Hei!
Tarvisisin apua ylellisen hääyöpaikan löytämiseen Turusta tai sen läheltä.
Onko kokemuksia hotellien/kylpylähotellien sviiteistä tai ideoita omintakeisempiikin paikkoihin?
Haussa olisi tyylikästä luksusta eikä niinkään hotellihuonemaisuutta.
Hääyöpaikka Turussa?
5
2289
Vastaukset
- hieman erilaista...
Kannattaisi tsekata hotelli Park Rauhankadun päässä, Puolalanpuiston kupeessa.
- bestman
..vinkistä! Rakennus näyttää ainakin ulkoapäin lupaavalta.
- paikka tässä
Hieman erikoisempi paikka olisi hotelli Stranbo Nauvossa. Vietimme siellä ikimuistoisen hääyön talvella ollen hotellin ainoat asiakkaat. Käytössämme oli saunaosasto ulko- ja sisäporealtaineen ja aamiainen tuotiin huoneeseen. Tunnelmallinen paikka ja oli kiva häiden jälkeen lähteä pienelle "häämatkalle" losseineen:)
- kollit
Turussa on vanhanajan tyylikäs hotelli Hamburger Börs. Jos vanha tyyli kiinnostaa, niin sinne. Sitten on kylpylähotelli Caribia, mutta on massapaikka.
- Nimetön
MOI!
Itse vietin hääyöni Park hotellissa joka on pieni "alppi" henkinen hotelli todella lähellä keskustaa. Loistava palvelu joten kehtaan kyllä suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819