Ylpeästi

neitsyt.

En haluaisi olla mikään muu merkki ikinä.
Vihatkaa ja raivotkaa,haukkukaa ja puhiskaa
mutta me neitsyet olemmae ja pysymme yhtä raivostuttavina ja niin ihanina aina :)

31

1754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halua olla

      mikään muu kuin Neitsyt Nainen. On se vaan niin mukavaa, kun saa ihmisissä aikaan tuollaisia reaktioita ja kun oma itsetunto on kohdallaan niin ei edes satuta. Kerran yks Skorpiooni pystyi antammaan vastusta ja se tuntu jossain. Muutenkin tykkään voimaks tahtoisista miehistä mitkä ei vähästä säikähdä - UHU! on se vaan niin seksyä!

    • tarkoitat

      että ylpeänä mutta nöyränä elämälle.

      • tarkoitan

        se on itsestäänselvää.


      • Neitsyt 4 eva
        tarkoitan kirjoitti:

        se on itsestäänselvää.

        Ajatelkaa ihana Beyonce on Neitsyt :)


      • eijuujoo
        tarkoitan kirjoitti:

        se on itsestäänselvää.

        OLE ITSEST*ÄÄN SELVÄÄ;)))))))))))))))))))))))))))


      • -muru

        olla muka nöyräÄÄÄÄÄ??????????????????????


    • Vaakatar666

      Ei teitä kukaan kritisoikaan, neitsytNAISET. On muutama vaakanainen vaan täällä jotka ovat saaneet tarpeeksi neitsytmiehen pettämisestä. Tunnen itsekin neitsytmerkkisiä naisia, luotettavia upeita ihmisiä kaikki.

      vaakatar

      • mutta miehet

        tuomitaan kaikki yhden töppötaneli mätäpään perusteella. Kaikki se uskoo, että ollaan samanlaisia. Kun tuota astrologian tuntemusta on niin paljon.


      • palstan naisia panemaan?
        mutta miehet kirjoitti:

        tuomitaan kaikki yhden töppötaneli mätäpään perusteella. Kaikki se uskoo, että ollaan samanlaisia. Kun tuota astrologian tuntemusta on niin paljon.

        Ei yksi mies ole voinut ehtiä kaikkia täällä kävijöitä pettämään?


      • puhut
        palstan naisia panemaan? kirjoitti:

        Ei yksi mies ole voinut ehtiä kaikkia täällä kävijöitä pettämään?

        muo ei oo pettänyt yksikään neitsytmies, mutta yksi skorppiooni ja yksi jousimies kylläkin on, mutta mitä noita muistelemaan.


      • herkkä kauris
        puhut kirjoitti:

        muo ei oo pettänyt yksikään neitsytmies, mutta yksi skorppiooni ja yksi jousimies kylläkin on, mutta mitä noita muistelemaan.

        onkin täällä kaivattu

        "mutta mitä noita muistelemaan"

        etiä päin elämässä vaan, toiveikkaalla mielellä!


      • Miss Blue
        herkkä kauris kirjoitti:

        onkin täällä kaivattu

        "mutta mitä noita muistelemaan"

        etiä päin elämässä vaan, toiveikkaalla mielellä!

        ne Neitsytmiehet oikeesti niin kauheita?Sitä paitsi,oliko se Vaakatar,joka sanoi että meitä Neitsytnaisia ei muka ole tuomittu???!Ai ei VAI!!Sori vaan mutta nyt kyllä joku puhuu paskaa!! Kaikenlaista sontaa olen saanut kuulla,ja sit joku sanoo että ei meitä ole mollattu,ei!!Ja ny,jättäkää Neitsytmiehet rauhaan tai menkää ritpittäytymään pastorille!!


      • herkkä kauris
        Miss Blue kirjoitti:

        ne Neitsytmiehet oikeesti niin kauheita?Sitä paitsi,oliko se Vaakatar,joka sanoi että meitä Neitsytnaisia ei muka ole tuomittu???!Ai ei VAI!!Sori vaan mutta nyt kyllä joku puhuu paskaa!! Kaikenlaista sontaa olen saanut kuulla,ja sit joku sanoo että ei meitä ole mollattu,ei!!Ja ny,jättäkää Neitsytmiehet rauhaan tai menkää ritpittäytymään pastorille!!

        huudat?

        Voin sanoa että rinnallani on parasta aikaa yksi maailman luotettavimmista ihmisistä. Tuemme toinen toisiamme silloin kun tuntuu ettei meinaa voimat riittää.

        NeitsytM, sen parempaa miestä en voisi itselleni toivoakaan. Kaikki just eikä jetsulleen, ei täydellinen hänkään mutta en näe hänessä sen suurempia vikoja, täydennemmä toisiamme!


      • Codetsu
        palstan naisia panemaan? kirjoitti:

        Ei yksi mies ole voinut ehtiä kaikkia täällä kävijöitä pettämään?

        se olen minä joka on teita kaikkia pettänyt
        olenhan viekas ja vikkelä

        ja teen kaiken sen vain siksi ettei elämän realiteetit pääse muiltakaan unohtumaan

        Elämä on taistelua ja sitä julmempaa mitä huonommin sielun kumppaninsa valitsee
        mutta niin remastuttavan mielenkiintoista !


      • -n-
        palstan naisia panemaan? kirjoitti:

        Ei yksi mies ole voinut ehtiä kaikkia täällä kävijöitä pettämään?

        taitaa olla:))))))))))))


      • _neitiX
        palstan naisia panemaan? kirjoitti:

        Ei yksi mies ole voinut ehtiä kaikkia täällä kävijöitä pettämään?

        MUKA???? Sama mies,....elää uudelleeen omaa nuoruuttaan;))))))))))))))))))))))))))))))))))
        JOS HALUAT EHDOTTOMASTI PITÄÄ NEITSYTMIEHESI....SUOSITTELEN PITKÄN KAAVAN MUKAISTA "RAKKAUSLEIKKIÄ"!


      • hYMYSUU
        palstan naisia panemaan? kirjoitti:

        Ei yksi mies ole voinut ehtiä kaikkia täällä kävijöitä pettämään?

        -.....


      • -hani
        herkkä kauris kirjoitti:

        huudat?

        Voin sanoa että rinnallani on parasta aikaa yksi maailman luotettavimmista ihmisistä. Tuemme toinen toisiamme silloin kun tuntuu ettei meinaa voimat riittää.

        NeitsytM, sen parempaa miestä en voisi itselleni toivoakaan. Kaikki just eikä jetsulleen, ei täydellinen hänkään mutta en näe hänessä sen suurempia vikoja, täydennemmä toisiamme!

        HELVETTIÄ SITTEN ROIKUT TÄÄLLÄ PALSTALLA KUN SU´N ELÄMÄ HYMYILEE ????kATSOPAS PEILIIN KULTASENI???


      • -hm--
        Codetsu kirjoitti:

        se olen minä joka on teita kaikkia pettänyt
        olenhan viekas ja vikkelä

        ja teen kaiken sen vain siksi ettei elämän realiteetit pääse muiltakaan unohtumaan

        Elämä on taistelua ja sitä julmempaa mitä huonommin sielun kumppaninsa valitsee
        mutta niin remastuttavan mielenkiintoista !

        OMA KARMA ONKIN TÄL hetkel ........................................nauti , hallitse ja häväise


    • häpeä

      jos osaat!

      Yritä edes!

      Täydellisenä sinun pitäisi myös ymmärttää ja osata hävetä, pyytää anteeksi.

      • neitstyt

        Ei voi kuin sääliä sinua. Luulenpa vaan, että olet itse aiheuttanut omat vaikeutesi. En voi muuten tulkita sanojsi. Jos olet syytön, osaat tai pitäisi osata suhtautua asian paremmin. Tai olet vielä lapsi. Terveen itsetunnon omava aiukuinen ei käyttäydy noin. Sanon ihan itsesi vuoksi. Eikö sulla ole ketään, jonka kanssa voisit keskustella. Tämä tuskin jää ainoaksi ongelmaksi elämässäsi. Elämä on oppimista varten, mitä muuta varten se olisi?


      • itsetunnon
        neitstyt kirjoitti:

        Ei voi kuin sääliä sinua. Luulenpa vaan, että olet itse aiheuttanut omat vaikeutesi. En voi muuten tulkita sanojsi. Jos olet syytön, osaat tai pitäisi osata suhtautua asian paremmin. Tai olet vielä lapsi. Terveen itsetunnon omava aiukuinen ei käyttäydy noin. Sanon ihan itsesi vuoksi. Eikö sulla ole ketään, jonka kanssa voisit keskustella. Tämä tuskin jää ainoaksi ongelmaksi elämässäsi. Elämä on oppimista varten, mitä muuta varten se olisi?

        omaava henkilö ei aloita kommenttiaan:
        "voi sinua, raukkaa!
        Ei voi kuin sääliä sinua."
        Ja jatka sitä dogmaattisella, mukamyötätuntoisella tekstillä.


      • Mieheni...
        itsetunnon kirjoitti:

        omaava henkilö ei aloita kommenttiaan:
        "voi sinua, raukkaa!
        Ei voi kuin sääliä sinua."
        Ja jatka sitä dogmaattisella, mukamyötätuntoisella tekstillä.

        Aarne lehtonen oli epäitsekäs paskanpuhuja, tunteeton (siis loppupeleissä) pettäjä ja valehtelija(loukkaaja)


    • Neitsyt 4 eva

      Ajatelkaa ihana Beyonce on Neitsyt :)

    • olla tyhjästäkin

      ylpeitä!

      Jälleen kerran verraton suoritus neitsyeltä!

      • Miss Blue

        Ja jotkut ne taas jaksaa jauhaa samaa paskaa."Häpeä neitsyt".Voi v****...kyllä on niin typerää että ihan oikeesti hävettää.Minkä ikäisiä te siis olette?Ja kuka sanoikaan että me ollaan niin täydellisiä?Ai me itse?No niin tietysti,minä olenkin joka kulmasta hyppäämässä ja mainostamassa itseäni,niin juuri.Mitä te oikeen koko ajan ruikutatte?Onko ongelmia?Ja nyt taisi selvitä miksi ihmiset tekee itsemurhia.


      • Neitsyt on surkeudessakin
        Miss Blue kirjoitti:

        Ja jotkut ne taas jaksaa jauhaa samaa paskaa."Häpeä neitsyt".Voi v****...kyllä on niin typerää että ihan oikeesti hävettää.Minkä ikäisiä te siis olette?Ja kuka sanoikaan että me ollaan niin täydellisiä?Ai me itse?No niin tietysti,minä olenkin joka kulmasta hyppäämässä ja mainostamassa itseäni,niin juuri.Mitä te oikeen koko ajan ruikutatte?Onko ongelmia?Ja nyt taisi selvitä miksi ihmiset tekee itsemurhia.

        paras!

        Neitsyt tekee aina kaiken pohjiamyöden, myös itsesäälin, masennuksen, ryyppäämisen,.. neitsyt on käynyt syvemmällä kuin kukaan, neitsyellä on ollut rankempaa kuin kenelläkään muilla yhteensä, sitä mitä neitsyt on kokenut ja läpikäynyt ei voi verrata muihin! On se neitsyt vaan niin kova!


      • Miss Blue
        Neitsyt on surkeudessakin kirjoitti:

        paras!

        Neitsyt tekee aina kaiken pohjiamyöden, myös itsesäälin, masennuksen, ryyppäämisen,.. neitsyt on käynyt syvemmällä kuin kukaan, neitsyellä on ollut rankempaa kuin kenelläkään muilla yhteensä, sitä mitä neitsyt on kokenut ja läpikäynyt ei voi verrata muihin! On se neitsyt vaan niin kova!

        no hyvä on.Jos pitäisi sanoa omia huonoja puolia,niin kai minä sanoisin että olen arka ja vaadin sekä toisilta että itseltäni liikaa.Ja kyllä,saatan valittaa,mutta ettekö itse koskaan?Olette lukeneet sen netistä,ette koskaan tavnneet neitsyttä,haluatte mukaan keskusteluun joten alatte mollata neitsyttä.Helppoa.Voihan minä kertoa lisääkin.Stressaan paljon,sorrun helposti asioihin joita minun pitäisi välttää,tuhlaan joskus rahaa ihan turhaan...luulen että ette jaksa kuulla enempää.Oletko nyt tyytyväinen?Niin juuri,olen ihan yhtä heikko ja säälittävä kuin muutkin.En ole täydellinen.Voi voi,totuus tuli julki.En ole täydellinen.


      • -hani
        Neitsyt on surkeudessakin kirjoitti:

        paras!

        Neitsyt tekee aina kaiken pohjiamyöden, myös itsesäälin, masennuksen, ryyppäämisen,.. neitsyt on käynyt syvemmällä kuin kukaan, neitsyellä on ollut rankempaa kuin kenelläkään muilla yhteensä, sitä mitä neitsyt on kokenut ja läpikäynyt ei voi verrata muihin! On se neitsyt vaan niin kova!

        Perseestä kotoisin ovat neitsyeet-ihan oman kokemuksen pohjalta kerron 46V. takaa....ookeyyy meillä on oikeus punnita heidän erikoisuuksiiaan::::;))))))))))))LÖYTYY HYVÄÄ JA HUONOA-sanoisinkin näin riippuu täysin itsest


    • -hm--

      kö oletteki vaan;)))))))))))))))))))
      Täysillä sanon, että miehellä/naisella täytyy olla piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä pinna jos haluaa neitsyt-miehen;))))))))))))))))))))))))

      • Miss Blue

        ...alan kohta itsekin uskoa neitsytmiesten huonouteen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe