Näytttäisi olevan tuo motonetin myymä öljy samaa merkkiä, mitä ohjekirjakin suosittelee. Hinta ainakin on edullinen. Eikä filtterikään maksa kuin vitosen.
Vastaukset 6
- mihin????
viltterit ja öljyt sopivat
- Käyttänyt
Motonetissa on 3000 ja 5000 4l pöteissä molempien hinta 25e tietämissä.
Itse kokeilin 5000 ilmajäähdytteisessä Hondassa. Pyörä pelasi loistavasti, vaihteet ja kaikki. Käyttäytyi kuin Hondan omilla öljyillä.
(Eihän se Hondan öljy niin ihmeellistä ole, mutta paneppa Hondaan tunnettuja merkkiöljyjä niin johan vaihteet paukkuu, jne.) - sieltä,.,
Onko niillä öljy filsutkin hyllyssä?Enpä ole nähnyt,eikä sivuillakaan mainita,samoin biltema mainostaa niitä mutta sopivuustaulukkoa ei löydy,eikä mallejakaan kuin muutama.
- löytyy
sopivuustaulukon mukaan, sama kuin mazdassa.
- Huonoakokenut
ostaa motonetistä mitään mitä ei varmaksi tiedä. Takuut ei toimi edes viranomaisten suosituksien kautta.
- niinsaauudetkuittiavastaan?
onko öljyilläkin nykyään takuut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 94786
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "209736- 67652
- 64566
- 45550
- 38541
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503