PayPal-tili nettitulojen kotiuttamiseen

miten on

Käsittääkseni Paypal-tilillä on viisi tilitapahtumaa maksimissaan varmistamatta tilinumerolla tai noilla laskuilla ym. Eli jos maksat tai saat yhteensä viisi tapahtumaa ja tili on varmistamatta niin et saa rahaa pois tililtä ilman että jollain Visa Electronilla ym. varmistat että olet se joka on tilin ottanut. Sama juttu muuten jos nostat yli 750-1000 € kuukaudessa ei onnistu jos et varmenna henkilöllisyyttäsi.

Onkohan Paypalin kaltaisia nettitilejä joita voisi Sveitsin pankkien tai veroparatiisien tapaan avata ja pitää pelkällä salasanalla ja sähköpotiosoitteella ilman oikeiden henkilötietojen antamista? olisi paljon parempi siirtää rahaa nettimainosten klikkaamisesta kun tilillä ei olisi sinun tietojasi vaan keksitty henkilöllisyys.

7

2410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla oli yli 10 vuotta USA:ssa tili, jonka avasin aikanaan CompuServen kautta ilman mitään tunnistamista, mutta kylläkin omilla henkilötiedoillani. Tiliä oli kätevä käyttää netin kautta pelkällä käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Mutta kun hiljattain pyysin lopettamaan tilin ja siirtämään rahat suomalaiselle tililleni, sepä ei käynytkään enää yhtä kätevästi. Prosessi kesti yli kuukauden. Mm. vaadittiin, että minun pitäisi henkilöllisyyteni varmentamiseksi soittaa heille USA:an ja faksata passistani kopio. Kun en suostunut soittamaan eikä minulla ole faksia, lähetin passistani ja monista heiltä aiemmin saamistani dokumenteista valokopiot kirjeitse. Käsittely kesti vielä senkin jälkeen, mutta siirron hyväksymisen jälkeen rahat tulivat ihan sentilleen kahdessa pankkipäivässä. Kaiken huipuksi sain vielä jälkikäteen postitse 2,14 dollarin shekin hyvityksenä muutamalta päivältä kertyneestä korosta.

      Johtopäätös: Jos olisin aikanaan avannut tilin keksityillä henkilötiedoilla, mikä olisi ollut teknisesti helppoa kun mitään tunnistusta ei ollut, rahani olisivat jääneet sinne.

      • kinnunen_

        Mutta tarvitseeko tuollaista tunnistautumatonta tiliä yleensäkään lopettaa, tekee vain nostoja ja jos ei enää tiliä tarvitse niin nostaa tilin tyhjäksi tai melkein tyhjäksi eli jättää muutaman centin.

        Jos tili esimerkiksi ottaa nostoista jonkun pienen summan ja muuten tilin pitäminen on ilmaista kuten käsittääkseni PayPal-tilin, niin on aivan sama jos tili jää suunnilleen tyhjänä jatkamaan elämäänsä vaikei sitä tarvitse enää.


      • kinnunen_ kirjoitti:

        Mutta tarvitseeko tuollaista tunnistautumatonta tiliä yleensäkään lopettaa, tekee vain nostoja ja jos ei enää tiliä tarvitse niin nostaa tilin tyhjäksi tai melkein tyhjäksi eli jättää muutaman centin.

        Jos tili esimerkiksi ottaa nostoista jonkun pienen summan ja muuten tilin pitäminen on ilmaista kuten käsittääkseni PayPal-tilin, niin on aivan sama jos tili jää suunnilleen tyhjänä jatkamaan elämäänsä vaikei sitä tarvitse enää.

        Suuri osa PayPal-tileistä on varmaankin tyhjiä eli niitä käytetään vain tarvittaessa tiettyjen yksittäisten kauppojen maksamiseen. Sellainen tyhjä tili minullakin siellä on. Minulla ei ole kokemusta maksujen keräilystä PayPal-tilille, joten joku muu saa kertoa, kuinka rahan nostaminen sieltä käy. Kätevintä on varmaankin käyttää PayPal-tilin saldoa sellaisiin ostoksiin, jotka voi maksaa suoraan sieltä. Mutta silloinkin voi aiheutua sekaannusta, jos ostajalla ja maksajalla on eri nimi. PayPal kyllä odottaa saavansa systeemiinsä asiakkaan täydelliset yhteystiedot osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Väärien tietojen antaminen sopimusta tehdessä lienee jo rikos.


      • mitenkä on
        Timontti kirjoitti:

        Suuri osa PayPal-tileistä on varmaankin tyhjiä eli niitä käytetään vain tarvittaessa tiettyjen yksittäisten kauppojen maksamiseen. Sellainen tyhjä tili minullakin siellä on. Minulla ei ole kokemusta maksujen keräilystä PayPal-tilille, joten joku muu saa kertoa, kuinka rahan nostaminen sieltä käy. Kätevintä on varmaankin käyttää PayPal-tilin saldoa sellaisiin ostoksiin, jotka voi maksaa suoraan sieltä. Mutta silloinkin voi aiheutua sekaannusta, jos ostajalla ja maksajalla on eri nimi. PayPal kyllä odottaa saavansa systeemiinsä asiakkaan täydelliset yhteystiedot osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Väärien tietojen antaminen sopimusta tehdessä lienee jo rikos.

        Voiko sama henkilö avata useita tai monia tilejä eri tunnuksilla PayPal-, E-Gold- tai AlertPay -nettitilille? Eli että vaikka olisi henkilöllä Matti Maksaja 10 eri tiliä/tunnusta PayPalissa?

        Saako tilillepanon tekevä selville tilinomistajan nimen vai pelkän tilin tunnuksen joka on ilmeisesti sähköpostiosoitteesta johdettu? Entä kun siirrät rahat tililtä omaan kotimaan tiliisi näkyykö PayPal-tilin omistajan tiedot, vai pelkkä tilitunnus?

        Entä näiden Paypal, E-Gold, AlertPay nettitilien rajoitukset ja kulut? Maksaako tilin avaaminen, veloitetaanko tilille siirroista tai tililtä siirroista, eli miten nettitilin pitäjä tienaa tilillä?

        Onko enimmäispano- tai nostomääriä tai kuukausikohtaisia rajoituksia? Saako tilille tulleet rahat helposti pois kotimaan tilille tai jollekin muulle tilille?


      • kilpailu5
        mitenkä on kirjoitti:

        Voiko sama henkilö avata useita tai monia tilejä eri tunnuksilla PayPal-, E-Gold- tai AlertPay -nettitilille? Eli että vaikka olisi henkilöllä Matti Maksaja 10 eri tiliä/tunnusta PayPalissa?

        Saako tilillepanon tekevä selville tilinomistajan nimen vai pelkän tilin tunnuksen joka on ilmeisesti sähköpostiosoitteesta johdettu? Entä kun siirrät rahat tililtä omaan kotimaan tiliisi näkyykö PayPal-tilin omistajan tiedot, vai pelkkä tilitunnus?

        Entä näiden Paypal, E-Gold, AlertPay nettitilien rajoitukset ja kulut? Maksaako tilin avaaminen, veloitetaanko tilille siirroista tai tililtä siirroista, eli miten nettitilin pitäjä tienaa tilillä?

        Onko enimmäispano- tai nostomääriä tai kuukausikohtaisia rajoituksia? Saako tilille tulleet rahat helposti pois kotimaan tilille tai jollekin muulle tilille?

        Sijoita 1 euro alertbay tililtäsi ja voita 5 euroa!
        Lähetä sähköpostia osoitteeseen
        [email protected]
        ja kirjoita siihen seuraavat asiat seuraavassa järjestyksessä!
        Etunimesi:
        Alertpay tilisi osoite:
        Huom: Tarvitsen tähän vähintään 5 osallistujaa koka muutenhan jään häviölle. Jos 5 osallistujaa ei tule
        arpajaispäivään (4.8.2008) Palautan maksamasi euron
        sinun alertpay tilillesi!


      • Neuvot kalliita
        mitenkä on kirjoitti:

        Voiko sama henkilö avata useita tai monia tilejä eri tunnuksilla PayPal-, E-Gold- tai AlertPay -nettitilille? Eli että vaikka olisi henkilöllä Matti Maksaja 10 eri tiliä/tunnusta PayPalissa?

        Saako tilillepanon tekevä selville tilinomistajan nimen vai pelkän tilin tunnuksen joka on ilmeisesti sähköpostiosoitteesta johdettu? Entä kun siirrät rahat tililtä omaan kotimaan tiliisi näkyykö PayPal-tilin omistajan tiedot, vai pelkkä tilitunnus?

        Entä näiden Paypal, E-Gold, AlertPay nettitilien rajoitukset ja kulut? Maksaako tilin avaaminen, veloitetaanko tilille siirroista tai tililtä siirroista, eli miten nettitilin pitäjä tienaa tilillä?

        Onko enimmäispano- tai nostomääriä tai kuukausikohtaisia rajoituksia? Saako tilille tulleet rahat helposti pois kotimaan tilille tai jollekin muulle tilille?

        MOI -Osaako joku neuvoa:

        MITEN SAADA E-GOLDisat rahat ulos. Joskus aikaisemmin ne sai ICE-GOLD -välityksen kautta, mutta ei enää aikoihin!

        Joskus aikaisemmin siellä oli myös lista eri yhteistyökumppaneista, muttei niitäkään enää aikoihin - tai en ainakaan löydä niitä!

        OLEN NEUVOTON - RAHAA on tililläni noin 1000 €, mutten osaa ottaa niitä ulos !??

        OLISIN TOIS KIITOLLINEN NEUVOISTA

        Terveisin,

        Wallu


      • Hyvät neuvot kalliit
        mitenkä on kirjoitti:

        Voiko sama henkilö avata useita tai monia tilejä eri tunnuksilla PayPal-, E-Gold- tai AlertPay -nettitilille? Eli että vaikka olisi henkilöllä Matti Maksaja 10 eri tiliä/tunnusta PayPalissa?

        Saako tilillepanon tekevä selville tilinomistajan nimen vai pelkän tilin tunnuksen joka on ilmeisesti sähköpostiosoitteesta johdettu? Entä kun siirrät rahat tililtä omaan kotimaan tiliisi näkyykö PayPal-tilin omistajan tiedot, vai pelkkä tilitunnus?

        Entä näiden Paypal, E-Gold, AlertPay nettitilien rajoitukset ja kulut? Maksaako tilin avaaminen, veloitetaanko tilille siirroista tai tililtä siirroista, eli miten nettitilin pitäjä tienaa tilillä?

        Onko enimmäispano- tai nostomääriä tai kuukausikohtaisia rajoituksia? Saako tilille tulleet rahat helposti pois kotimaan tilille tai jollekin muulle tilille?

        MOI -Osaako joku neuvoa:

        MITEN SAADA E-GOLDisat rahat ulos. Joskus aikaisemmin ne sai ICE-GOLD -välityksen kautta, mutta ei enää aikoihin!

        Joskus aikaisemmin siellä oli myös lista eri yhteistyökumppaneista, muttei niitäkään enää aikoihin - tai en ainakaan löydä niitä!

        OLEN NEUVOTON - RAHAA on tililläni noin 1000 €, mutten osaa ottaa niitä ulos !??

        OLISIN TOIS KIITOLLINEN NEUVOISTA

        Terveisin,

        Wallu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe