miksi valitsisit vaa'an

neitsytt

Niin miksi?

7

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakaa

      En missään tapuksessa. Ihan liian sekava ihminen ja saamaton. Miettii ja pohtii kaiken näköisiä asioita mutta ei saa mitään aikaiseksi. Ei vie asioita loppuun. Esim. Aloittaa joka syksy jonkun harrastuksen tai opiskelun ja sitte kaikki jää kesken. Selityksiä sitte piisaa miksi ei jaksanutkaan käydä loppuun. Valehtelee!

      • valheet

        Vaaka lienee kalojen ohella tunnetuin asioiden "kaunistelija". En luota tippaakaan vaa´an sanaan. Niistä muuten ei saa mitään tolkkua, tarkoittiko tuota vai tätä vai mitä se tarkoitti.
        Olen usein leikitellyt ajatuksella vaa´an kumppanista. Tulee mieleen toinen ilmanmerkki, nimittäin kaksoset. Millaista mahtaa olla näiden elämä. Olisko hyvin sujuvaa ja selkeää. Voisi olla?


      • Nimetön
        valheet kirjoitti:

        Vaaka lienee kalojen ohella tunnetuin asioiden "kaunistelija". En luota tippaakaan vaa´an sanaan. Niistä muuten ei saa mitään tolkkua, tarkoittiko tuota vai tätä vai mitä se tarkoitti.
        Olen usein leikitellyt ajatuksella vaa´an kumppanista. Tulee mieleen toinen ilmanmerkki, nimittäin kaksoset. Millaista mahtaa olla näiden elämä. Olisko hyvin sujuvaa ja selkeää. Voisi olla?

        enkä valehtele. toki mietin vähän miten asioita sanon. en esimerkiksi pidä homoudesta ja siispä homoille itselleen sanon siitä tyyliin : "en hirveästi pidä seksuaalisesta suuntautumisestasi" ja sitten taas muille jotka ei homoudesta pidä saatan sanoa : "homostelu on sairasta pelleilyä"

        En kuitenkaan harrasta edes valkosia valheita ja minulla on selkeät tulevaisuuden haaveet.


      • minä M
        Nimetön kirjoitti:

        enkä valehtele. toki mietin vähän miten asioita sanon. en esimerkiksi pidä homoudesta ja siispä homoille itselleen sanon siitä tyyliin : "en hirveästi pidä seksuaalisesta suuntautumisestasi" ja sitten taas muille jotka ei homoudesta pidä saatan sanoa : "homostelu on sairasta pelleilyä"

        En kuitenkaan harrasta edes valkosia valheita ja minulla on selkeät tulevaisuuden haaveet.

        Hmmm! Mites tuon voistulkiat muuten kuin valehteluksi. Ero on juuri sen kokoinen.


      • Nimetön
        minä M kirjoitti:

        Hmmm! Mites tuon voistulkiat muuten kuin valehteluksi. Ero on juuri sen kokoinen.

        ilmasutapa ei ole valehtelua, se on hienotunteisuutta. olet todella tyly ihminen jos ilmaiset kaikille ihmisille asiat täysi samalla tavalla. tosin et voi väittää, että tekisit niin aina.


      • vaaaka84

        Muuten aika oikein sanottu tuo mutten valehtele.


    • kuiten

      siksi että vaakaihmisellä on miellyttävä ulkoinen olemus erityisesti naisilla. Sitä kehtais näyttää naapureillekin ja viedä kabbanaaleihin ja kaiketi kotiinkin. Ei siitä mihinkään pääse, vaakanainen on todella viehättävä, Puhun kokemuksesta. Miinuksena on vaikeaselkoisuus, mutta olen niin per/vo kauneudelle, että voisin alkaakin vaakaa. Tosijuttu eräästä helvetin viehättävästä vaakaN:stä. Heti kolahti kun käveli sisään huoneeseen(töissä), vaikutti tosi täydelliseltä ja sitä lieneekin, mutta jotain epäselvää hänessä oli. Koska en muuten päässyt asiassa eteenpäin, tein itselleni kysymyksen: selvitä mikä vika hänessä on. Silloin aloin harrastaa taas unohduksissa olevaa astrologiaa. Tutkittuani karttojamme sain selville kummallisen asian. Minun neptunus on hänen aurinkomerkissään. Kerroin hänelle tästä töissä ja silloin aloimme ymmärtää toisiamme ja elämme molemmat nyt onnellisina (omilla tahoillamme). Vieläkin karmii selkäpiitä kun ajattelen häntä. On onni etten päässyt pilaamaan häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe