tapetoija, maalari Tampereelta

elisa..

Mistä löytäisin edullisen ja hyvän tapetoija/maalarin Tampereelta? Olisi olohuoneen ja makuuhuoneen tapetointia ja maalausta katon maalaus.

9

3776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noille

      www.asennustalo.fi

      luotettavia kavereita ja tuli hyvä!

      • JDS

        Tossa kaveri kyseli ylhäällä halpaa ja hyvää - ei asennustalo varmasti mikään halvin ole. Tosin taitaa olla aika hankala yhtälö löytää halpa ja hyvä? Meille remontissa oli tärkeintä se että miehet ovat paikalla sovitusti ja tekevät siistiä työtä, valmistui ajallaan eikä harmita yhtään. Aika näppärästi lätki muuten tapetit seinään, itseltä olisi mennyt varmasti tupla-aika ja työvälineet olisi pitänyt ostaa vielä päälle. Vanhat tapetit revittiin itse, siinä säästettiin jonkin verran.


      • mainos.
        JDS kirjoitti:

        Tossa kaveri kyseli ylhäällä halpaa ja hyvää - ei asennustalo varmasti mikään halvin ole. Tosin taitaa olla aika hankala yhtälö löytää halpa ja hyvä? Meille remontissa oli tärkeintä se että miehet ovat paikalla sovitusti ja tekevät siistiä työtä, valmistui ajallaan eikä harmita yhtään. Aika näppärästi lätki muuten tapetit seinään, itseltä olisi mennyt varmasti tupla-aika ja työvälineet olisi pitänyt ostaa vielä päälle. Vanhat tapetit revittiin itse, siinä säästettiin jonkin verran.

        alempana "tietämätön" on tilannut työn tälläisestä monitoimi firmasta... tulos on mikä on ja hinnassa on huomioitu kauppamiesten, "työnjohdon" ja osakkaiden osuus miehen palkka kulujen lisäksi... ikävää ettei ammatistaa ylpeitä käsityöläisiä riitä kaikille. mäitä suhareita jotka sanoo "eihän se oo ku" tulee ja menee...


      • AT
        mainos. kirjoitti:

        alempana "tietämätön" on tilannut työn tälläisestä monitoimi firmasta... tulos on mikä on ja hinnassa on huomioitu kauppamiesten, "työnjohdon" ja osakkaiden osuus miehen palkka kulujen lisäksi... ikävää ettei ammatistaa ylpeitä käsityöläisiä riitä kaikille. mäitä suhareita jotka sanoo "eihän se oo ku" tulee ja menee...

        Vai että kauppamiehiä ja työnjohtoa ja osakkaita.... :)

        Meillä on pieni perheyritys, ei siinä paljon välistävetäjiä löydy!
        Verot ja vakuutukset maksetaan ja palkka tekijälle.

        Asiakaslähtöinen palvelu on meidän juttu.
        Ei muutakun ilmaista arviota tilaamaan, ota rohkeasti yhteyttä!


    • Bomber11
    • Sami449

      Itse teetin tällä juuri keittiöremontin sekä parin huoneen tapetoinnit. Palvelu oli nopeaa ja edulllista. Suosittelen !! http://remonttikarila.com/

    • oon vähä hyvä

      Miten olisi aviomiespalvelu!
      Itse sitä aattelin kun pitäisi saada rullaverhot seinään kiinni ja sun muuta :)))
      Olen valinnut jo netistä tulevan "aviomiehen".

    • Eerikkisuuronen

      Teetätin tapetoinnin ja katonmaalauksen olohuoneeseen tämmöisellä pikkufirmalla www.terho.info,hinta oli noin puolet siitä mitä ykkösellä. Työn jälki siistiä ja aikataulu piti. Näissä pikkufirmoissa näyttää olevan vähemmän näitä välistävetäjiä.

    • Anonyymi

      Terho infon tapetointi jälki täysin ala-arvoista. Kohdistukset pielessä, tapetit repeilleet ja osittain irti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe