elikkäs derbi xtremen takarengas heiluu eli joku ruuvvi varmaan löysällä. voisko joku antaa neuvvoja miten saan kunnolla sen kuntoon, kiitti etukäteen
Rengas heiluu
14
7634
Vastaukset
- rabe-90
Tai sitte takarenkaan laakerit paskana
- ...........
Missä ihmeessä ovan takarenkaan laakerit? Renkaan ja vanteen välissäkö? Vai renkaan sisällä?
- rabe-90
........... kirjoitti:
Missä ihmeessä ovan takarenkaan laakerit? Renkaan ja vanteen välissäkö? Vai renkaan sisällä?
käsitin että koko vanne heiluu.
- ..............
Renkaassa on luultavasti liian vähän ilmaa jos se pääsee heilumaan vanteella.
- Derbimies
tarkistin ruuvit, ei ollu löysällä. kai siellä sit laakerit luultavasti on menny :(
- ..........
Derbimies kirjoitti:
tarkistin ruuvit, ei ollu löysällä. kai siellä sit laakerit luultavasti on menny :(
Kerran vielä: renkaassa ei ole minkäänlaisia laakereita. Jos rengas heiluu vanteella, on siinä liian vähän ilmaa.
Kuuluuko derbin molempien takarenkaan muttereiden alla olla prikka?
(Onnistuin ajamaan pienen kolarin ja huomasin vanteen ikäänkui luistavan alta kaarteissa mietin vain että olisiko vasemman puolen prikka mennyt paskaksi kolarissa)
Kiitos ja anteeks :)))Saman ongelma mulla on skyteam Monkey ja vanne ja rengas heiluu laakerit kunnossa ilmaa on mutterit tiukalla mutta silti heiluu
- Anonyymi
Mulki sama ogelma eturenkaassa saikko sää korjattua sitä ogelmaa olis apuu eli siis alkaa vispataa kun ajaa
- Anonyymi
Sillo voisin jopa väittää että sul on swingi vääntyny
- Anonyymi
Sulla on menny laakeripesä varmaa
- Anonyymi
Mul on ihan sama ongelma ja takarenkaassa sama
- Passeli18
Sulla on luultavasti pinnat liian loysalla. Kokeile kiristaa jokaosya pinnaa vaikka yksi kierros. Muista kiristaa jokaista pinnaa seaman verran, muuten rengas saattaa pullahtaa pois vanteelta.
- Anonyymi
Siinä swingin ja vanteen välissä kuuluu olla semmonen holkki joten tarkista onko sellanen. Eli jos sitä ei oo nii rengas kyllä heiluu pahasti. Sit myös tarkista että taka akseli on tarpeeks tiukalla ja laakerit kunnossa. En oo niistä laakereista ihan varma miten ne tarkistetaa mutta ne on siellä vanteen keskiön sisällä eli käyt vaikka motot.net kattomassa ohjeet miten ne vaihetaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202952
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922716Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1441636Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2531397- 1081206
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401056Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46997Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135889
- 43794