Minulla on 6 kummilasta. 3 tyttöä ja 3 poikaa.
Vanhin on jo 19v ja nuorin 4v.
Kaksi on sisarusteni lapsia.. muut ystävien
Kaikkia olen muistanut samalla lailla.. satunnaisesti ympäri vuotta. Synttäreille en ole monestikaan päässyt kun asuvat vähän kauempana. Vietämme synttäreitä silloin kun käyn lähiaikoina kuitenkin.
Tuliaisia en heille vie muuten kun jos joskus kohdalle sattuu jotain oikein sopivaa.. Haleja ja suukkoja saavat tosi paljon ja lähellä oloa.
Joululahjan laitan siihen saakka kun täyttävät 10v.. sen jälkeen rippilahjan ja ylioppilaslahjan tai valmistautumislahjan. Ressiä en lahjoista ota sen olen kertonut jo silloin kun minua on kummiksi pyydetty ja aina on kuitenkin tahtoneet minut kummiksi.
Kaikki ovat minulle tosi rakkaita lapsia ja tuntuvat kuin omiltani.
Sisareni poika sanoi 4 vuotiaana kun häneltä kysyttiin mikäs minä lapselle olenkaan.. hän totesi siihen että mikäli oma äiti kuolee niin sitten täti ottaa minut pojakseen... aika hyvin oivallettu pieneltä ihmiseltä. Ja tästä ei oltu edes puhuttu lapselle... oli kuullut jostain.
Minulla on ihania kummilapsia ja mikäli minua pyydetään kummiksi vieläkin.. otan tehtävän vastaan mitä suurimmalla ylpeydellä ja kunnialla.-
kuudelle lapselle
1
325
Vastaukset
- Kummitustätskä
viidelle lapselle. Vanhin on 22 v ja nuorin 8 kk.
Kaksi on sisarusten lapsia minullakin, ja viimeisin sisareni tyttären lapsi! Tästä kummiudesta olen erittäin onnellinen. Vaan niin olen kaikista,ja aion pitää yhteyttä näihin kummilapsiini. Vaikka joidenkin lasten vanhemmat ovat muuttuneet,eivät pidä yhteyttä ja yhden kummilapseni äiti,joka on yhden oman lapseni kummi ei ole muistanut lastani enää vuosiin. Ei tänä kesänäkään, vaikka oli niinkin tärkeä juttu kuin ripille pääsy. Enkä tarkoita tällä lahjoja, vaan sitä "henkistä" mukana oloa esim. kortti tms. Olen hyvin surullinen tämän lapseni puolesta,sillä kummeja valitessamme (5 kpl) emme arvanneet, että kolme heistä unohtaa hänet kokonaan. Itselläni on ollut sama tilanne, en muista milloin kummit olisivat ottaneet yhteyttä kummin ominaisuudessa.
Ikinä en ole panostanut materialismiin (mm. kroonisesta rahapulasta johtuen se on ollut mahdotonta). Tärkeämpää minusta on ollut antaa läheisyyttä ja rakkautta.
TSEMPPIÄ MEILLE KAIKILLE KUMMEILLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386