synarela ja kuukautiset

*ivf *_

Elikkäs...Milloin pitäisi noin alkaa kuukautiset,kun on alkanut sumutukset (synarela)
unohdin kysyä lääkäriltä, kun sanoi että laita päivämäärä sitten ylös..kun vuoto alkaa...nyt kyttään koska alkaa, :D !!!
ensiviikolla alkaa sitten pistelyt...

11

8045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoi..

suurinpiirtein samaan aikaan kuin olisi ilman Synarelaakin alkanut.

• tahtiin

vuoto pitäisi tulla. Jos ei tule, silloinhan pitää ottaa yhteys hoitopaikkaan... P.S. Minulla myös ensi viikolla pitäisi alkaa pistoshoidot, mennään siis samaa tahtia. :) Tuiks, tuiks...

• että voi kierto sumujen tak...

Siksi ultra-aikakin varattiin reilusti yli oletetun alkamispäivän.

• sumujen takia

(jäi otsikko vähän vajaaksi).

• *Ivf**
        sumujen takia kirjoitti:

(jäi otsikko vähän vajaaksi).

jep! soitin klinikalle, ja sanoivat ettei kaikille edes tule menkkoja kun on alkanut sumutukset, ja hätään ei ole...!
        mut toivottavasti ei silloin ole menkat "päällä" kun menen ultraa... *noloa*

• Äidiksi
        *Ivf** kirjoitti:

jep! soitin klinikalle, ja sanoivat ettei kaikille edes tule menkkoja kun on alkanut sumutukset, ja hätään ei ole...!
        mut toivottavasti ei silloin ole menkat "päällä" kun menen ultraa... *noloa*

Tää on kyllä oikeasti pelastus tää keskustelupalsta. Mä olen sumutellut viikon verran ja ihan sama kuin muilla, jäipä kysymättä, että milloin menkat pitäisi tulla. Olo on semmoinen, että varmaan keho noudattaa normaalia kk kiertoa. Mulla pistokset alkaa vasta noin viikon päästä. Kiva olis kuulla, miten muilla ivf:läisillä, jotka nyt sumuttelee tämä hoito menee, toivottavasti mahd. monella tärppää. Mulle tehty aiemmin lyhyellä hoitokaavalla ja tämä sumuttelu on nyt aivan uutta. Päänsärky ei ole vielä alkanut, vaikka sitä pelkäsin. Aikaisemmin mulle on iskenyt kauhea hedari jo heti alkumetreillä.

• *ivf**''
        Äidiksi kirjoitti:

Tää on kyllä oikeasti pelastus tää keskustelupalsta. Mä olen sumutellut viikon verran ja ihan sama kuin muilla, jäipä kysymättä, että milloin menkat pitäisi tulla. Olo on semmoinen, että varmaan keho noudattaa normaalia kk kiertoa. Mulla pistokset alkaa vasta noin viikon päästä. Kiva olis kuulla, miten muilla ivf:läisillä, jotka nyt sumuttelee tämä hoito menee, toivottavasti mahd. monella tärppää. Mulle tehty aiemmin lyhyellä hoitokaavalla ja tämä sumuttelu on nyt aivan uutta. Päänsärky ei ole vielä alkanut, vaikka sitä pelkäsin. Aikaisemmin mulle on iskenyt kauhea hedari jo heti alkumetreillä.

Tää on niin tätä...=) nyt sitten alkoi pientä tuhrutusta, ja ke pitäs mennä jo ultraa ;) todella kivaa,kun menkat on päällä...!
        on se niin noloa, mutta on tämä sitten sen arvoista =)!
        Ke alkaa pistelyt kivaa *hih*
        Mulla ei ole tullut synarelasta oikein mitään sivuvaikutuksia..!!? onko muilla millasia oireita?
        PLUSSA onnea teille kaikille! ihanaa kun kohta tulee jo kesäkin :)

• tuiks, tuiks...
        *ivf**'' kirjoitti:

Tää on niin tätä...=) nyt sitten alkoi pientä tuhrutusta, ja ke pitäs mennä jo ultraa ;) todella kivaa,kun menkat on päällä...!
        on se niin noloa, mutta on tämä sitten sen arvoista =)!
        Ke alkaa pistelyt kivaa *hih*
        Mulla ei ole tullut synarelasta oikein mitään sivuvaikutuksia..!!? onko muilla millasia oireita?
        PLUSSA onnea teille kaikille! ihanaa kun kohta tulee jo kesäkin :)

Minulla myös ke ultra ja pistoksien aika. Ja eilen alkoi menkat. Ei se sitä ultraa haitaa, kai. Ja ainahan voi ajatella, että kyllä ne on tottuneet vaikka mihin. :) Kunhan ei satu ilmavaivainen päivä, niin hyä. ;)

Päätä jomottanut muutaman päivän, tänään pahin. Lienee synarelan aiheuttamaa. Ja eilen huomasin, että mieliala on ollut muutaman päivän herkkä. Tiedä sitten onko oireilua, kaikki itkettää, Sniif.

Onnea matkaan ja seuraillaan tilannetta.

• Äidiksi
        tuiks, tuiks... kirjoitti:

Minulla myös ke ultra ja pistoksien aika. Ja eilen alkoi menkat. Ei se sitä ultraa haitaa, kai. Ja ainahan voi ajatella, että kyllä ne on tottuneet vaikka mihin. :) Kunhan ei satu ilmavaivainen päivä, niin hyä. ;)

Päätä jomottanut muutaman päivän, tänään pahin. Lienee synarelan aiheuttamaa. Ja eilen huomasin, että mieliala on ollut muutaman päivän herkkä. Tiedä sitten onko oireilua, kaikki itkettää, Sniif.

Onnea matkaan ja seuraillaan tilannetta.

Minun menkat ei sen sijaan ole edelleenkään alkaneet, taitaa käydä kuten teille, että alkaa just sit ennen ultraa. Täytyy huomenna yrittää soittaa lääkärille (jos hänet saa kiinni), että voiko ne pistokset aloittaa, jos menkat ei tule ollenkaan tai siirtyykö pistokset. Hitto, kun näitä ei älyä kysyä kaikkia aina etukäteen. Mulla ei ole ollut edelleenkään mitään päänsärkyä, mutta aivan tajuton väsymys. Harrastan normaalisti liikuntaa ainakin 5 krt viikko, nyt en ole jaksanut kuin käydä kävelemässä. On jäänyt kyllä pumpit ja muut tunnin väliin. Luin just jonkun viestien tuolla, että aamukahvikin pitäis lopettaa. Mitenkähän sitä saa itsensä töihin :) Ajattelin kyllä skeptisesti, että mulla kaikki kaverit kittaa monta kuppia päivässä kahvia, syövät karkkia ja suklaata ja elävät muutenkin siten, että kaiken järjen mukaan heidänkin pitäisi olla lapsettomia. Vaan ovatpa superhedelmällisiä! Mieheni mukaan minunkin vain pitäisi löysätä tahtia ja väljentää pipon kiristystä, niin johan tärppäisi:) Syyllistämmekö me lapsettomuudesta kärsivät itseämme siis aivan turhaan ja alamme karttaa jo kaikkea, aiheuttaen vaan todellakin itsellemme enemmän harmia kuin hyötyä.

• kyllä alkaa
        Äidiksi kirjoitti:

Minun menkat ei sen sijaan ole edelleenkään alkaneet, taitaa käydä kuten teille, että alkaa just sit ennen ultraa. Täytyy huomenna yrittää soittaa lääkärille (jos hänet saa kiinni), että voiko ne pistokset aloittaa, jos menkat ei tule ollenkaan tai siirtyykö pistokset. Hitto, kun näitä ei älyä kysyä kaikkia aina etukäteen. Mulla ei ole ollut edelleenkään mitään päänsärkyä, mutta aivan tajuton väsymys. Harrastan normaalisti liikuntaa ainakin 5 krt viikko, nyt en ole jaksanut kuin käydä kävelemässä. On jäänyt kyllä pumpit ja muut tunnin väliin. Luin just jonkun viestien tuolla, että aamukahvikin pitäis lopettaa. Mitenkähän sitä saa itsensä töihin :) Ajattelin kyllä skeptisesti, että mulla kaikki kaverit kittaa monta kuppia päivässä kahvia, syövät karkkia ja suklaata ja elävät muutenkin siten, että kaiken järjen mukaan heidänkin pitäisi olla lapsettomia. Vaan ovatpa superhedelmällisiä! Mieheni mukaan minunkin vain pitäisi löysätä tahtia ja väljentää pipon kiristystä, niin johan tärppäisi:) Syyllistämmekö me lapsettomuudesta kärsivät itseämme siis aivan turhaan ja alamme karttaa jo kaikkea, aiheuttaen vaan todellakin itsellemme enemmän harmia kuin hyötyä.

olemaan meillä kohta kidutuskammio olot kun kaikki kielletään... minä lopetin tupakan ja kaljakset tietty kun hoitoihin menin.. nyt jos kahvista pitäs viel luopua niin sitten alkaapi jo menee yli.. mulla kans monta esimerkkiä jotka polttaa,juo kaikkea mahd.joista kahvi lievin ja hyvin näyttää sikiävän. oikein itkuksi laittaa. älä anna muiden vaikuttaa asioihin niin vahvasti..ehkä kun oppis hölläämään ajatuksesta edes muutamaksi kuukaudeksi,saattaisi jotain tapahtua ihan ittekseen. et usko (,enkä minäkä uskos jos en vieressä asus )että kaksi mun lempiystävää on tullu raskaaksi sen jälkeen kun heittivät kaik lekurit ja ajankohdat narikkaan. n. puol vuotta ja olivat tiineinä..(heillä toisella ennenaikaiset vaihdev. ja toisella ahtaat munajohtimet.kummankaan ei pitänyt koskaan luomusti saada enää..tai siis ei ollekaan) mulle sitä ei voi tapahtua mutta sulle varmasti kuitenkin voi... kuinka vanha olet??ja mikä sulla oli vikana??

• Äidiksi
        kyllä alkaa kirjoitti:

olemaan meillä kohta kidutuskammio olot kun kaikki kielletään... minä lopetin tupakan ja kaljakset tietty kun hoitoihin menin.. nyt jos kahvista pitäs viel luopua niin sitten alkaapi jo menee yli.. mulla kans monta esimerkkiä jotka polttaa,juo kaikkea mahd.joista kahvi lievin ja hyvin näyttää sikiävän. oikein itkuksi laittaa. älä anna muiden vaikuttaa asioihin niin vahvasti..ehkä kun oppis hölläämään ajatuksesta edes muutamaksi kuukaudeksi,saattaisi jotain tapahtua ihan ittekseen. et usko (,enkä minäkä uskos jos en vieressä asus )että kaksi mun lempiystävää on tullu raskaaksi sen jälkeen kun heittivät kaik lekurit ja ajankohdat narikkaan. n. puol vuotta ja olivat tiineinä..(heillä toisella ennenaikaiset vaihdev. ja toisella ahtaat munajohtimet.kummankaan ei pitänyt koskaan luomusti saada enää..tai siis ei ollekaan) mulle sitä ei voi tapahtua mutta sulle varmasti kuitenkin voi... kuinka vanha olet??ja mikä sulla oli vikana??

Vähän viiveellä vastaan, vieläköhän käyt näitä kattomassa? Mielenkiintoista tuo sinun ystävättäriesi tarina. Itsellä on kyllä ajoittain sellainen olo tosiaa, että jos luopuisi kaikesta minkä tietää itselleen tuottavan stressiä (esim. esimiesnainen, joka ei millään tavalla tue omalla käyttäytymisellään tätä hoitoprosessia), saattais tapahtua ihmeitä. Jännä, että sitä ihminen vähän huomaamattaan tän prosessin aikana muuttuu itseään kohtaan semmoiseksi "pikkunihilistiksi" ja yrittää syyllistää itseään esim. nyt vaikka siitä kahvinjuonnista. Olen kolmenkymmenen ja tutkimuksissa kummastakaan meistä ei ole löytynyt selittävää syytä, miksi alkiot ei tartu. Nyt olen menossa siis uuteen ivf:ään puolentoista viikon päästä. Onko sulla mitä hoitoja nyt menossa tai tulossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe