mitäs mieltä ootte jätkät siit jos muijan perseen leveys on 47cm?ja muuten on ihan normaali eli ei oo läski mut ei laihakaan... oon 13 weeeee
jätkille kysymys....
9
1355
Vastaukset
- poitsu
mä en tiiä kuinka iso on toi reilu 47 senttiä... uskoisin että kyseessä on aika normaalin kokoinen peppu. mä voin samalla tähän heittää millasesta perseestä tykkään. eli tytön perse pitää olla kiinteä ja mielellään pieni, iso ei ole kaunista. lautakaan ei saa olla, mutta sellanen joka näyttää seksyltä... christina aguileralla on ihana peppu.
- Laze
kiitos tiedosta............... alanx mä kertoo sull minkälaisist kulleist mä tykkään? minkälaisist munkeist sä muuten tykkäät?
- poitsu
Laze kirjoitti:
kiitos tiedosta............... alanx mä kertoo sull minkälaisist kulleist mä tykkään? minkälaisist munkeist sä muuten tykkäät?
okei, kerro vaan.
mä tykkään sellasista pienistä rinnoista. sellanen a tai b -kuppi on ihan sopiva. en tykkää riippurinnoista. kiinteet ja pienet on ihanat. - Laze
poitsu kirjoitti:
okei, kerro vaan.
mä tykkään sellasista pienistä rinnoista. sellanen a tai b -kuppi on ihan sopiva. en tykkää riippurinnoista. kiinteet ja pienet on ihanat.ahaaaaa.... minkä ikänen olet? maili?
- Assman
47cm on kyllä liikaa, jos haetaan hyvänmallista takapuolta. Mutta jos olet muuten sopusuhtainen, niin tod.näk. syy on luustossasi, johon et oikein voi vaikuttaa.
- bitch
On se kauheeta että ihan 13-weellä on tollanen perse, voi kauhistuksen kauhistus! Mee nyt äkkiä laihikselle!
- Rick
Ei vaan se on aivan sopiva tytölle(otin mitan ja tarkistin). Suurin osat jätkistä vain tykkää jos naisella on muotoja! Ole ylpee! Ei semmoset kapeet peffat herätä mitään reagtioita.
- Laze
kiitti kehuist...
- Rowen
Ihan hyvä se on. Naisellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944