pilleri reseptin uusiminen työpaikkalääkärillä?

Voinko tehdä sen työterveyslääkärillä? Rupesin tätä miettimään...vai onko tämä pelkästään gyne juttu? En aio vaihtaa merkkiä, vain uusia reseptin.

Kiitos...pakko nyt kysyä, kun rupesi oikein vaivaamaan :)
2137
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Just soitin lääkärilleni joka on kirjoittanut itelleni e pilleri reseptin, ja sanoivat sieltä että meillä ei niitä uusita, nää asiat kuuluu johonkin perheneuvonta plääplääplää juttuun.

Kannattaa kysyä siltä lääkäriltä, eihän sen gyne tarvi olla välttämättä. Ainakaan se mun lääkäri ei oo gyne vaan ihan yleislääkäri.

Äänestä

Työterveyslääkäri voi uusia tai terveyskeskuslääkäri

Äänestä

Kommentoi aloitusta


just asking kirjoitti:

Voinko tehdä sen työterveyslääkärillä? Rupesin tätä miettimään...vai onko tämä pelkästään gyne juttu? En aio vaihtaa merkkiä, vain uusia reseptin.

Kiitos...pakko nyt kysyä, kun rupesi oikein vaivaamaan :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu