirjoitti:
uus levy ol täys pettymys tai mitä konsertissa laulo. Olin ihan ihmeissäni, kaikki aikasemmat niiiin hyvii, ja tää nyyh, ei mitään Jaria.
joku ei ymmärrä hyvän päälle
- veitikkapa
voi että joku jaksaa kirjoitti:
se taidatkin olla varsinainen joka alan asiantuntija. Harmiksesi joudun nyt kyllä toteamaan että kovin musikaalinen ihminen sinä et voi olla. Enkä kyllä sinuna kehtaisi itseäni musiikin ystäväksi edes nimittää.
- tarkoitettu
veitikkapa kirjoitti:
se taidatkin olla varsinainen joka alan asiantuntija. Harmiksesi joudun nyt kyllä toteamaan että kovin musikaalinen ihminen sinä et voi olla. Enkä kyllä sinuna kehtaisi itseäni musiikin ystäväksi edes nimittää.
voi että joku jaksaa-tyypille
- Lauriina79
Kun on rauhassa kuunnellut niin kyllä uusin on paras.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019