ANTAKAA JOKU JOKELAN KAAJIN TILINUMERO PITÄS SAAHA ENNEN HUOMISTA LAITTAKAA S POSTITSE
ANTAKAA JOKU MULLE JOKELAN KAAJIN TILINUMERO
4
604
Vastaukset
- mä vaan
Jokelan numeron löydät tältä sivulta: www.annenkangastori.fi
- Säälittävä..
..sydämetön narttu!
Mainosta vaikka paskapaperissa ja jätä Jokelan uhrit rauhaan jos et parempaa keksinyt.
Kai sut siellä tunnetaan.. - SULLA
Säälittävä.. kirjoitti:
..sydämetön narttu!
Mainosta vaikka paskapaperissa ja jätä Jokelan uhrit rauhaan jos et parempaa keksinyt.
Kai sut siellä tunnetaan..KAIKKI NYT IHAN KUNNOSSA? JOKELAN UHRIT ON ASIA ERIKSEEN, EI OO MAINITTU TÄÄLLÄ. ÄLÄKÄ NIMITTELE KETÄÄN, KUN ET TUNNE, JA VAIKKA TUNTISITKIN. JÄTÄ HIEKKALAATIKOLLE NOI JUTTUS.
- ANTEEKSI!
SULLA kirjoitti:
KAIKKI NYT IHAN KUNNOSSA? JOKELAN UHRIT ON ASIA ERIKSEEN, EI OO MAINITTU TÄÄLLÄ. ÄLÄKÄ NIMITTELE KETÄÄN, KUN ET TUNNE, JA VAIKKA TUNTISITKIN. JÄTÄ HIEKKALAATIKOLLE NOI JUTTUS.
Ei, ei mulla ole kaikki kunnossa, ei ainakaan tuona päivänä kun tuon törkeän viestin laitoin.
kerron vähän miksi sekoilin: olin samana päivä katsellut TV;stä millaista tukea Jokelan uhrit saavat tällä hetkellä. Mun kummipoika menehtyi siellä ja tuo haastattelu sai mieleni taas surulliseksi ja mustaksi.
Sitten kun näin tuon kauppalinkin sekosin jotenkin, väärin käsitin nuo kaksi viestiä ja sen paremmin miettimättä laitoin viestin.
Aivan kamalaa erehdys, en tajunnut edes sinun viestiäsi.
En ole tällainen mutta kun tuo suru ei ota laantuakseen vaan tuo käsittämätön tapahtuma saa välillä aivan sekaisin.
Voitteko kaikki ketjuun osallistuneet yrittää antaa anteeksi, nyt tajuan kamalan loukkaukseni. Jos olsi miettinyt vähän olisin ymmärtänyt mistä on kysymys niin päivän selvä kysymyshän se oli.
Yrittäkään edes ymmärtää jos ette voi anta anteeksi.
Olen pahoillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793