Mielestäni nykyisen Delta-auton tulee vaihtaa nimi takaisin Konela-autoksi. Tai fiksuintahan olisi jatkaa muiden merkkien kanssa Delta-Auto organisaation kanssa ja eriyttää Ladan myynti Konela-autolle.
Ladojahan ei kannata myydä missään lasipalatseissa vaan ihan vaikka huolto-asemien pihoissa. Talojen kellareissa yms. hieman vaatimattomimmassa paikoissa. Näin saadaan hyvää Pr:ää merkille ja kauppa käymään entiseen tapaan. Samalla myös ihmisten yleinen hyvinvointi lisääntyisi kun rahaa jäisi myös muuhunkin kuin autolainojen maksuun.
Kerätäänkö kolehti ja ostetaan porukalla Konela tavaramerkki Deltalta. Vanhat hyvät ajat kunniaan.
Konela....
6
2378
Vastaukset
- aikanaan
Konelan tuomia automerkkejä möi aikanaan Jyväskylässä Sisämaan Auto Oy.
Kansan suussa liikkeen nimi vääntyi:
Isänmaan Auto Oy....- Anonyymi
Eikö mun mielestä jopa konela oo toiminut jopa helsingin pitäjänmäellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mun mielestä jopa konela oo toiminut jopa helsingin pitäjänmäellä
Minulla olis tuolla tallessa vanhoja Konelan mainoksia ja kylttejä, sekä muuta pikku tavaraa. Mitenhän noita olis muualla viellä säilynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla olis tuolla tallessa vanhoja Konelan mainoksia ja kylttejä, sekä muuta pikku tavaraa. Mitenhän noita olis muualla viellä säilynyt?
Paljon tuhottiin niitä kun Konelan toiminta loppu.
- Anonyymi
Meilläpäin keskustalaisilla oli enemmän Ladoja kuin vasemmistolaisilla.
- Anonyymi
Samara on nätti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418