Kun on instancessa ja puhutaan kaiken maailman lyhenteillä, niin mitä tarkoittaa esim. dps tai spec.
Lyhenteiden merkitys?
10
3388
Vastaukset
- makke_91
Dps = Damage per second = Kuin pal vahinkoo
Spec = Sun talentti puu esim. jos sä oot hunter ja sul on suurin osa talenteis Marksman ship puus nii sun specis on marksman ship.
Sori jos on vähä epäselvä. Oon huono selittämään mitään."dps" saattaa myös tarkoittaa hahmoa joka ei ole tankki tai healeri, vaan dps, eli dmgdealeri.
dps warrior, dps shaman, dps pala, dps priest, dps druid- höyhenaivo
Termak kirjoitti:
"dps" saattaa myös tarkoittaa hahmoa joka ei ole tankki tai healeri, vaan dps, eli dmgdealeri.
dps warrior, dps shaman, dps pala, dps priest, dps druidmitä meinaa ffs?
- fefe
Parhain tapa saada tietää on: Kirjotat googlen vaikka dps chat language ja sieltä tulaa vastaus, tietty vaikka spec ei oo kirjain lyhenne joten voi olla vähän vaikeempaa. (spec=specilation)
Pari:
WTF:What the fuck
FTW:for the fin
WTS:want's to see
WTB:want's to buy
WTT:want's to trade
FFS:for fuck sake
IMO:in my opinion
TBH:to be honest
CC:crownd control
PWN:kun tapat jonkun (oikeesti own mut nyt käytetään tota en tiiä miks, kai athena keksi sen)
IMBA:kun sulla on hyvä armori eli jos raidaat vaikka 25man dungeoneita ni saat sano itsees imbaks :P)
IDD:i dont disacre ([disacre] en tiiä miten se kirjotetaan hehe)
No tos ainakin jotain mitä muistan ja en jaksa jorjata joten anteeks varmaan pajson kirjotus virheitä :/- fefe
FTW:for the win
WTS:want's to sell - tuntematon?
wtf=welcome to finland
- lmfao111one1
Moni käyttää IMBA:aa edes tietämättä, mitä se tarkoittaa. Se ei tarkalleen tarkoita "mainiota", se tarkoittaa epätasaistettu/epäreiluksi eli "unbalanced". IMBA kuitenkin tulee lauseesta "I'm balanced" sarkastisessa muodossa eli pelaaja kutsuu itseään sarkatisesti "reiluksi" (balanced), vaikka muille kyseinen pelaaja vaikuttaa epäreilulta/ylivoimaselta (unbalanced) hänen taidonsa tai varustuksensa takia.
- sawr4b56y
lmfao111one1 kirjoitti:
Moni käyttää IMBA:aa edes tietämättä, mitä se tarkoittaa. Se ei tarkalleen tarkoita "mainiota", se tarkoittaa epätasaistettu/epäreiluksi eli "unbalanced". IMBA kuitenkin tulee lauseesta "I'm balanced" sarkastisessa muodossa eli pelaaja kutsuu itseään sarkatisesti "reiluksi" (balanced), vaikka muille kyseinen pelaaja vaikuttaa epäreilulta/ylivoimaselta (unbalanced) hänen taidonsa tai varustuksensa takia.
Näin ei khyl ole, eli IMBA tarkoittaa Imbalanced (sama kuin Unbalanced) Im sanana alussa tarkoittaa sanan vastakohtaa niinkuin Mortal (kuolevainen) Immortal (kuolematon)
- papapata
ennemmin IMBA tarkottaa toisista suresti parempaa esim. jos saat icc:ssä yli 15k dps ni sit voit sanoo ittees IMBA:ksi. Hops oli oman aikansa IMBA arcane mage veti ihan älyttömän dps
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275