se on sitten siellä ihan alussa ja milloin se alkaa
perussuomalaisten valtuustoehdokkaitten määrää, ja sinä et ole sitä veikkaillut,vaan sinä olet kirjoitellut josta minä en edes kysynyt.
0Äänestä
minä vastaan
jj.vaha-tuisku kirjoitti:
perussuomalaisten valtuustoehdokkaitten määrää, ja sinä et ole sitä veikkaillut,vaan sinä olet kirjoitellut josta minä en edes kysynyt.
en tiedä kuinka monta paikkaa on kylän valtuustossa niin minä vedän hiasta ja vastaan 1 kpl, ps eikö kaikki mitkä on syntynyt Suomessa ole perussuomalaisia tai niitä nimitetään myös toisella nimellä joka on härmäläisiä
en tiedä kuinka monta paikkaa on kylän valtuustossa niin minä vedän hiasta ja vastaan 1 kpl, ps eikö kaikki mitkä on syntynyt Suomessa ole perussuomalaisia tai niitä nimitetään myös toisella nimellä joka on härmäläisiä
täyttä listaa eli 40 ehdokasta ja minä en ole sillä listalla mukana.
0Äänestä
ole listalla
jj.vaha-tuisku kirjoitti:
Vastaukset 20
Vanhimmat
kolmeen jää.Missäs listoilla jusa meinaa olla?
viime juhannuksena sait komiat pakit tyttöseltä.
2) Jussi
3) Jussi
.
.
.
5893) Jussi
5894) Jussi
aika monta
väärin.
Pelkkä lista jussejahan tuossa on. Näkee, että matematiikka on sinulle yhtä utopiaa.
persauksen listalla ehdokkaaksi.
moisella matikkapäällä. Helppo yhtälö : 500 x = 1500. Paljonko on x?
sitten keskustan saama äänimäärä?
että sinua ei tosiaankaan merkitä millekkään listoille.
kysymyksen.
taas oli sitten
aloituksessa sitten on?
se on sitten siellä ihan alussa ja milloin se alkaa
en tiedä kuinka monta paikkaa on kylän valtuustossa
niin minä vedän hiasta ja vastaan 1 kpl, ps eikö kaikki mitkä on syntynyt Suomessa ole perussuomalaisia tai niitä nimitetään myös toisella nimellä joka on härmäläisiä
onko nimesi jäänyt vahingossa pois?
jäsen,enkä liity.
jotka liikkuvat traktorilla vattukylässä?
Kerro meille siitä.
liippaa perussuomalaista politiikkaa?