mä en enää kestä olla kotona..muuten mulla menee elämässä hyvin..kavereita on ja ihana poikaystävä..mulla on niin huonot välit äitiin..isään on hyvät mutta ne on eronneet..asun äitin luona mutta käyn usein isällä..se asuu aika lähellä ja saa kyydit usein..haluaisin muuttaa tänne isälle..ois niin ihanaa olla täällä rauhassa ennemmin ku omassa pikku huoneessa yksin ja välillä äiti käy valittamassa..mä en oikeesti jaksa..=( pitäskö sanoa karut äitille että mä haluun muuttaa iskälle?mikäpä ettei ei siinä mutta ei se kuitenkaan päästä mua..ei ole yhteishuoltajuutta..nytkin mä olen iskällä ja itken ja viiltelen.. =( onko muilla edes samantapaista tilannetta tai jotain..ei kukaan voi auttaa..voin olla täällä vielä keskiviikkoon asti kun voin käydä täältä linja-autolla koulussa mutta sit on pakko mennä käymään "kotona" hakemassa vaatteita ja semmosta..
enkä mä tiedä miks ees kirjotin tän tänne..oli vaan semmonen olo..
lukekaa jos jaksatte..
6
406
Vastaukset
- Samppa
En ite o kokenu samaa, mut oon silti pahoillani sun tilanteesta. En mä voi oikein muuta sanoa kun että elämä potkii toisinaan, yritä jaksaa.
- elina
Minusta taas tuntuu, että sinulla on asiat hieman liian hyvin. Et tiedä oikeista vaikeuksista mitään, joten sinun täytyy tehdä jokaisesta ristiriidasta suuri juttu. Kyllä sinä sen vielä joskus opit.
- Äiti
Jos olet yli 12-vuotias niin voit itse päättää kumman luona asut. Äiti ei voi sinua estää, jos isäsi ei ole sopimaton huoltajaksesi. Tosin isäsi täytyy ilmaista, että hän haluaa sinut luokseen asumaan.
- meitsi.
jos se ei anna sun lähtee ni sit meet vaan ilma lupaa.
ei se sua pysty estään.
jäät sinne, pistät faijjas hakee su kamat tai jotai..- ***
Mul ei oo sama tilanne,mut mul on sellanen tilanne,et mun äiti lyö mua,toisinaan isäkin.Mä en uskalla kertoo kellekkää ja sillee..
Mut joo..Jos sä haluut nii voit mailaa mulle:[email protected]
- ei mikään
Sulla sentään on isä olisit onneliinen mun oma isä kuali ku mä oli 6. sulla menee ihan hyvin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa543966TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341417- 661338
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972