tässä hyvä neuvo teille rahan tarpeessa olevat jos saatte viikkorahaaniin tehkää näin: älkää pyttäkö viikkorahaa ikinä heti vaan pitäkää kirjaa että moneenko viikkoon ette oo saanu viikkorahaaja sit kun vihkon sivu on täynä pyytäkää kaikki rahat itsellenija parasta on että ette jaksa käyttää kaikkia rahoja heti ja laitatte ne tilillenne ja sit myöhemmin teillä on taas paljon rahaa ja voitte käyttää sen myöhemmin johonkin tarpeellisen. Itse käytän tätä neuvoa ja viikkorahani on 2 e ja tunnen itseni rikkaaksi(jes). Kannattaa kysyä ensiksi lupa vanhemmiltanne koska muuten saattaa jäädä kaikki rahat saamatta=( kannattaa testata!!
neuvo teille kaikille joilla on viikkoraha!!
3
516
Vastaukset
- poo
itse lähden kuukausirahan saatuani Isoon tai Lidliin ostamaan karkkia. viikko- ja kuukausirahoillla ei voi säästää, siksi ne on sama tuhlata heti. kuukausirahani on ruhtinaalliset 2 euroa. onneksi rahaa saa silloin tällöin muualta kerralla enemmän.
- tyttö
mulla on viikkoraha 20 e ja tuhlaan sen aina heti ja se ei riitä mulle mihinkään..et silleen..
- Jossu
Mä oon huono säästää rahaa, mä kun saan rahaa käteeni niin ne menee jo... Mä keksin aina jotain tuhlattavaa, esim. käy jossain syömäs, ostaa karkki, sipsei, limuu ja kaikkee mahollista mitä sillä rahalla saa.. :) Muuten vois ehkä toimia.. Nytkin on 10€ rahapussis...=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2714130Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39988Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!336895Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810