kaksosen tunnekylmyys?

"jääpuikkoko?"

Olen horoskoopiltani kaksonen(nainen) ja ihmettelen miksi minulta puuttuu sellainen perus pesänrakentajaluonne ja -vietti!? Nautin itsenäisyydestä, ihastun kyllä helpostikin, mutta tunteet jää usein pinnallisiksi ja suhteet sitä myötä myös lyhyiksi.. :/ pettymykset eivät myöskään kauaa kirvele jos tulen itse jätetyksi.. kun ei minusta sitten siksi vaimoehdokkaaksi ollutkaan..! Ilmeisesti jonkinlainen tunnekylmyys maustettuna sopivasti pinnallisuudella vaivaa!? :S Liekkö ongelmana vähän sekin, että suhtaudun aina miehiin melko kaverillisesti, vähän joka asiasta vitsaillen, että lopputuloksena on sitten se, että leikitään vaan ja pidetään hauskaa, kerta neiti sitä itsekin näköjään haluaa..!? Se ei ole suinkaan toiveeni eikä tarkoitukseni, päädyn vaan toistamaan aina saman "virheen", kun en millään osaa enkä halua olla miehelle se uusi "äitihahmo"!! Melkoisen sopan osaan kyllä keittää.. ainakin itselleni..!! ;D Muita hämmentäjiä kaivattaisiin nyt! :) aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!!

8

2694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite........................

      Kun ristiriitoja ilmenee, Kaksonen on kylmä tyyppi. Niin kauan kun asiat menee hyvin hän on iloinen ja sydämellinen. Mutta annas olla jos häntä arvostelee, hän sylkee suustaan liudan ilkeitä sanoja ja sitten vetäytyy odottelemaan että toinen nöyrtyis ja pyytäis anteeksi.
      Koska kaksonen on epävarma hän ei itse ota yhteyttä. Kaksosessa ei ole mitään inhimillisiä tunteita, paitsi ne jotka vellovat hänen omassa sisimmässään.

      nim. Todella kaksoseen pettynyt.

      • -------------

        Puhut kuin tuntisit kaksosesi läpikotaisin.....en usko että tunnet.
        Kaksonen ei aina tunne itsekkään itseään ja osaa yllättää.
        Ja kaksosessa on paljon inhimillisiä tunteita mutta se onkin sitten eri asia kelle niitä näyttää, ei ainakaan huonolle kaverilleen.

        Luulen että olet loukannut tätä kaksoskaveriasi jos haluaa olla ottamatta yhteyttä, se ei välttämättä johdu siitä että olisi epävärma.


    • Gem-Ud

      No, tunnekylmyys ei todellakaan johdu mistään horoskooppimerkistä.

      Useimmiten se johtuu taustasta eli oletko esim. kasvanut rakastavassa kodissa.

      Sinustakin löytyy tunteita, mutta ne ovat piilossa monen kerroksen alla. Silloin on paras vaan ruveta etsimään. Usein kadotetut tunteet löytyvät olemalla avoin. Katkeruus ja vanhat kaunat täytyy unohtaa, koska juuri niistä johtuu "synkät ajatukset". Valoisat ajatukset johdattavat kohti valoa.

      Äh, olisipa enemmän aikaa (huomenna taas opiskelut) niin kertoisin enemmänkin. Olen lukenut ja tutkinut näitä asioita paljon. Lyhyesti, sinussa asuu rakkaus. Se ei löydy kysymyksellä "missä minä olen?", vaan "missä se on"..

      Sinunkin on paras toistaiseksi unohtaa astrologia, koska löydät sieltä vain lisää negatiivisuutta. Ehkä kenelläkkään ei sovi astrologia. Ainakin nämä palstat suorastaan tyrkyttävät annakkoluuloisuutta ja asenteellisuutta.

      • Nimetön

        Itse olen vastikään ruvennu lukee näitä juttuja niin tuntuu vaan, että kaikki ihmiset ovat ilkeitä ja valehtelijoita , olipa merkki mikä tahansa.Eli kukkua kaikki täällä.


    • suskumuru

      kyllä tunnistan tuota tiettyä välinpitämättömyyttä tunteissa. tunteet voi olla lämpimiä jne siis niin kauan kunnes ihminen pettää odotukseni tavalla tai toisella, tämän tapahduttua on aivan samantekevää kuuluuko ko. ihminen elämääni vai ei. tutustuin vähän aikaa sitten kaurismieheen, joka kyllä saa sydämen hakkaamaan ja kädet tärisemään pelkästään "moi mitä kuuluu"-puhelinsoitolla, mutta enpä tiedä... luonteiden erilaisuus saattaa olla aika paljon suhdetta vaikeuttava tekijä. jotenkin minustakin on aina tuntunut, että olen miehille se tyyppi, jonka kanssa on hauskaa, mutta ei sen kanssa naimisiin mennä :( suurin osa ex:stä onkin kyllä tänäkin päivänä vielä kavereitani, erosta toipuminen on ollut sen verta helppoa puolin ja toisin, joten ei niissä suhteissa mistään vuosisadan rakkaustarinasta ole ollut kysymys

    • yks kaksonen

      mä oon ihan samanlainen! jotenkin kaikki sanoo että ei osaa kuvitella mua rakastuneena ja jos arvostelenkin jotain poikaa ulkonäöltä, niin se on vaan pinnallista ihastumista ja ihan kaverillista :D tää voi kasvaa ajoittain isommaksikin ongelmaksi kun ei osaa rakastua :D mitens sitten käy? mut kai se sit niin on että kaksonen on aika kylmä ja välinpitämätön tyyppi, joka osaa kuitenkin yllättääkkin tunteillaan jotka on jossain tosi syvällä :D

    • kaksosnainen

      Kyllä mä tunnen vahvasti ja näytän sen suurella sydämellä... mt joka toinen päivä:P ne toiset sitte tuntuu et en kestä en pysty ja en kyllä osaa esittääkkää et tuntisin jotai suuria tunteita.Ja härkämieheni on kovilla!ja itekki miettii et mitä mä oikeesti haluan. Just kaverin häissä mietin et kyllä mulle iskis paniikki siinä vaiheessa ku tajuis et son silti iso päätös, menis vapaus ja muut vaihtoehot :P :)

    • anne2

      kaksoset ovat kaksinaamaisia kovia valehtelemaan omistuksenhaluisia ja huono itsetunto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe