Onko kauriitten ulkonäössä

määkijä

tai olemuksessa jotain samaa?

Mä tietty vastaan ekana. On. Piste.

18

3053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmm

      Ei.

    • kauriskoo

      kahden kauriin kanssa saman pöydän ympärillä. Naurattaa ja toisaalta ärsyttää, kun on niin tuttua! Ulkoinen olemus peilaa luonnetta:)

      • kaurisnauris

        toimeen tulee, kun tietää jo, mitä se ajattelee..niinpä niin:)


    • kauristytytsy

      kauriinsilmät? Isot ja viattomat? Millainen käytös? Onko kauris herkkä, kiltti, pakoon pötkivä niinkuin kauriit ovat? Riippuu kauriista. Ei ole. Kauris on ihminen, ei eläin, huom!

      • kaurisnauris

        muilta skooppimerkeiltä, onko skorppioni skorppionin näköinen ja oinas oinaan näköinen? Oinas muuten ON oinaan näköinen:D


    • Tammikuun Tarzan

      Mä olen lukenut että kaurismiehet ovat vahvarakenteisia ja kaurisnaiset puolestaan siroja. Kauriit ovat kuulemma yleensä tummia, heillä on hyvät hampaat ja ovat muutenkin fyysisesti viehättäviä =)

      No mä tunnen muutamia kauriita itseni lisäksi ja siihen joukkoon kyllä mahtuu pitkää ja lyhyttä, lihaksikasta ja laihaa, tummaa ja vaaleeta.

      Mutta se täytyy kyllä myöntää, että tuntemani kaurismiehet ovat varsin komeita jätkiä ja tuntemani kaurisnaiset ovat oikein kauniita mimmejä. Eli kauriit ovat hyvännäköistä porukkaa :D

      • HORROSKOOPPI

        Monet on minun mielestä huolestuneen ja synkän näköisiä vaikka ovatkin aika kauniita (naiset) ja miehet komeita.

        Mistä moinen synkkä ilme johtuu? ovatko jotenkin masentuneita vai jotenkin huolissaan kaikesta.

        Hymyilkää enemmän, ei pidä ottaa asioita niin vakavasti.


      • kaurisWoman
        HORROSKOOPPI kirjoitti:

        Monet on minun mielestä huolestuneen ja synkän näköisiä vaikka ovatkin aika kauniita (naiset) ja miehet komeita.

        Mistä moinen synkkä ilme johtuu? ovatko jotenkin masentuneita vai jotenkin huolissaan kaikesta.

        Hymyilkää enemmän, ei pidä ottaa asioita niin vakavasti.

        niin eipä niitä hymyjä paljon näe, vaikka haluaisikin. Tympeää jonninjoutavaa marmatusta kyllä kuulee:))))

        Kauris on yleensä useinkin vastuunkantaja, sekä työssä että kotona. Kaurista painaa työtaakka ja huolet. Hänet myös ymmärretään usein väärin. Hän on herkkä ihminen, joka ei halua näyttää sitä ulospäin.
        Kauris ei ole mikään huithapeli pintaliitäjä. Eikä seurapiirien keskipiste. Voi olla, että kauris on vakava humoristi. Niin se täytyy olla.


      • Zodiac-Guru
        HORROSKOOPPI kirjoitti:

        Monet on minun mielestä huolestuneen ja synkän näköisiä vaikka ovatkin aika kauniita (naiset) ja miehet komeita.

        Mistä moinen synkkä ilme johtuu? ovatko jotenkin masentuneita vai jotenkin huolissaan kaikesta.

        Hymyilkää enemmän, ei pidä ottaa asioita niin vakavasti.

        Ihan oikean huomion olet tehnyt ja kaurisWoman tuossa jo kertoikin miten asia on.

        Kauriilla on usein vakavahko ilme kasvoillaan. Kaurista hallitsee saturnus, joka on kurin ja ankaruuden planeetta. Kauriilla on loistava huumorintaju(esim. Vesku Loiri, Jim Carrey, Rowan Atkinson), mutta kauris ei vaan yksinkertaisesti ole mikään peruspositiivinen ilopilleri.

        Saturnus pitää huolen siitä, että pohjimmiltaan kauris on yksinäisyyttä ja hiljaisuutta kaipaava syvällisten mietteiden mietiskelijä. Sopivissa olosuhteissa kauris saattaa hetkeksi päästää piilevän leikkisän puolensa valloilleen, mutta se ei koskaan muuta sitä mitä kauris todella on.


      • vierestä nähtynä

        tulee heti mieleen 2 kaurismiestä, toinen tanakka ei lihava, toinen tosi laiha ellei suorastaan hentoinen.

        tuntemani nainen taas äärettömän paksu.

        toinen mies vaalea, toinen ristiverinen. nainen tummaaakin tummempi.

        kaikilla kolmella hampaat tosi huonot.

        miespuoliset jotain sataseitkyt ja nainen 160 senttiä.

        komeita ne miehet ei nyt varsinaisesti ole, nainen vielä vähemmän.

        että näin ..


      • kkkkkkkk
        vierestä nähtynä kirjoitti:

        tulee heti mieleen 2 kaurismiestä, toinen tanakka ei lihava, toinen tosi laiha ellei suorastaan hentoinen.

        tuntemani nainen taas äärettömän paksu.

        toinen mies vaalea, toinen ristiverinen. nainen tummaaakin tummempi.

        kaikilla kolmella hampaat tosi huonot.

        miespuoliset jotain sataseitkyt ja nainen 160 senttiä.

        komeita ne miehet ei nyt varsinaisesti ole, nainen vielä vähemmän.

        että näin ..

        'että näin' Peili kertoo totuuden:)


      • mut ihmekö tuo
        kkkkkkkk kirjoitti:

        'että näin' Peili kertoo totuuden:)

        joopa no mä olen kyllä itte rapu


      • niin aivan naurattaa
        kaurisWoman kirjoitti:

        niin eipä niitä hymyjä paljon näe, vaikka haluaisikin. Tympeää jonninjoutavaa marmatusta kyllä kuulee:))))

        Kauris on yleensä useinkin vastuunkantaja, sekä työssä että kotona. Kaurista painaa työtaakka ja huolet. Hänet myös ymmärretään usein väärin. Hän on herkkä ihminen, joka ei halua näyttää sitä ulospäin.
        Kauris ei ole mikään huithapeli pintaliitäjä. Eikä seurapiirien keskipiste. Voi olla, että kauris on vakava humoristi. Niin se täytyy olla.

        Ollaan aina ollakseen, ollaan diivaillen, sehän meillä kauriilla on tapa yhteinen, kun ympärillen katselee, niin aivan naurattaa, yhteen kun vain tullaan, aina diivaillaan:)

        No ei kai..


      • ainakin
        niin aivan naurattaa kirjoitti:

        Ollaan aina ollakseen, ollaan diivaillen, sehän meillä kauriilla on tapa yhteinen, kun ympärillen katselee, niin aivan naurattaa, yhteen kun vain tullaan, aina diivaillaan:)

        No ei kai..

        diivailu tuntuu sujuvan.


      • nyt on
        ainakin kirjoitti:

        diivailu tuntuu sujuvan.

        oikein tullut? Ne olivat laulunsanat:)


      • kommentit
        mut ihmekö tuo kirjoitti:

        joopa no mä olen kyllä itte rapu

        Hih, ilmankos ;) Minä ymmärsin kyllä täysin edellisen kirjoittajan piikin :) Olenhan kauris!


      • Steinbock
        kaurisWoman kirjoitti:

        niin eipä niitä hymyjä paljon näe, vaikka haluaisikin. Tympeää jonninjoutavaa marmatusta kyllä kuulee:))))

        Kauris on yleensä useinkin vastuunkantaja, sekä työssä että kotona. Kaurista painaa työtaakka ja huolet. Hänet myös ymmärretään usein väärin. Hän on herkkä ihminen, joka ei halua näyttää sitä ulospäin.
        Kauris ei ole mikään huithapeli pintaliitäjä. Eikä seurapiirien keskipiste. Voi olla, että kauris on vakava humoristi. Niin se täytyy olla.

        KaurisWoman ja tammikuun Tarzan kirjoitti hyvin tutulta vaikuttavaa tekstiä..

        Itse olen kaurisnainen, tumma, hyvähampainen ja usein kylän parhaan näköiseksi naiseksi haukuttu, mutta en sirorakenteinen, vaan leveäharteinen tiimalasivartaloinen (en paksu, mutta muodokas).

        Minusta monet ovat saaneet sen kuvan, että olen vakavanpuoleinen, uhkun itseluottamusta ja kiedon kaikki pikkurillini ympärille, vaikka asia ei niin ole. Tosin joudun joskus työni vuoksi antamaan tällaisen kuvan, että saan ihmiset uskomaan kieltojani / käskyjäni.

        Sisimmiltäni olen melko herkkä ja erittäin huumorintajuinen, mutta toisenlaisen kuvan saavat ne, jotka eivät tunne minua. En ole mikään seurapiirikuningatar, joka on äänessä jatkuvasti ja siksi kai annan joskus vakavan kuvan ulospäin. Nauran kun naurattaa ja jos olen hyvässä seurassa saatan olla myös se äänekkäin osapuoli..


    • neitsyt M

      ... on ainoa merkki, joka vanhetessaan nuortuu Yleensäkin kauris on usein se vastuunkantaja ja voi kanta jo lapsena vanhemmistaankin huolta. Minä pidän kauriitten aikuismaisuudesta ja erityisesti naisten, joilla asiallisuus on oikeassa suhteessa asioihin. Ehkä kauris voisi säästää itseään erityisesti työasioissa. Tietty uljautta ilman ylpeyttä toki kauriissa on. Työkaverina ylitse muiden.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe