Niin miksi?
miksi valitsisit vaa'an
7
885
Vastaukset
- vaakaa
En missään tapuksessa. Ihan liian sekava ihminen ja saamaton. Miettii ja pohtii kaiken näköisiä asioita mutta ei saa mitään aikaiseksi. Ei vie asioita loppuun. Esim. Aloittaa joka syksy jonkun harrastuksen tai opiskelun ja sitte kaikki jää kesken. Selityksiä sitte piisaa miksi ei jaksanutkaan käydä loppuun. Valehtelee!
- valheet
Vaaka lienee kalojen ohella tunnetuin asioiden "kaunistelija". En luota tippaakaan vaa´an sanaan. Niistä muuten ei saa mitään tolkkua, tarkoittiko tuota vai tätä vai mitä se tarkoitti.
Olen usein leikitellyt ajatuksella vaa´an kumppanista. Tulee mieleen toinen ilmanmerkki, nimittäin kaksoset. Millaista mahtaa olla näiden elämä. Olisko hyvin sujuvaa ja selkeää. Voisi olla? - Nimetön
valheet kirjoitti:
Vaaka lienee kalojen ohella tunnetuin asioiden "kaunistelija". En luota tippaakaan vaa´an sanaan. Niistä muuten ei saa mitään tolkkua, tarkoittiko tuota vai tätä vai mitä se tarkoitti.
Olen usein leikitellyt ajatuksella vaa´an kumppanista. Tulee mieleen toinen ilmanmerkki, nimittäin kaksoset. Millaista mahtaa olla näiden elämä. Olisko hyvin sujuvaa ja selkeää. Voisi olla?enkä valehtele. toki mietin vähän miten asioita sanon. en esimerkiksi pidä homoudesta ja siispä homoille itselleen sanon siitä tyyliin : "en hirveästi pidä seksuaalisesta suuntautumisestasi" ja sitten taas muille jotka ei homoudesta pidä saatan sanoa : "homostelu on sairasta pelleilyä"
En kuitenkaan harrasta edes valkosia valheita ja minulla on selkeät tulevaisuuden haaveet. - minä M
Nimetön kirjoitti:
enkä valehtele. toki mietin vähän miten asioita sanon. en esimerkiksi pidä homoudesta ja siispä homoille itselleen sanon siitä tyyliin : "en hirveästi pidä seksuaalisesta suuntautumisestasi" ja sitten taas muille jotka ei homoudesta pidä saatan sanoa : "homostelu on sairasta pelleilyä"
En kuitenkaan harrasta edes valkosia valheita ja minulla on selkeät tulevaisuuden haaveet.Hmmm! Mites tuon voistulkiat muuten kuin valehteluksi. Ero on juuri sen kokoinen.
- Nimetön
minä M kirjoitti:
Hmmm! Mites tuon voistulkiat muuten kuin valehteluksi. Ero on juuri sen kokoinen.
ilmasutapa ei ole valehtelua, se on hienotunteisuutta. olet todella tyly ihminen jos ilmaiset kaikille ihmisille asiat täysi samalla tavalla. tosin et voi väittää, että tekisit niin aina.
- vaaaka84
Muuten aika oikein sanottu tuo mutten valehtele.
- kuiten
siksi että vaakaihmisellä on miellyttävä ulkoinen olemus erityisesti naisilla. Sitä kehtais näyttää naapureillekin ja viedä kabbanaaleihin ja kaiketi kotiinkin. Ei siitä mihinkään pääse, vaakanainen on todella viehättävä, Puhun kokemuksesta. Miinuksena on vaikeaselkoisuus, mutta olen niin per/vo kauneudelle, että voisin alkaakin vaakaa. Tosijuttu eräästä helvetin viehättävästä vaakaN:stä. Heti kolahti kun käveli sisään huoneeseen(töissä), vaikutti tosi täydelliseltä ja sitä lieneekin, mutta jotain epäselvää hänessä oli. Koska en muuten päässyt asiassa eteenpäin, tein itselleni kysymyksen: selvitä mikä vika hänessä on. Silloin aloin harrastaa taas unohduksissa olevaa astrologiaa. Tutkittuani karttojamme sain selville kummallisen asian. Minun neptunus on hänen aurinkomerkissään. Kerroin hänelle tästä töissä ja silloin aloimme ymmärtää toisiamme ja elämme molemmat nyt onnellisina (omilla tahoillamme). Vieläkin karmii selkäpiitä kun ajattelen häntä. On onni etten päässyt pilaamaan häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745