Menkat kesken pillereiden syönnin

Oon syönyt pillereitä (Meliane) n. 5v. Syön useamman liuskan peräkkäin (korkeintaan 3). Nyt kun olin aloittanut toisen liuskan ja syönyt noin viikon, niin alkoi kuukautiset? Johtuuko, että pillereistä "tulee läpi" vai mistä ihmeestä? Koska tässä viimesen kuukauden aikana on saattanut pari päivää tulla ihan vähän verta välillä.
1267
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Nyt kun olin aloittanut toisen liuskan ja syönyt noin viikon, niin alkoi kuukautiset?
-Kysytkö tosissaan meiltä, että alkoivatko kuukautiset?

Johtuuko, että pillereistä "tulee läpi" vai mistä ihmeestä?
-Luultavasti pillereistä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Mitäs ihmettä kirjoitti:

Oon syönyt pillereitä (Meliane) n. 5v. Syön useamman liuskan peräkkäin (korkeintaan 3). Nyt kun olin aloittanut toisen liuskan ja syönyt noin viikon, niin alkoi kuukautiset? Johtuuko, että pillereistä "tulee läpi" vai mistä ihmeestä? Koska tässä viimesen kuukauden aikana on saattanut pari päivää tulla ihan vähän verta välillä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu