Tällä palstalla esiintyy

asiantuntijoina

henkilöitä, jotka eivät tiedä laumanvartijoista hevon vttua, vaan ovat olleet tekemisissä joidenkin samantyyppisten rotujen kanssa ja nyt sitä ollaan niin asiantuntijaa, niin asiantuntijaa...

Olisi saanut jäädä perustamatta koko palsta, täällä tulee "tietona" vaikka mitä, ja kohta laumiksia hankitaan sinne sun tänne ja sitten ollaan samassa kusessa kuin staffien ym. kanssa...

Tiedot kannattaa hankkia rotuyhdistyksiltä eikä täältä. Piste.

terv. eräs laumisharrastaja

11

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pystiffix

      Se nyt vähän on, että miten toisten mielipiteet ottaa. Toiset kertoo kokemuksesta ja toiset mutu tuntumalla. Ei kaikkea tarvitse todesta ottaa ja kyllä itse sitten parhaiten osaa toisten neuvoja soveltaa jos tarve vaatii :) Kyllä keskustelua aiheesta silti kannattaa jatkaa, hyvä että palsta perustettiin.

    • HUOMAUTUS

      Ei pidä yleistää rotuyhdistystenkään kanssa!! Tuli heti mieleen eräs rotuyhdistys jossa varapuheenjohtajana ihminen joka on myynyt monta laumanvartijaa niin rivi- kuin kerrostaloon ja muihin sopimattomiin paikkoihin! Rodun harrastajat tietävät kenestä puhutaan

      • 6.kerros

        Eräässä rotuyhdistyksessä oli puheenjohtaja, joka seuran saitille laatimassaan rotuinfossa oikein SUOSITTELI laumanvartijaa kerrostaloon. Halloo! Kyseinen henkilö luo nyt uutta uraa ja uusia uria.
        Toisaalta ei paljon huvittaisi nuuskia vaikka Nykin pilvenpiirtäjiä. Siellähän löytyy lemmikkejä sukupuuton partaalla olevista kissaeläimistä lähtien.
        Meitä on moneen junaan ja moneen vaunuun.


      • pikku ihmisten

        virkkuu kerhoja!:)


      • oma taivas, ja
        pikku ihmisten kirjoitti:

        virkkuu kerhoja!:)

        kaikki samat elementit kuin uskonollisilla ryhmillä, ...yhdistykseen pitää uskoa, liittyä jäseneksi, ..ei saa olla syntejä takisssa...Sen taas määrittää ne, jotka on valittu, tutkimaan " kuinka syntinen" hakija on.
        Toinen otetaan ja toinen jätetään, silmän näöltä ja korvan kuulolta.

        Lakia ei ole, -..laki on kulloinkin hallituksessa olevien mielipide jostain henkilöstä,..jäseneksi hakijan mielipidettä hallituksen jäsenistä ei oteta huomioon.

        Ehtoollista vietetään milloin Riihimäellä, ..milloin muualla..omat viinit saa tuoda!

        Opetuslapset eivät pyri saamaan uusia jäseniä, vaan mollaamaan ja haukkumaan entisen yhdistyksen jäseniä....jos joku ei kuulu yhdistykseen , vaikka voittaisi opetuslasten koirat joka näyttelyssä, ..hänessä on kuitenkin vielä syntiä, ..joka pitää yrittää pahaa puhumalla saada lisääntymään.

        Yhdistyksellä on oma jeesus, joka tietää ja tuntee kaikki asiat,...henkikin vaeltaa yhdistyksen joukossa, ...joskus se on juoppouden henki, joskus haureuden henki, joskus henki kehoittaa valehtelemaan ja puhumaan pahaa lähimmäisestään jne....sellaista on elämä pahanlasten yhdistyksissä...ei kun jäsenhakemusta rustaamaan!


    • miska karhu

      Tämä nykyinen kaukkari yhdistys ja rotujärjestö, on perustettu petoksen päälle...alkuperäinen yhdistys hoiti tiettävästi, vähän heikosti..välillä yhdistyksensä asioita, ...niinpä uusi yhdistys...juoni selän takana , ja teki salaista työtään, kunnes iski...ja sai oikeuden edustaa rotua....on luonnollista, ettei entisen jäsenten tietomäärä siirtynyt uusille.....yhdistyksen pyörittäminen ja rodun ja rotuominaisuuksien tunteminen kun ovat kaksi eri asiaa.....riiteleviä yhdistyksiä riittää,...jos et näe vaivaa rodun tuntemiseen, ei sitä näe yhdistyskään sinun puolestasi.

      • kolmeen yhdistykseen kuulunut

        olen kuulunut kolmeen laumanvartijarotuisten koirien rotuyhdistykseen joista ainoana olen jäsenenä vielä kaukkariyhdistyksessä. En tiedä minkä petoksen päälle yhdistys on rakennettu mutta selvästi se kannattaa koska yhdistys toimii, järjestää, toimittaa lehteä, tekee työtä rodun hyväksi ja huolehtii jäsenestään. Kuka rehellisesti voi sanoa mikä rotuyhdistys yltää tähän myös? En tiedä millainen estreloilla on tai kuvazseilla mutta muista tiedän


      • kuulun
        kolmeen yhdistykseen kuulunut kirjoitti:

        olen kuulunut kolmeen laumanvartijarotuisten koirien rotuyhdistykseen joista ainoana olen jäsenenä vielä kaukkariyhdistyksessä. En tiedä minkä petoksen päälle yhdistys on rakennettu mutta selvästi se kannattaa koska yhdistys toimii, järjestää, toimittaa lehteä, tekee työtä rodun hyväksi ja huolehtii jäsenestään. Kuka rehellisesti voi sanoa mikä rotuyhdistys yltää tähän myös? En tiedä millainen estreloilla on tai kuvazseilla mutta muista tiedän

        nykyiseen kaukkariyhdistykseen, vaikka minulla ei rodun edustajaa ole eikä tule olemaan! Kiitos kuuluu tälle profeetta benedille, joka täällä auliisti jakaa neuvojaan hyväuskoisille, paremmasta tietämöttömille ihmisille.

        BTW edellinen kirjoittaja - tiedätkö todella kaikkien laumisyhdistysten toiminnan?


    • xmän

      neljän laumanvartian omistajana, (keskari) vanhin 12 vuotias on matkanvarrella, nähnyt ja kuullut, jos jonkinlaista ns:asiantuntiaa, vaan eipä tarvi ovet lukittuna öitänsä viettää, kaverit hoitaa kyllä ettei ruokakuntaankuulumattomat plantaasille tuppaa.Ja jos tulee niin ainakaan pois ei ilman omistajien avustusta lähde. Tässä pieni esimerkki siitä miksi meillä nukutaan yöt rauhassa.

      • kasvattaja

        Estreloilla aktiivinen yhdistys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe