Harrastusmahdollisuudet????

Mansikki

Oon asunu tässä "kylässä" kohta noin 2 vuotta, ja nyt ois aika löytää jo jotain harrastuksia itelleen, sillä täällä ei todellakaan tunnu kovin paljoa tapahtuvan... Onkos täällä mahdollisesti yhtään sellaista ihmistä jolla ois antaa kunnollisia ehdotuksia siitä mitä vois täälläpäin alkaa yleensä harrastamaan. Siis mielellään jotain liikuntaa tms, ei mitään kankaan painantaa... Ei muuten, mutta kun ei ole tekemistä--->syö---> pehva leviää---> miusta tulee sohvaperuna.... APUVA! Eli mitä järjellistä tekemistä tästä kaupungista löytyy? Ja Toiseksi, missä kaikki ihmiset on esim viikonloppuisin, kun menipä mihin tahansa baariin niin tyhjää on... Vai onkos tämä kaupunki ehdolla raittiusseuran vuoden kaupungiksi?

15

2414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asta

      Odottelepa työväenopiston alkua . Sieltä löytyy kaikenlaista - jumpasta ja tanssista taiteisiin
      sekä tietysti niitä käsitöitä.
      Saleja on moneen lähtöön , voit myös urheilla
      kentillä ,soutaa spinningiä ja ennenkaikkea
      hölkätä ihan itse vaikka Vuoksea ympäri.
      Lue Uutis-Vuoksen seurapalstaa - monenmoiseen voit liittyä tai mennä seurakuntaan....
      Kapakoitakinlöytyy tarpeeksi ,tarttee vaan tsekata itselleen sopiva. Ei nurisemalla mihinkään pääse.

      • just

        ei Imatralla tee mitään,muuttakaa pois-ette kadu!


      • Mansikki
        just kirjoitti:

        ei Imatralla tee mitään,muuttakaa pois-ette kadu!

        Tiedän ettei täällä tee mitään, mutta olosuhteiden pakosta on oltava täällä ainakin vielä muutama vuosi... Sitäpaitsi, vaikka täällä on kuivaa, niin olen kuitenkin huomannu että aika pitkälti se kuivuus on kiinni siitä miten itse käyttäytyy. Imatralaiset on aika hitaasti lämpeneviä, mutta sillä hitaalla lämmittelyllä saa kyllä aikaiseksi ihan hyviäkin ihmissuhteita... Ja kuitenkin on niitä paikkoja joissa viihtyis vielä vähemmän, kuten Kouvola... Eihän tää Imatra mikään helmi ole, mutta kyllä tän kestää kun käyttää luovaa hulluuttaan...


      • just
        Mansikki kirjoitti:

        Tiedän ettei täällä tee mitään, mutta olosuhteiden pakosta on oltava täällä ainakin vielä muutama vuosi... Sitäpaitsi, vaikka täällä on kuivaa, niin olen kuitenkin huomannu että aika pitkälti se kuivuus on kiinni siitä miten itse käyttäytyy. Imatralaiset on aika hitaasti lämpeneviä, mutta sillä hitaalla lämmittelyllä saa kyllä aikaiseksi ihan hyviäkin ihmissuhteita... Ja kuitenkin on niitä paikkoja joissa viihtyis vielä vähemmän, kuten Kouvola... Eihän tää Imatra mikään helmi ole, mutta kyllä tän kestää kun käyttää luovaa hulluuttaan...

        ite ex-Imatralainen ja nyt 10v kun muutin pois.En kadu-päinvastoin!Alkuun tuli käytyä siellä ainakin kerran,kaksi vuodessa...nyt ei enää tee mieli senkään vertaa tulla...Mun lapsillakin on paremmat mahdollisuudet opintojen ym.suhteen täällä muualla.


      • Asiaa
        just kirjoitti:

        ite ex-Imatralainen ja nyt 10v kun muutin pois.En kadu-päinvastoin!Alkuun tuli käytyä siellä ainakin kerran,kaksi vuodessa...nyt ei enää tee mieli senkään vertaa tulla...Mun lapsillakin on paremmat mahdollisuudet opintojen ym.suhteen täällä muualla.

        Terve!
        Itse olen asunut Imatralla 2,5 vuotta ja voin sanoa, että Imatralla ei kyllä tee yhtään mitään. Työ muuton eteen = työpaikan haku muualta menossa ja olen varma, että mitään menetä kun Imatralta vielä lähden. Kuollut kylä.
        Ja muitskaa muutkin muuttajat sammuttaa valot lähtiessänne!


      • reino
        Asiaa kirjoitti:

        Terve!
        Itse olen asunut Imatralla 2,5 vuotta ja voin sanoa, että Imatralla ei kyllä tee yhtään mitään. Työ muuton eteen = työpaikan haku muualta menossa ja olen varma, että mitään menetä kun Imatralta vielä lähden. Kuollut kylä.
        Ja muitskaa muutkin muuttajat sammuttaa valot lähtiessänne!

        Onpa täällä kummaa porukkaa. Eikö ihmisten olisi
        itselläänkin parempi olo ilman kaunaisia ja törkyisiä juttuja. Jokainen tekee olonsa hyväksi
        itse- ei siihen voi ympäristö ja kaverit vaikuttaa.Yritäkää edes tehdä maailmanne paremmaksi positiivisuudella.Negatiivisuus ei pitkälle vie.


      • höpöhöpö
        reino kirjoitti:

        Onpa täällä kummaa porukkaa. Eikö ihmisten olisi
        itselläänkin parempi olo ilman kaunaisia ja törkyisiä juttuja. Jokainen tekee olonsa hyväksi
        itse- ei siihen voi ympäristö ja kaverit vaikuttaa.Yritäkää edes tehdä maailmanne paremmaksi positiivisuudella.Negatiivisuus ei pitkälle vie.

        Kyllä ympäristö vaikuttaa oloos!

        Jos on mitääntekemätön ympäristö,kuollut asuinkaupunki,ei töitä,kaverit muuttaneet muualle...vetää ankeaksi!

        Mitäpä sitä sitten kuin muuttamaan,sekään ei ihan helposti käy.Kun pitäisi asunto löytää ja jollakin se maksaakkin.

        Ei Imatra juur paljon elävälle tarjoo.


      • miten
        höpöhöpö kirjoitti:

        Kyllä ympäristö vaikuttaa oloos!

        Jos on mitääntekemätön ympäristö,kuollut asuinkaupunki,ei töitä,kaverit muuttaneet muualle...vetää ankeaksi!

        Mitäpä sitä sitten kuin muuttamaan,sekään ei ihan helposti käy.Kun pitäisi asunto löytää ja jollakin se maksaakkin.

        Ei Imatra juur paljon elävälle tarjoo.

        Pystyisi asumaan maalla? - Kun ei osaa aivojaan
        käyttää itseään viihdyttääkseen?


      • juuri niin
        miten kirjoitti:

        Pystyisi asumaan maalla? - Kun ei osaa aivojaan
        käyttää itseään viihdyttääkseen?

        voi edes ajatella asuvansa lopun ikäänsä.Eihän täällä ole muuta huvitusta kuin oma mielikuvitus!!!Köyhän ainoa huvitus...

        Helvetti että hävetti kun porukat kävi täällä kesällä.


      • aija
        juuri niin kirjoitti:

        voi edes ajatella asuvansa lopun ikäänsä.Eihän täällä ole muuta huvitusta kuin oma mielikuvitus!!!Köyhän ainoa huvitus...

        Helvetti että hävetti kun porukat kävi täällä kesällä.

        ...kiireesti haisemaan muualle!


      • aijaa
        aija kirjoitti:

        ...kiireesti haisemaan muualle!

        haisee koska on imatralainen,se haju tarttuu mitä pitempään siellä vanhenee,yäk.
        Imatralaista eukkoa en ottais vaikka maksettais,ne näyttääkin sanonko miltä?!Ainakin yli 25vuotiaat


      • pois muuttanu

        kulmilla ainakin oli siinä säästöpankin talossa solana fitness, tosi hyvä kuntosali vain naisille. itse tykkäsin käydä.


    • Joku

      Imatralla voi harrastaa liikuntaa melko monessa paikassa, suosittelen jumppatunneissa Colosseumia Imatrankoskella, siellä on monipuoliset tuntivalikoimat, ei siis pelkkää aerobiciä, vaan mm. joogaa, body combatia ym.
      Baarivalikoima on hurja ;) Bulls ja Nitetrain, jos niissä ei ole ketään, ni on vaan tavallinen perjantai-ilta, Bullsissa kyllä yleensä on porukkaa. Tylsä paikkahan Imatra kyllä on...

    • ei mitään...=(

      Nykyään ei imatralla ole minkäänlaisia harrastusmahdollisuuksia 16-17 vuotiaille. Imatralla voisi olla parempia harrastus mahdollisuuksia ja ihan hyvä olis pelkän hyvinvoinnin takia...=(=(=(

    • gfhjhkh fghf

      ei mitään =( kävit taas luuhaas arkistossa? Löysit sieltä jopa 10 vuotta vanhan jutun harrastuksista?No, varmaan sinun mielestä on hyvä aika kymmenenvuoden perästä vastata tuohonkin kysymykseen. Etsippä vielä vanhempia, niin vanhoja että silloinen kysyjä on jo vanhainkodissa tai kuollut ! JEEES. Hyvä hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe