Mistä löytäisin edullisen ja hyvän tapetoija/maalarin Tampereelta? Olisi olohuoneen ja makuuhuoneen tapetointia ja maalausta katon maalaus.
tapetoija, maalari Tampereelta
9
3922
Vastaukset
- noille
www.asennustalo.fi
luotettavia kavereita ja tuli hyvä!- JDS
Tossa kaveri kyseli ylhäällä halpaa ja hyvää - ei asennustalo varmasti mikään halvin ole. Tosin taitaa olla aika hankala yhtälö löytää halpa ja hyvä? Meille remontissa oli tärkeintä se että miehet ovat paikalla sovitusti ja tekevät siistiä työtä, valmistui ajallaan eikä harmita yhtään. Aika näppärästi lätki muuten tapetit seinään, itseltä olisi mennyt varmasti tupla-aika ja työvälineet olisi pitänyt ostaa vielä päälle. Vanhat tapetit revittiin itse, siinä säästettiin jonkin verran.
- mainos.
JDS kirjoitti:
Tossa kaveri kyseli ylhäällä halpaa ja hyvää - ei asennustalo varmasti mikään halvin ole. Tosin taitaa olla aika hankala yhtälö löytää halpa ja hyvä? Meille remontissa oli tärkeintä se että miehet ovat paikalla sovitusti ja tekevät siistiä työtä, valmistui ajallaan eikä harmita yhtään. Aika näppärästi lätki muuten tapetit seinään, itseltä olisi mennyt varmasti tupla-aika ja työvälineet olisi pitänyt ostaa vielä päälle. Vanhat tapetit revittiin itse, siinä säästettiin jonkin verran.
alempana "tietämätön" on tilannut työn tälläisestä monitoimi firmasta... tulos on mikä on ja hinnassa on huomioitu kauppamiesten, "työnjohdon" ja osakkaiden osuus miehen palkka kulujen lisäksi... ikävää ettei ammatistaa ylpeitä käsityöläisiä riitä kaikille. mäitä suhareita jotka sanoo "eihän se oo ku" tulee ja menee...
- AT
mainos. kirjoitti:
alempana "tietämätön" on tilannut työn tälläisestä monitoimi firmasta... tulos on mikä on ja hinnassa on huomioitu kauppamiesten, "työnjohdon" ja osakkaiden osuus miehen palkka kulujen lisäksi... ikävää ettei ammatistaa ylpeitä käsityöläisiä riitä kaikille. mäitä suhareita jotka sanoo "eihän se oo ku" tulee ja menee...
Vai että kauppamiehiä ja työnjohtoa ja osakkaita.... :)
Meillä on pieni perheyritys, ei siinä paljon välistävetäjiä löydy!
Verot ja vakuutukset maksetaan ja palkka tekijälle.
Asiakaslähtöinen palvelu on meidän juttu.
Ei muutakun ilmaista arviota tilaamaan, ota rohkeasti yhteyttä!
- Bomber11
Tässä olis, edullinen ja hyvä.
[email protected] - Sami449
Itse teetin tällä juuri keittiöremontin sekä parin huoneen tapetoinnit. Palvelu oli nopeaa ja edulllista. Suosittelen !! http://remonttikarila.com/
- oon vähä hyvä
Miten olisi aviomiespalvelu!
Itse sitä aattelin kun pitäisi saada rullaverhot seinään kiinni ja sun muuta :)))
Olen valinnut jo netistä tulevan "aviomiehen". - Eerikkisuuronen
Teetätin tapetoinnin ja katonmaalauksen olohuoneeseen tämmöisellä pikkufirmalla www.terho.info,hinta oli noin puolet siitä mitä ykkösellä. Työn jälki siistiä ja aikataulu piti. Näissä pikkufirmoissa näyttää olevan vähemmän näitä välistävetäjiä.
- Anonyymi
Terho infon tapetointi jälki täysin ala-arvoista. Kohdistukset pielessä, tapetit repeilleet ja osittain irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356