Jos kuvan vie paint -ohjelmaan ja leikkaa siitä haluamansa osan, eli ylimääräiset pois, niin miten sen kuvan saa ilman että ohjelma luulee myös sen poisleikatun osan kuuluvan kuvaan ?
Eli nyt näyttää mustat kohdat kuvana jotka oli tarkoitus leikata kokonaan pois.
Olen onnistunut sen joskus puolivahingossa tekemään Infranviw -ohjelmalla, mutta nyt en onnistu millään.
Asialla olisi pikkainen kiire.
joten olisin kovin kiitollinen avusta.
kuvan rajaus Paintillä
8
7445
Vastaukset
- oikein .
Mutta siinä kuvan alalaidassa ja oikeassa ala-
kulmassa, sekä oikealla sivulla on mustia
pisteitä, joista kuvaa voi kaventaa.
Tarvittaessa voi käännellä kuvaa, jos muista
reunoista tarttee poistaa.
Lopuksi valitaa tiedosto - tallenna.
Tulikohan oiken laitoin ulkomuistista.- Parka
kiitos kyllä varmaan ymmärsit kysymykseni oikein.
Mutta mikä työkalu tuossa valitaan.
onko se joku noista vasemmanpuoleisista kuvakkeista vai pitääkö muualta hakea. - Parka
mikähän hitto tähän on tullut kun vastaukset ei tuu perille. no jos kolmas kerta toden sanoisi.
kyllä varmaan ymmräsit kysymyksen oikein, mutta mikä työkalu valitaan noista vasemmalla (oletuksena) olevista työkalupainikkeista, vai pitääkö sen hakea muualta.
Ja noi kuvapisteet jotka on ylhäällä oikealla ja alhaalla, on minulla ainakin valkoisia pikkuruutuja. - Parka
no niin, mä melkein arvasin ,että tulee sitten monta kerralla kun onnistuu.
mutta kokeilin tuota rajaamista ja sitten valitsin leikkaa, mutta se ei auttanut asiaa,
se leikattu osakin jää "kuvaksi". eli jos määrittelen kuvan koon, se leikattu osakin muuttuu, siis hilluu mukana.
Ohjelman Ohjeistakaan en löytänyt apua - Parka
Sain tuon onnistumaan vähän kikkaillen, mutta en suoraan paint ohjelmalla.
Leikkasin sen osan, minkä halusin kuvasta jäävän, niin infranviewillä ja liitin paintiin. ja tallensin. näin ylijäämät jäivät edelliseen tiedostoon, minkä poistin kokonaan.
Helpompikin tapa varmaan on mutta tähän hätään sitä en keksinyt.
Lopputulos on kuitenkin tärkein - tuossa välillä muuta
Parka kirjoitti:
Leikkasin sen osan, minkä halusin kuvasta jäävän, niin infranviewillä ja liitin paintiin. ja tallensin. näin ylijäämät jäivät edelliseen tiedostoon, minkä poistin kokonaan.
Lopputulos on kuitenkin tärkeinKysyit tossa ylempänä, mikä työkalu valitaan.
Ei siinä tarvitse mitään työkaluja valita vain
niistä pisteistä siirrellään ja kuva pienenee
halutulta osin.
Minun versiossa tarvittaessa yläpalkista
Kuva - käännä tai kierrä ja sitten valitaan
haluttu vaihtoehto, jos kuvaa tarvitsee käännellä.
Ota jostain kuvasta kopio ja harjoittele sillä. - alue, leikkaa
Parka kirjoitti:
Lopputulos on kuitenkin tärkeinavaa uusi ja liitä.
- Parka
alue, leikkaa kirjoitti:
avaa uusi ja liitä.
kiitokset teille hyvin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849